Tssk je bent net als ik een zaans_kwartiertjequote:Op zondag 16 april 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, als haags_kwartiertje of zo.
doe danquote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te blowen, leuke ava
Zolang Cachet niet klaagt...quote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn uitlaat hangt een beetje losjes. Iets te losjes
Is die naam al bezet?quote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tssk je bent net als ik een zaans_kwartiertje
zo jong impotent hahaquote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn uitlaat hangt een beetje losjes. Iets te losjes
Ben ik ook niet, ik zit hier voor 't eerstquote:Op zondag 16 april 2017 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ban van half jaar... Dan verdien je 't niet om terug te komen hoor
Niet dat ik weetquote:
heb verder niks te melden hoorquote:
Wat voor gat woon jij dan?quote:Op zondag 16 april 2017 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn geen shops hier in de buurt
zonde manquote:Op zondag 16 april 2017 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn geen shops hier in de buurt
hoe is jouw dochtertje?quote:
Ja, en zelf plantjes doet de woningbouw heel moeilijk over. Maar volgens mij ben ik m'n zaadjes allang al kwijtgeraakt ergens voor ik in dit gat kwam wonen...quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt niet wacht ik stuur je pic van m'n stijve lul
instantpudding?quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil wel al langer een kloon, maar kan maar niet op een goeie naam komen.
Heb ik al voor je gedaanquote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt niet wacht ik stuur je pic van m'n stijve lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matig man.quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een kutgat
Er is echt helemaal niks hier
Krommenie?quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een kutgat
Er is echt helemaal niks hier
was jij dat niet met een kind?quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik al voor je gedaanKlopt wel qua lengte ong jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, snap ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |