Common sense gebaseerd op gevolgen vanuit de wetenschap. Alles gaat uiteindelijk geautomatiseerd worden. Ik hoef je dit toch niet uit te leggen maatje?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Common sense > boeken van wetenschappers
oke dan
Beter automatiseren ze aan m'n hol krabbenquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Common sense gebaseerd op gevolgen vanuit de wetenschap. Alles gaat uiteindelijk geautomatiseerd worden. Ik hoef je dit toch niet uit te leggen maatje?
Machine learningquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Data wordt gewoon door computers geanalyseerd. Gebeurt nu ook al. Alleen straks zal dat volledig door computers gebeuren.
dat is vaak zoquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Over 10 jaar leven we in een andere wereld jongens.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Common sense gebaseerd op gevolgen vanuit de wetenschap. Alles gaat uiteindelijk geautomatiseerd worden. Ik hoef je dit toch niet uit te leggen maatje?
Gewoon een machine de moeder van GGMM laten neuken. Scheelt ons weer een nachtmerrie.quote:
10 jaar is nog te vroeg voor volledige automatisering op de weg. Maar over 40/45 jaar zijn we al een heel eind. Daarbij denk ik dat we afscheid zullen nemen van het asfalt. Monorail zal de toekomst zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[typisch] Mars!!!!M!M!M! [/typisch]quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Welke wetenschappelijke bronnen dan?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan snel gaan. Ik denk dat 40/45 jaar echt te pessimistisch is.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
10 jaar is nog te vroeg voor volledige automatisering op de weg. Maar over 40/45 jaar zijn we al een heel eind. Daarbij denk ik dat we afscheid zullen nemen van het asfalt. Monorail zal de toekomst zijn.
Moore law is dood, dus duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kan snel gaan. Ik denk dat 40/45 jaar echt te pessimistisch is.
Vlieg je wel met Ryanair.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:51 schreef Insomnia_ het volgende:
lol 18 pond vlucht als ik woensdag ga
ryanair is weer aan het stunten zo te zien
Ga ik ook niet doen hoor.quote:
20 eckermannen vanaf hierquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:51 schreef Insomnia_ het volgende:
lol 18 pond vlucht als ik woensdag ga
ryanair is weer aan het stunten zo te zien
ryan air heeft weer veel in de aanbieding denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:53 schreef Saind het volgende:
[..]
20 eckermannen vanaf hier
Aerlingus 700
Vanaf Eindhoven is 20 de vaste prijsquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ryan air heeft weer veel in de aanbieding denk ik
voor de geinteresseerde
Tis dat ik Ryanair zo intens treurig kut vind.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanaf Eindhoven is 20 de vaste prijs
best crazy eigenlijk
Dan moet ik eerst naar Eindhoven. Ze vliegen vanaf Amsterdam alleen Dublin en Malaga ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ryan air heeft weer veel in de aanbieding denk ik
voor de geinteresseerde
Een specifieke bron kan ik je niet aanreiken daar ik het ook niet over "bronnen" heb. Maar je ziet het toch om je heen of nietquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welke wetenschappelijke bronnen dan?
ze vlogen vanaf groningen ook naar polen vroegerquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Eindhoven. Ze vliegen vanaf Amsterdam alleen Dublin en Malaga ofzo.
Tien minuten fietsenquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Eindhoven. Ze vliegen vanaf Amsterdam alleen Dublin en Malaga ofzo.
Oke je baseert dus op niks dat een baan als data-analist verdwijntquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een specifieke bron kan ik je niet aanreiken daar ik het ook niet over "bronnen" heb. Maar je ziet het toch om je heen of nietAutomatisering vindt overal plaats. Heb je een houtzagerij voor je harses
Ja dat is ideaal. Zeker met die afschuwelijke vluchttijden vroeg in de ochtend. Dan kun je onmogelijk in Eindhoven komen met OV.quote:
Haha nee, die is niet dood. Die is alleen iets anders geworden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moore law is dood, dus duurt nog wel ff
Ik vind naar het vliegveld fietsen ook oprecht wel leukquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja dat is ideaal. Zeker met die afschuwelijke vluchttijden vroeg in de ochtend. Dan kun je onmogelijk in Eindhoven komen met OV.
met wizz?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanaf Luton kun je voor 5 tientjes.
Met een rugtasje wel. Trolley of koffer is wat lastigerquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind naar het vliegveld fietsen ook oprecht wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |