Tssk je bent net als ik een zaans_kwartiertjequote:Op zondag 16 april 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, als haags_kwartiertje of zo.
doe danquote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te blowen, leuke ava
Zolang Cachet niet klaagt...quote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn uitlaat hangt een beetje losjes. Iets te losjes
Is die naam al bezet?quote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tssk je bent net als ik een zaans_kwartiertje
zo jong impotent hahaquote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn uitlaat hangt een beetje losjes. Iets te losjes
Ben ik ook niet, ik zit hier voor 't eerstquote:Op zondag 16 april 2017 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ban van half jaar... Dan verdien je 't niet om terug te komen hoor
Niet dat ik weetquote:
heb verder niks te melden hoorquote:
Wat voor gat woon jij dan?quote:Op zondag 16 april 2017 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn geen shops hier in de buurt
zonde manquote:Op zondag 16 april 2017 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn geen shops hier in de buurt
hoe is jouw dochtertje?quote:
Ja, en zelf plantjes doet de woningbouw heel moeilijk over. Maar volgens mij ben ik m'n zaadjes allang al kwijtgeraakt ergens voor ik in dit gat kwam wonen...quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt niet wacht ik stuur je pic van m'n stijve lul
instantpudding?quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil wel al langer een kloon, maar kan maar niet op een goeie naam komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |