Haha tattacouscousquote:Op zondag 16 april 2017 17:08 schreef Drug het volgende:
[..]
heb zo'n zak "couscous" schotel die ik alleen maar in de pan hoef te gooien
jij?
🐤quote:Op zondag 16 april 2017 17:57 schreef Catkiller het volgende:
Ik neem aanstoot aan het woord tatta, kunnen jullie niggers er mee stoppen? Alvast bedankt.
Sexy chickquote:
Denk dat de hond ook een hapje mag nemen, gewoon zo van zijn bord.quote:Op zondag 16 april 2017 17:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaat hij in driedelig pak met schoenen aan opeten op de bank waar ook de hond op ligt
Haha catkiller is een tatta en een boze witte westerse man.quote:Op zondag 16 april 2017 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Het stereotype is te confronterend ik stel dit niet op prijs hoor jongens.
Niks mis met een lekkere vette worst die makkelijk naar binnen kan glijden.quote:
Anders moet je helemaal naar de groene container die naast je bierstoel in de voortuin staat om het weg te gooien. Liever lui dan moe.quote:Op zondag 16 april 2017 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat de hond ook een hapje mag nemen, gewoon zo van zijn bord.
Gewoon terug in de koelkast tochquote:Op zondag 16 april 2017 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders moet je helemaal naar de groene container die naast je bierstoel in de voortuin staat om het weg te gooien. Liever lui dan moe.
Dat kan ook nog. Net zoals restjes soep makkelijk terug in de pan kunnen voor de volgende dag.quote:
#LifeGoalsquote:
Als er een leuke boer meedoet misschien. Maar nee vast niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |