Hoezo niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk niet dat het CDA op de bres springt voor de eigenaar van coffeeshops.
Omdat er alleen maar walgelijke ratten bij het CDA zittenquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet.
Of je nu voor of tegen bent, een Nederlander hoort door de Nederlandse overheid een eerlijk proces te krijgen
ze hebben belastende feiten onwettelijk verkregen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat hadden ze nou gedaan, nap?
Het OM richting Thailand
het is lullig maar ik vind het ook wel grappig dat ze hem op deze manier genaaid hebben en waarschijnlijk was hij zelf te zuinig om het in Thailand af te kopen of is hij op een andere manier iets te bijdehand geweest daar en daar houden ze niet van in Thailand.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ie in Nederland vast zitten.
voor feiten die hier zijn gepleegd he. Als jij een moord pleegt in Australie hoor je daar berecht te worden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet.
Of je nu voor of tegen bent, een Nederlander hoort door de Nederlandse overheid een eerlijk proces te krijgen
vind zielig voor die kinderen, vooral omdat die vrouw ook gepakt isquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is lullig maar ik vind het ook wel grappig dat ze hem op deze manier genaaid hebben en waarschijnlijk was hij zelf te zuinig om het in Thailand af te kopen of is hij op een andere manier iets te bijdehand geweest daar en daar houden ze niet van in Thailand.
Zo'n walgelijke rat ben ik nu toch ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar walgelijke ratten bij het CDA zitten
Hij heeft in Thailand niets fout gedaan, heeft de Thaise rechter zelf gezegd.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor feiten die hier zijn gepleegd he. Als jij een moord pleegt in Australie hoor je daar berecht te worden.
Ja dat snap ik, maar ik plaats een nuance bij je opmerking.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft in Thailand niets fout gedaan, heeft de Thaise rechter zelf gezegd.
Ja oke. als ie in Thailand iets fout had gedaan, dan hoeft een land alleen maar bijstand te bieden ter plekke. Dat is logisch.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik plaats een nuance bij je opmerking.
Je zit niet echt bij het CDA he. En politiek gezien beetje welquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n walgelijke rat ben ik nu toch ook weer niet.
Hij heeft wel Spong. Maar Nederlandse justitie begon een onderzoek terwijl hij met pensioen ging. Er is heel veel fout gegaan in het proces en dat begint OM nu ook door te hebben denk ik zo. Eergister geloof ik kamervragen over gesteld.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is lullig maar ik vind het ook wel grappig dat ze hem op deze manier genaaid hebben en waarschijnlijk was hij zelf te zuinig om het in Thailand af te kopen of is hij op een andere manier iets te bijdehand geweest daar en daar houden ze niet van in Thailand.
Ben actief lid, of zit je er alleen bij als je volksvertegenwoordiger bent?quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Je zit niet echt bij het CDA he. En politiek gezien beetje wel
Iets besturen iigquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben actief lid, of zit je er alleen bij als je volksvertegenwoordiger bent?
Deels, maar kan het niet uitleggen.quote:
Ik vind het een Kafkaëske toestand.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deels, maar kan het niet uitleggen.
dat zal allemaal best maar in Thailand is het nu eenmaal the thai way or the high way, die hebben zo hun eigen regeltjes, zeker als het gaat om iemand met veel geld, kan hij wel gelijk hebben maar daar schiet je weinig mee op zolang je vast zitquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft wel Spong. Maar Nederlandse justitie begon een onderzoek terwijl hij met pensioen ging. Er is heel veel fout gegaan in het proces en dat begint OM nu ook door te hebben denk ik zo. Eergister geloof ik kamervragen over gesteld.
Ja, maar Thailand had niets tegen hem, hij was immers aan het investeren en tegelijkertijd natuurlijk ook aan het omkopen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal allemaal best maar in Thailand is het nu eenmaal the thai way or the high way, die hebben zo hun eigen regeltjes, zeker als het gaat om iemand met veel geld, kan hij wel gelijk hebben maar daar schiet je weinig mee op zolang je vast zit
Het is gewoon weer het zoveelste voorbeeld dat Nederland echt geen ene kut om Nederlanders buiten Nederland geeft. Zijn thaise vrouw zit ook vast, zal denk ik ook wel met het e.e.a. te maken hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal allemaal best maar in Thailand is het nu eenmaal the thai way or the high way, die hebben zo hun eigen regeltjes, zeker als het gaat om iemand met veel geld, kan hij wel gelijk hebben maar daar schiet je weinig mee op zolang je vast zit
Simpelweg omdat in Thailand buitenlanders geen vastgoed mogen hebben, dus dat stond op haar naam.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is gewoon weer het zoveelste voorbeeld dat Nederland echt geen ene kut om Nederlanders buiten Nederland geeft. Zijn thaise vrouw zit ook vast, zal denk ik ook wel met het e.e.a. te maken hebben.
wat ik zei, of te zuinig of op het terrein van iemand gekomen die wat hogere vriendjes heeft, zo gaat dat, ik heb het van dichtbij meegemaakt met een kennis die daar woonde, dan is het een kwestie van nog een hoger iemand vinden die je wil helpen, wat uiteraard ook nog meer kost maar dan is het opgelost.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar Thailand had niets tegen hem, hij was immers aan het investeren en tegelijkertijd natuurlijk ook aan het omkopen.
Totdat Nederland dat rechtsverzoek deed
Nog een krappe 24 uur.quote:
quote:Zaterdag krijgt de wereld antwoord op twee belangrijke vragen. Viert Noord-Korea de Dag Van de Zon, een van zijn belangrijkste feestdagen, met een kernproef of een rakettest? En zo ja, zullen de Verenigde Staten dat aangrijpen om een signaal af te geven? Met bijvoorbeeld het neerhalen van de raket door de ‘First Strike Group’, de oorlogsvloot onder leiding van de USS Carl Vinson.
ik had broodje ei met avocadoquote:
Die komt dit jaar nog te overlijden..quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Afgezien van de outfocus begint Van der Laan er echt heel slecht uit te zien.
Moet je van kanker je arm in een mitella doen? Wat een aansteller.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zich wel van de harde grap, maar je kunt ook te ver gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je van kanker je arm in een mitella doen? Wat een aansteller.
Misschien heeft 'ie je moeder gefistfuckt en zichzelf erbij bezeerd..quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt door het vingeren van je ma.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie je moeder gefistfuckt en zichzelf erbij bezeerd..
2 seconden ertussen, nice.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door het vingeren van je ma.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel van de harde grap, maar je kunt ook te ver gaan.
Hij is toch al min of meer opgegeven?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is toch al min of meer opgegeven?
Voor wat?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor idols?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 10 jaar is hij al lang dood.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor het kampioensfeest van Ajax denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |