Reizen met iets anders dan een rugzakquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een rugtasje wel. Trolley of koffer is wat lastiger
Ik hou het een week ook wel vol met een rugzakquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je langer dan een weekend weg gaat wel handig
Misschien andere naam er voor verzinnen dan als je de definitie verandertquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, die is niet dood. Die is alleen iets anders geworden.
http://www.intel.com/cont(...)-law-technology.html
verandertquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien andere naam er voor verzinnen dan als je de definitie verandert
Ik had laatst een revolutionaire business case bedacht met betrekking bagage.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hou het een week ook wel vol met een rugzak
Hangt een beetje van bestemming en seizoen af. Een zomerse bestemming moet lukken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hou het een week ook wel vol met een rugzak
Meh maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt een beetje van bestemming en seizoen af. Een zomerse bestemming moet lukken.
Nee. Ik baseer het op het gegeven. Data analyse wordt nu deels door computers deels door mensen uitgevoerd. Echter de computer neemt, zoals in bijna alle gevallen, steeds meer en meer van mensen over. Totdat je op het punt komt waarbij ze het volledig over zullen nemen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke je baseert dus op niks dat een baan als data-analist verdwijnt
Maar de hele week in dezelfde trui en broek dan?quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh maakt niet uit
Trui en winterjas aantrekken, heb je net zoveel strings en shirts nodig
Ja hoorquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar de hele week in dezelfde trui en broek dan?
Ze waren laatst ook weer bezig met DNA computing. Ook erg interessant.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik baseer het op het gegeven. Data analyse wordt nu deels door computers deels door mensen uitgevoerd. Echter de computer neemt, zoals in bijna alle gevallen, steeds meer en meer van mensen over. Totdat je op het punt komt waarbij ze het volledig over zullen nemen.
We besteden steeds meer uit naar computers. Dit is een onomkeerbaar proces. Die start is ingezet met het begin van het internet en die exponentiële groei zal niet stoppen.
En als er straks kwantumcomputers zijn, is er helemaal geen houden meer aan
[ afbeelding ]
lol leuke grafiekquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik baseer het op het gegeven. Data analyse wordt nu deels door computers deels door mensen uitgevoerd. Echter de computer neemt, zoals in bijna alle gevallen, steeds meer en meer van mensen over. Totdat je op het punt komt waarbij ze het volledig over zullen nemen.
We besteden steeds meer uit naar computers. Dit is een onomkeerbaar proces. Die start is ingezet met het begin van het internet en die exponentiële groei zal niet stoppen.
En als er straks kwantumcomputers zijn, is er helemaal geen houden meer aan
[ afbeelding ]
Dat gaat ook niet goedkoop zijnquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Al die mensen die naar Spanje enzo toeristische hotspots gaan willen zo goedkoop mogelijk vliegen, dus willen ze niet die fees van low budget maatschappijen aan bagage betalen.
Dus wat je moet oprichten, een service die in de zomer naar toeristische hotspots rijdt om bagage goedkoop per land af te leveren.
Wantquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:04 schreef Scrummie het volgende:
Daarom is het basisinkomen ook *heel* belangrijk. Ik denk dat over 15 jaar heel veel mensen afhankelijk gaan zijn van zo'n basisinkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |