Waarom zou een land zijn eigen doodvonnis tekenen?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij had het er over dat de wereld eigenlijk machteloos is. Als Noord Korea Seoul van de kaart veegt en Zuid Korea en Amerika grijpen in drukken ze ook op de knop om Tokyo te vernietigen.
ZK gaat ook niet niet meteen herenigen. Al die triljoenen dat het kost. Zo gek zijn ze niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe dat zou moetenOost Duitsland is nog steeds een kutzooi en dat was echt niet 1% zo erg als het verschil tussen ZK en NK
Seoul zeker wel, dat ligt op 60 km van de grens. Ze hebben de beschikking over materiaal dat ook tot Tokio kan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is toch niet realistisch dat NK dat oprecht kan mimang
Een kat in het nauw..quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou een land zijn eigen doodvonnis tekenen?
MOAB eropquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Seoul zeker wel, dat ligt op 60 km van de grens. Ze hebben de beschikking over materiaal dat ook tot Tokio kan.
En ZK en Japan heeft materiaal dat die raketten uit de lucht plukt alsof het niks isquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Seoul zeker wel, dat ligt op 60 km van de grens. Ze hebben de beschikking over materiaal dat ook tot Tokio kan.
De VS dropt een bom op die wapendepots voordat Noord-Korea boe of bah heeft gezet. En ik denk dat Zuid-Korea zich hier ook al jaren op voorbereid.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zuid Korea is voorbereid maar een kernbom op Seoul kunnen ze nooit voorkomen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De VS dropt een bom op die wapendepots voordat Noord-Korea boe of bah heeft gezet. En ik denk dat Zuid-Korea zich hier ook al jaren op voorbereid.
Volgens mij zijn er zulke highly advanced, maar covert wapentechnologiëen die Trump zijn power pose rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
En ZK en Japan heeft materiaal dat die raketten uit de lucht plukt alsof het niks is
Nee. Wat het met seoul is, is dat artillery die stad kan bereiken en simpele raketten. Maar als ZK en amerikanen zijn niet achterlijk die carpet bomben de hele grenslijn om schade aan seoul te voorkomen. De NK hebben nog geen duizenden raketten die honderden KM's kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat weten wij daar van af?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zuid Korea is voorbereid maar een kernbom op Seoul kunnen ze nooit voorkomen.
• Receptionistenquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gaat ook een groot probleem worden.
Smoofie de NK deskundige spreekt even.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Wat het met seoul is, is dat artillery die stad kan bereiken en simpele raketten. Maar als ZK en amerikanen zijn niet achterlijk die carpet bomben de hele grenslijn om schade aan seoul te voorkomen. De NK hebben nog geen duizenden raketten die honderden KM's kunnen vliegen.
De reden voor een mogelijke inval zou zijn dat NK wel op zo'n punt begint te komen?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Wat het met seoul is, is dat artillery die stad kan bereiken en simpele raketten. Maar als ZK en amerikanen zijn niet achterlijk die carpet bomben de hele grenslijn om schade aan seoul te voorkomen. De NK hebben nog geen duizenden raketten die honderden KM's kunnen vliegen.
Negative income tax is de oplossing.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Receptionisten
• Administratief medewerksters
• Vrachtwagenchauffeurs
• Data-analisten
• Taxi chauffeurs
• Productiepersoneel
• Piloten
• Lassers
• Stratenmakers
• Magazijn personeel
• Medewerkers distributiecentra
Zomaar een willekeurige greep uit wat beroepen die over 50 à 75 jaar niet meer door mensen worden uitgevoerd.
Hoeveel inzicht heeft hij in de geheime wapentechnologiëen van dit soort grootmachten?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zei die Korea deskundige gisteren.
Tijd voor een etnische zuivering Stalinstijlquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Receptionisten
• Vrachtwagenchauffeurs
• Data-analisten
• Taxi chauffeurs
• Productiepersoneel
• Piloten
• Lassers
• Stratenmakers
• Magazijn personeel
Zomaar een willekeurige greep uit wat beroepen die over 50 à 75 jaar niet meer door mensen worden uitgevoerd.
Ja, en wanneer ze daadwerkelijk droppable nukes hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De reden voor een mogelijke inval zou zijn dat NK wel op zo'n punt begint te komen?
Data-analistenquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Receptionisten
• Vrachtwagenchauffeurs
• Data-analisten
• Taxi chauffeurs
• Productiepersoneel
• Piloten
• Lassers
• Stratenmakers
• Magazijn personeel
Dat zal heel snel gaan hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal iets langer duren denk ik. Maar uiteindelijk wordt dat ook vervangen ja.
Als je een paar jaar wacht hoeft dat niet meer.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:38 schreef Saind het volgende:
Ik moet ook nog wat data analyseren vandaag
Natuurlijk wel. Data wordt gewoon door computers geanalyseerd. Gebeurt nu ook al. Alleen straks zal dat volledig door computers gebeuren.quote:
Ik heb er ook software voor gelukkigquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je een paar jaar wacht hoeft dat niet meer.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je een paar jaar wacht hoeft dat niet meer.
audiquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb er ook software voor gelukkig
[ afbeelding ]
Heeft die vriendin nog altijd geen auto gekozenquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb er ook software voor gelukkig
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Data wordt gewoon door computers geanalyseerd. Gebeurt nu ook al. Alleen straks zal dat volledig door computers gebeuren.
Geen ideequote:Op vrijdag 14 april 2017 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft die vriendin nog altijd geen auto gekozen
streetwise broerquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Common sense > boeken van wetenschappers
oke dan
Common sense gebaseerd op gevolgen vanuit de wetenschap. Alles gaat uiteindelijk geautomatiseerd worden. Ik hoef je dit toch niet uit te leggen maatje?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Common sense > boeken van wetenschappers
oke dan
Beter automatiseren ze aan m'n hol krabbenquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Common sense gebaseerd op gevolgen vanuit de wetenschap. Alles gaat uiteindelijk geautomatiseerd worden. Ik hoef je dit toch niet uit te leggen maatje?
Machine learningquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Data wordt gewoon door computers geanalyseerd. Gebeurt nu ook al. Alleen straks zal dat volledig door computers gebeuren.
dat is vaak zoquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Over 10 jaar leven we in een andere wereld jongens.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Common sense gebaseerd op gevolgen vanuit de wetenschap. Alles gaat uiteindelijk geautomatiseerd worden. Ik hoef je dit toch niet uit te leggen maatje?
Gewoon een machine de moeder van GGMM laten neuken. Scheelt ons weer een nachtmerrie.quote:
10 jaar is nog te vroeg voor volledige automatisering op de weg. Maar over 40/45 jaar zijn we al een heel eind. Daarbij denk ik dat we afscheid zullen nemen van het asfalt. Monorail zal de toekomst zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[typisch] Mars!!!!M!M!M! [/typisch]quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Welke wetenschappelijke bronnen dan?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan snel gaan. Ik denk dat 40/45 jaar echt te pessimistisch is.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
10 jaar is nog te vroeg voor volledige automatisering op de weg. Maar over 40/45 jaar zijn we al een heel eind. Daarbij denk ik dat we afscheid zullen nemen van het asfalt. Monorail zal de toekomst zijn.
Moore law is dood, dus duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kan snel gaan. Ik denk dat 40/45 jaar echt te pessimistisch is.
Vlieg je wel met Ryanair.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:51 schreef Insomnia_ het volgende:
lol 18 pond vlucht als ik woensdag ga
ryanair is weer aan het stunten zo te zien
Ga ik ook niet doen hoor.quote:
20 eckermannen vanaf hierquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:51 schreef Insomnia_ het volgende:
lol 18 pond vlucht als ik woensdag ga
ryanair is weer aan het stunten zo te zien
ryan air heeft weer veel in de aanbieding denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:53 schreef Saind het volgende:
[..]
20 eckermannen vanaf hier
Aerlingus 700
Vanaf Eindhoven is 20 de vaste prijsquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ryan air heeft weer veel in de aanbieding denk ik
voor de geinteresseerde
Tis dat ik Ryanair zo intens treurig kut vind.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanaf Eindhoven is 20 de vaste prijs
best crazy eigenlijk
Dan moet ik eerst naar Eindhoven. Ze vliegen vanaf Amsterdam alleen Dublin en Malaga ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ryan air heeft weer veel in de aanbieding denk ik
voor de geinteresseerde
Een specifieke bron kan ik je niet aanreiken daar ik het ook niet over "bronnen" heb. Maar je ziet het toch om je heen of nietquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welke wetenschappelijke bronnen dan?
ze vlogen vanaf groningen ook naar polen vroegerquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Eindhoven. Ze vliegen vanaf Amsterdam alleen Dublin en Malaga ofzo.
Tien minuten fietsenquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Eindhoven. Ze vliegen vanaf Amsterdam alleen Dublin en Malaga ofzo.
Oke je baseert dus op niks dat een baan als data-analist verdwijntquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een specifieke bron kan ik je niet aanreiken daar ik het ook niet over "bronnen" heb. Maar je ziet het toch om je heen of nietAutomatisering vindt overal plaats. Heb je een houtzagerij voor je harses
Ja dat is ideaal. Zeker met die afschuwelijke vluchttijden vroeg in de ochtend. Dan kun je onmogelijk in Eindhoven komen met OV.quote:
Haha nee, die is niet dood. Die is alleen iets anders geworden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moore law is dood, dus duurt nog wel ff
Ik vind naar het vliegveld fietsen ook oprecht wel leukquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja dat is ideaal. Zeker met die afschuwelijke vluchttijden vroeg in de ochtend. Dan kun je onmogelijk in Eindhoven komen met OV.
met wizz?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanaf Luton kun je voor 5 tientjes.
Met een rugtasje wel. Trolley of koffer is wat lastigerquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind naar het vliegveld fietsen ook oprecht wel leuk
Reizen met iets anders dan een rugzakquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een rugtasje wel. Trolley of koffer is wat lastiger
Ik hou het een week ook wel vol met een rugzakquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je langer dan een weekend weg gaat wel handig
Misschien andere naam er voor verzinnen dan als je de definitie verandertquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, die is niet dood. Die is alleen iets anders geworden.
http://www.intel.com/cont(...)-law-technology.html
verandertquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien andere naam er voor verzinnen dan als je de definitie verandert
Ik had laatst een revolutionaire business case bedacht met betrekking bagage.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hou het een week ook wel vol met een rugzak
Hangt een beetje van bestemming en seizoen af. Een zomerse bestemming moet lukken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hou het een week ook wel vol met een rugzak
Meh maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt een beetje van bestemming en seizoen af. Een zomerse bestemming moet lukken.
Nee. Ik baseer het op het gegeven. Data analyse wordt nu deels door computers deels door mensen uitgevoerd. Echter de computer neemt, zoals in bijna alle gevallen, steeds meer en meer van mensen over. Totdat je op het punt komt waarbij ze het volledig over zullen nemen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke je baseert dus op niks dat een baan als data-analist verdwijnt
Maar de hele week in dezelfde trui en broek dan?quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh maakt niet uit
Trui en winterjas aantrekken, heb je net zoveel strings en shirts nodig
Ja hoorquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar de hele week in dezelfde trui en broek dan?
Ze waren laatst ook weer bezig met DNA computing. Ook erg interessant.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik baseer het op het gegeven. Data analyse wordt nu deels door computers deels door mensen uitgevoerd. Echter de computer neemt, zoals in bijna alle gevallen, steeds meer en meer van mensen over. Totdat je op het punt komt waarbij ze het volledig over zullen nemen.
We besteden steeds meer uit naar computers. Dit is een onomkeerbaar proces. Die start is ingezet met het begin van het internet en die exponentiële groei zal niet stoppen.
En als er straks kwantumcomputers zijn, is er helemaal geen houden meer aan
[ afbeelding ]
lol leuke grafiekquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik baseer het op het gegeven. Data analyse wordt nu deels door computers deels door mensen uitgevoerd. Echter de computer neemt, zoals in bijna alle gevallen, steeds meer en meer van mensen over. Totdat je op het punt komt waarbij ze het volledig over zullen nemen.
We besteden steeds meer uit naar computers. Dit is een onomkeerbaar proces. Die start is ingezet met het begin van het internet en die exponentiële groei zal niet stoppen.
En als er straks kwantumcomputers zijn, is er helemaal geen houden meer aan
[ afbeelding ]
Dat gaat ook niet goedkoop zijnquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Al die mensen die naar Spanje enzo toeristische hotspots gaan willen zo goedkoop mogelijk vliegen, dus willen ze niet die fees van low budget maatschappijen aan bagage betalen.
Dus wat je moet oprichten, een service die in de zomer naar toeristische hotspots rijdt om bagage goedkoop per land af te leveren.
Wantquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:04 schreef Scrummie het volgende:
Daarom is het basisinkomen ook *heel* belangrijk. Ik denk dat over 15 jaar heel veel mensen afhankelijk gaan zijn van zo'n basisinkomen.
Negative income tax moet je op zeer korte termijn invoeren voor een zuiverdere vrije markt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:04 schreef Scrummie het volgende:
Daarom is het basisinkomen ook *heel* belangrijk. Ik denk dat over 15 jaar heel veel mensen afhankelijk gaan zijn van zo'n basisinkomen.
Veel kosten manquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo.
kan bijvoorbeeld ook over weg
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Receptionisten
• Vrachtwagenchauffeurs
• Data-analisten
• Taxi chauffeurs
• Productiepersoneel
• Piloten
• Lassers
• Stratenmakers
• Magazijn personeel
En vergeet niet dat transport over de weg veel langer duurt. Amsterdam - Alicante met de vrachtwagen, waar gaan al die mensen dan een dag later hun spullen ophalen? Of moeten ze alles langsbrengen, weg winst.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel kosten man
Arbeid, diesel, kosten aan shit slopen, logistiek is moeilijk
Moet je gewoon ophaalpunt hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En vergeet niet dat transport over de weg veel langer duurt. Amsterdam - Alicante met de vrachtwagen, waar gaan al die mensen dan een dag later hun spullen ophalen? Of moeten ze alles langsbrengen, weg winst.
Ja dat wel. Of diefstal moet je ook voor verzekeren.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel kosten man
Arbeid, diesel, kosten aan shit slopen, logistiek is moeilijk
God god godquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En vergeet niet dat transport over de weg veel langer duurt. Amsterdam - Alicante met de vrachtwagen, waar gaan al die mensen dan een dag later hun spullen ophalen? Of moeten ze alles langsbrengen, weg winst.
NEe.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Want er komen geen nieuwe banen bij?
Jawel. Software engineers worden ontzettend belangrijk. Maar ik denk dat vraag/aanbod verder uit elkaar loopt. Zeker gezien het feit dat computers meer en meer gaan doen en de bevolkingsgroei voorlopig nog niet stopt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nauwelijks.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien infectedquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:08 schreef Saind het volgende:
[..]
God god god
Vanavond bottle share voor zuur en wild
Neemt een dude la trappe oak aged mee
Dan snap je het niet he
Welk boekie?quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
lees ff dat boekie die ik linkte
wel interessant
Daarom zou programmeren een verplicht vak moeten worden op scholen. Vanaf basisschool al.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel. Software engineers worden ontzettend belangrijk. Maar ik denk dat vraag/aanbod verder uit elkaar loopt. Zeker gezien het feit dat computers meer en meer gaan doen en de bevolkingsgroei voorlopig nog niet stopt.
Misschien moeten ze programmeren automatiserenquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom zou programmeren een verplicht vak moeten worden op scholen. Vanaf basisschool al.
Gebeurt ook al af en toe. Daarom veel ontwikkeling in machine learning.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien moeten ze programmeren automatiseren
misschien moeten ze machine learning ook automatiserenquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebeurt ook al af en toe. Daarom veel ontwikkeling in machine learning.
Misschien kunnen ze films/series kijken automatiseren, dan blijf ik tenminste altijd bij.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien moeten ze machine learning ook automatiseren
Op reddit heb je een tldr-bot. Moet voor films dan ook wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze films/series kijken automatiseren, dan blijf ik tenminste altijd bij.
Wat de fuck is een tldr-bot?quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op reddit heb je een tldr-bot. Moet voor films dan ook wel te doen zijn.
Op reddit heb je een hele sub voor bots die met elkaar praten.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op reddit heb je een tldr-bot. Moet voor films dan ook wel te doen zijn.
Die is ook mooi ja.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Op reddit heb je een hele sub voor bots die met elkaar praten.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja.
Of bedoel je The_Donald?
the bernquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
The_Donald is wel de grootste grap sinds r/sandersforpresident
Je hebt ook een tradebot. Elke keer als trump een bedrijf noemt gaat hij daar in aandelenhandelenquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja.
Of bedoel je The_Donald?
MOABquote:
wtf het is al 12 uurquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ontbijt nu pas.
Hopelijk ben ik geen dikzak.
Heel de tijd in je nest liggen stinken hé, varken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ontbijt nu pas.
Hopelijk ben ik geen dikzak.
Wat een onzin. Zullen die mensen doorhebben dat in NK massaal mensenrechten worden geschonden? Dat we misschien die mensen die daar wonen meer gelukkig kunnen brengen bij een goed functioneerde democratie?quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:02 schreef Smoofie het volgende:
Dit is een reactie die ik zojuist lees op fb:
Noord Korea heeft nog geen centrale bank en is 1 van de landen waar geen Nwo mannetjes in de regering zitten... Vandaar dat de USA (poppetje van de hogere macht) Nu weer orders krijgt om als grootste aggressor ter wereld dit land ook even om te toveren tot Rothchild/Rockefeller land. Zoek het maar eens op, elk land wat in zogenaamd de ogen van Amerika een gevaar is op dit moment. Of in de geschiedenis natuurlijk, is of een land die de petrol dollar wou/heeft laten vallen. Of Rothchild/Rockefeller hebben er nog geen bank staan....Amerika brengt dan wel even democratie zogenaamd maar ondertussen word er een CB neergezet en is het land meestal van regime gewisseld.....
Echt he.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je post dit wel op het perfecte moment.
Buiten dat, ik snap nog steeds niet hoe dat soort mensen denken dat ze al die bs overnemen en overal verbanden gaan zien die er niet zijn. Ook snap ik niet waar die rothschild en rockefeller NWO mythes vandaan komen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zullen die mensen doorhebben dat in NK massaal mensenrechten worden geschonden? Dat we misschien die mensen die daar wonen meer gelukkig kunnen brengen bij een goed functioneerde democratie?
Welke test?quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt wel lachen morgen met die test.
JC vangt 'm zelf..quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
op vrijdag altijd viskraam zeker
nee maar kom er zo langs de visboerquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
op vrijdag altijd viskraam zeker
Goeie vrijdag mimangquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie allemaal vrij ofzo?
ik werk thuisquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
If a bank holiday is on a weekend, a ‘substitute’ weekday becomes a bank holiday, normally the following Monday.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom staat Easter Sunday er niet bij
Omdat dat standaard op zondag valt dus geen vrije dag.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom staat Easter Sunday er niet bij
Hij gaat een nieuwe winkelstraat openen met gucci.quote:
Ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan ga ik een visje halenquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
gezond, met pasen zal je je wel weer genoeg volstoppen.
leuk zegquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij schreeuwt via de webcam tegen de garnalenpellers?
Eet niet vaak gebakken visjequote:Op vrijdag 14 april 2017 12:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje paneer ja en dan in de (frituur)pan
Nee mimang beslagquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje paneer ja en dan in de (frituur)pan
Fucking lekker manquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
je bent toch geen brit met die vieze azijn erover
Dat vind ik echt een van de weinige dingen die ik oprecht niet eet omdat ik het zo vies vind.quote:
jawelquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werk je niet meer bij Klaas dan?
Ben daar ook geweest, maar dat was meer toevallig.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
In Chiang Mai hadden ze gewoon Nederlandse friet en snacks.
Wat was dat goed zeg.
Oh ik ook hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben daar ook geweest, maar dat was meer toevallig.
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.hds-co-ltd.com/quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor.
Was zo vies druk met NYE.
En daar was plek, toen kwam ik er achter
Zat de hele Nederlandse expat community nog.
Daar zitten ook louche mensen tussen hoor.
Wel aardige eigenaar.
Zegt mij niksquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaat het CDA kamervragen stellen over de eigenaar van de grass company, opper.
zal geen prioriteit hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaat het CDA kamervragen stellen over de eigenaar van de grass company, opper.
De eigenaar van grass company die volledig legaal coffeeshops runde, 70 mensen werk gaf. Netjes belasting betaalde.quote:
Nog steeds een van de raarste zaken ooitquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
En z'n vrouw ook.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog steeds een van de raarste zaken ooit
een coffeeshop eigenaar betaalt nooit netjes belastingquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De eigenaar van grass company die volledig legaal coffeeshops runde, 70 mensen werk gaf. Netjes belasting betaalde.
En tijdens een onderzoek van justitie over de aanvoer van wiet door Nederlandse OM is genaaid en nu 108 jaar cel heeft gekregen.
CDA moet opstaan tegen dit VVD-onrecht.
Stelen van de overheid is dan ook niet zo slim. Je kan nog beter een moord plegen dan belastingfraude.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En z'n vrouw ook.
NOOIT iets gedaan. Gewoon 20 jaar cel ofzo.
Waar is dat?quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bij ons zijn de kermissen pas juli/augustus/september..
Dan moet ie in Nederland vast zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
een coffeeshop eigenaar betaalt nooit netjes belasting
Kennemerland..quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar is dat?
Bovenkarspel is altijd met Pasen... en dit is een laat jaar.
Denk niet dat het CDA op de bres springt voor de eigenaar van coffeeshops.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De eigenaar van grass company die volledig legaal coffeeshops runde, 70 mensen werk gaf. Netjes belasting betaalde.
En tijdens een onderzoek van justitie over de aanvoer van wiet door Nederlandse OM is genaaid en nu 108 jaar cel heeft gekregen.
CDA moet opstaan tegen dit VVD-onrecht.
Hoezo niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk niet dat het CDA op de bres springt voor de eigenaar van coffeeshops.
Omdat er alleen maar walgelijke ratten bij het CDA zittenquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet.
Of je nu voor of tegen bent, een Nederlander hoort door de Nederlandse overheid een eerlijk proces te krijgen
ze hebben belastende feiten onwettelijk verkregen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat hadden ze nou gedaan, nap?
Het OM richting Thailand
het is lullig maar ik vind het ook wel grappig dat ze hem op deze manier genaaid hebben en waarschijnlijk was hij zelf te zuinig om het in Thailand af te kopen of is hij op een andere manier iets te bijdehand geweest daar en daar houden ze niet van in Thailand.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ie in Nederland vast zitten.
voor feiten die hier zijn gepleegd he. Als jij een moord pleegt in Australie hoor je daar berecht te worden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet.
Of je nu voor of tegen bent, een Nederlander hoort door de Nederlandse overheid een eerlijk proces te krijgen
vind zielig voor die kinderen, vooral omdat die vrouw ook gepakt isquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is lullig maar ik vind het ook wel grappig dat ze hem op deze manier genaaid hebben en waarschijnlijk was hij zelf te zuinig om het in Thailand af te kopen of is hij op een andere manier iets te bijdehand geweest daar en daar houden ze niet van in Thailand.
Zo'n walgelijke rat ben ik nu toch ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar walgelijke ratten bij het CDA zitten
Hij heeft in Thailand niets fout gedaan, heeft de Thaise rechter zelf gezegd.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor feiten die hier zijn gepleegd he. Als jij een moord pleegt in Australie hoor je daar berecht te worden.
Ja dat snap ik, maar ik plaats een nuance bij je opmerking.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft in Thailand niets fout gedaan, heeft de Thaise rechter zelf gezegd.
Ja oke. als ie in Thailand iets fout had gedaan, dan hoeft een land alleen maar bijstand te bieden ter plekke. Dat is logisch.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik plaats een nuance bij je opmerking.
Je zit niet echt bij het CDA he. En politiek gezien beetje welquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n walgelijke rat ben ik nu toch ook weer niet.
Hij heeft wel Spong. Maar Nederlandse justitie begon een onderzoek terwijl hij met pensioen ging. Er is heel veel fout gegaan in het proces en dat begint OM nu ook door te hebben denk ik zo. Eergister geloof ik kamervragen over gesteld.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is lullig maar ik vind het ook wel grappig dat ze hem op deze manier genaaid hebben en waarschijnlijk was hij zelf te zuinig om het in Thailand af te kopen of is hij op een andere manier iets te bijdehand geweest daar en daar houden ze niet van in Thailand.
Ben actief lid, of zit je er alleen bij als je volksvertegenwoordiger bent?quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Je zit niet echt bij het CDA he. En politiek gezien beetje wel
Iets besturen iigquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben actief lid, of zit je er alleen bij als je volksvertegenwoordiger bent?
Deels, maar kan het niet uitleggen.quote:
Ik vind het een Kafkaëske toestand.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deels, maar kan het niet uitleggen.
dat zal allemaal best maar in Thailand is het nu eenmaal the thai way or the high way, die hebben zo hun eigen regeltjes, zeker als het gaat om iemand met veel geld, kan hij wel gelijk hebben maar daar schiet je weinig mee op zolang je vast zitquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft wel Spong. Maar Nederlandse justitie begon een onderzoek terwijl hij met pensioen ging. Er is heel veel fout gegaan in het proces en dat begint OM nu ook door te hebben denk ik zo. Eergister geloof ik kamervragen over gesteld.
Ja, maar Thailand had niets tegen hem, hij was immers aan het investeren en tegelijkertijd natuurlijk ook aan het omkopen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal allemaal best maar in Thailand is het nu eenmaal the thai way or the high way, die hebben zo hun eigen regeltjes, zeker als het gaat om iemand met veel geld, kan hij wel gelijk hebben maar daar schiet je weinig mee op zolang je vast zit
Het is gewoon weer het zoveelste voorbeeld dat Nederland echt geen ene kut om Nederlanders buiten Nederland geeft. Zijn thaise vrouw zit ook vast, zal denk ik ook wel met het e.e.a. te maken hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal allemaal best maar in Thailand is het nu eenmaal the thai way or the high way, die hebben zo hun eigen regeltjes, zeker als het gaat om iemand met veel geld, kan hij wel gelijk hebben maar daar schiet je weinig mee op zolang je vast zit
Simpelweg omdat in Thailand buitenlanders geen vastgoed mogen hebben, dus dat stond op haar naam.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is gewoon weer het zoveelste voorbeeld dat Nederland echt geen ene kut om Nederlanders buiten Nederland geeft. Zijn thaise vrouw zit ook vast, zal denk ik ook wel met het e.e.a. te maken hebben.
wat ik zei, of te zuinig of op het terrein van iemand gekomen die wat hogere vriendjes heeft, zo gaat dat, ik heb het van dichtbij meegemaakt met een kennis die daar woonde, dan is het een kwestie van nog een hoger iemand vinden die je wil helpen, wat uiteraard ook nog meer kost maar dan is het opgelost.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar Thailand had niets tegen hem, hij was immers aan het investeren en tegelijkertijd natuurlijk ook aan het omkopen.
Totdat Nederland dat rechtsverzoek deed
Nog een krappe 24 uur.quote:
quote:Zaterdag krijgt de wereld antwoord op twee belangrijke vragen. Viert Noord-Korea de Dag Van de Zon, een van zijn belangrijkste feestdagen, met een kernproef of een rakettest? En zo ja, zullen de Verenigde Staten dat aangrijpen om een signaal af te geven? Met bijvoorbeeld het neerhalen van de raket door de ‘First Strike Group’, de oorlogsvloot onder leiding van de USS Carl Vinson.
ik had broodje ei met avocadoquote:
Die komt dit jaar nog te overlijden..quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Afgezien van de outfocus begint Van der Laan er echt heel slecht uit te zien.
Moet je van kanker je arm in een mitella doen? Wat een aansteller.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zich wel van de harde grap, maar je kunt ook te ver gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je van kanker je arm in een mitella doen? Wat een aansteller.
Misschien heeft 'ie je moeder gefistfuckt en zichzelf erbij bezeerd..quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt door het vingeren van je ma.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie je moeder gefistfuckt en zichzelf erbij bezeerd..
2 seconden ertussen, nice.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door het vingeren van je ma.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel van de harde grap, maar je kunt ook te ver gaan.
Hij is toch al min of meer opgegeven?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is toch al min of meer opgegeven?
Voor wat?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor idols?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 10 jaar is hij al lang dood.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor het kampioensfeest van Ajax denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |