Wat een onzin. Zullen die mensen doorhebben dat in NK massaal mensenrechten worden geschonden? Dat we misschien die mensen die daar wonen meer gelukkig kunnen brengen bij een goed functioneerde democratie?quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:02 schreef Smoofie het volgende:
Dit is een reactie die ik zojuist lees op fb:
Noord Korea heeft nog geen centrale bank en is 1 van de landen waar geen Nwo mannetjes in de regering zitten... Vandaar dat de USA (poppetje van de hogere macht) Nu weer orders krijgt om als grootste aggressor ter wereld dit land ook even om te toveren tot Rothchild/Rockefeller land. Zoek het maar eens op, elk land wat in zogenaamd de ogen van Amerika een gevaar is op dit moment. Of in de geschiedenis natuurlijk, is of een land die de petrol dollar wou/heeft laten vallen. Of Rothchild/Rockefeller hebben er nog geen bank staan....Amerika brengt dan wel even democratie zogenaamd maar ondertussen word er een CB neergezet en is het land meestal van regime gewisseld.....
Echt he.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je post dit wel op het perfecte moment.
Buiten dat, ik snap nog steeds niet hoe dat soort mensen denken dat ze al die bs overnemen en overal verbanden gaan zien die er niet zijn. Ook snap ik niet waar die rothschild en rockefeller NWO mythes vandaan komen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zullen die mensen doorhebben dat in NK massaal mensenrechten worden geschonden? Dat we misschien die mensen die daar wonen meer gelukkig kunnen brengen bij een goed functioneerde democratie?
Welke test?quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt wel lachen morgen met die test.
JC vangt 'm zelf..quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
op vrijdag altijd viskraam zeker
nee maar kom er zo langs de visboerquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
op vrijdag altijd viskraam zeker
Goeie vrijdag mimangquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie allemaal vrij ofzo?
ik werk thuisquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
If a bank holiday is on a weekend, a ‘substitute’ weekday becomes a bank holiday, normally the following Monday.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom staat Easter Sunday er niet bij
Omdat dat standaard op zondag valt dus geen vrije dag.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom staat Easter Sunday er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |