Ik had voor een half jaartje verplicht vakantie van fok!quote:Op zondag 16 april 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie jij bent. Maar hey hallo.
Zegt me nog niks.quote:Op zondag 16 april 2017 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had voor een half jaartje verplicht vakantie van fok!
Ja, is hard gegaan ineens.quote:Op zondag 16 april 2017 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geeft niks
Laatste keer had je nog minder posts dan ik.
wrm?quote:Op zondag 16 april 2017 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit jaar gaat nog harder.quote:Op zondag 16 april 2017 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan, lekker snel.
quote:Op zondag 16 april 2017 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je hem nu weer een ban aan te smeren door hem uit te lokken zijn van te bespreken?!
Dank.quote:Op zondag 16 april 2017 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi zo, zet 'm op [ afbeelding ]
Anderen mogen het ook, dus waarom hij niet?quote:Op zondag 16 april 2017 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je hem nu weer een ban aan te smeren door hem uit te lokken zijn van te bespreken?!
Huh? En nee hoor, bans bespreken mag niet.quote:Op zondag 16 april 2017 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anderen mogen het ook, dus waarom hij niet?
Omdat je niet mag praten over de reden van je ban. Ja in DM.quote:Op zondag 16 april 2017 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anderen mogen het ook, dus waarom hij niet?
Walgelijk beleid iddquote:Op zondag 16 april 2017 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
haha oopsquote:Op zondag 16 april 2017 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nu bekend is dat er vrouwen zijn die, als ze moesten kiezen tussen jou en Braddie, liever het klooster in gaan?quote:
In R&P gebeurde dat maandenlang onder het toeziend oog van meerdere modjes, dus dan neem ik aan dat het tot op zekere hoogte wel besproken mag worden. Wel vind ik de regelgeving vaag en wordt deze niet bij iedereen even streng toegepast.quote:Op zondag 16 april 2017 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? En nee hoor, bans bespreken mag niet.
quote:Op zondag 16 april 2017 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nu bekend is dat er vrouwen zijn die, als ze moesten kiezen tussen jou en Braddie, liever het klooster in gaan?
Gelukkig heb ik dat ook nietquote:Op zondag 16 april 2017 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je niet mag praten over de reden van je ban. Ja in DM.
K wens ze veel plezier in 't kloosterquote:Op zondag 16 april 2017 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nu bekend is dat er vrouwen zijn die, als ze moesten kiezen tussen jou en Braddie, liever het klooster in gaan?
Idd, ze zouden zelfs nog over lijken gaanquote:
Jawel, als haags_kwartiertje of zo.quote:Op zondag 16 april 2017 19:30 schreef Drug het volgende:
magnetronkoffie heb je helemaal niet met een kloon gepost?
Laat mij er lekker buiten.quote:Op zondag 16 april 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, als haags_kwartiertje of zo.
lol.quote:Op zondag 16 april 2017 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb even een mailtje gestuurd naar opa dat je een kloon van gebande bent.
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 16 april 2017 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaquote:Op zondag 16 april 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een pech, sinds eind vorig jaar staat er op posten met een kloon ook een strafmaatregel van aftrek van 100k posts (van je kloonaccount).quote:Op zondag 16 april 2017 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Tssk je bent net als ik een zaans_kwartiertjequote:Op zondag 16 april 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
doe danquote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te blowen, leuke ava
Zolang Cachet niet klaagt...quote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn uitlaat hangt een beetje losjes. Iets te losjes
Is die naam al bezet?quote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tssk je bent net als ik een zaans_kwartiertje
zo jong impotent hahaquote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn uitlaat hangt een beetje losjes. Iets te losjes
Ben ik ook niet, ik zit hier voor 't eerstquote:Op zondag 16 april 2017 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ban van half jaar... Dan verdien je 't niet om terug te komen hoor
Niet dat ik weetquote:
heb verder niks te melden hoorquote:
Wat voor gat woon jij dan?quote:Op zondag 16 april 2017 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn geen shops hier in de buurt
zonde manquote:Op zondag 16 april 2017 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn geen shops hier in de buurt
hoe is jouw dochtertje?quote:
Ja, en zelf plantjes doet de woningbouw heel moeilijk over. Maar volgens mij ben ik m'n zaadjes allang al kwijtgeraakt ergens voor ik in dit gat kwam wonen...quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt niet wacht ik stuur je pic van m'n stijve lul
instantpudding?quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil wel al langer een kloon, maar kan maar niet op een goeie naam komen.
Heb ik al voor je gedaanquote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt niet wacht ik stuur je pic van m'n stijve lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matig man.quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een kutgat
Er is echt helemaal niks hier
Krommenie?quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een kutgat
Er is echt helemaal niks hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |