Kinderachtig gedrag van deze heren en vooral kingflopland.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo zijn die lui nou weer geband?
Niets. Ik zie alleen de eerste twee. GGMM was een gok.quote:
Hoiquote:
Wel rustig dan.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:43 schreef Caland het volgende:
GGMM kan nu niet op den foks zitten tijdens Ajax.
(lol)
Zal hij nu ook Ajax skippen?quote:Op donderdag 13 april 2017 19:43 schreef Caland het volgende:
(lol)
Michien het laatste stukje, ik weet niet hoe lang zijn ban is.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:43 schreef Caland het volgende:
(lol)
???quote:Op donderdag 13 april 2017 19:43 schreef Jojoortje het volgende:
We gaan het trouwens flikken. Nacompetitie halen voor promotie en degradatie.
Dat kijkt hij vast met vrienden.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:43 schreef Caland het volgende:
(lol)
Eerste seizoenshelft mega verkloot. Tweede seizoenshelft goed en een periode pakken.quote:
(lol)quote:Op donderdag 13 april 2017 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijkt hij vast met vrienden.
quote:Op donderdag 13 april 2017 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijkt hij vast met vrienden.
ja maar mag niet zo vaak meer, nog maar 3 keer per weekquote:
quote:
opzich begrijpelijkquote:Op donderdag 13 april 2017 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel maar slechte conditie man pff pff pff
Spannend.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft mega verkloot. Tweede seizoenshelft goed en een periode pakken.En toch net niet genoeg punten halen om veilig te staan.
op afghanistan*quote:
Oosten van Afghanistan ookquote:Op donderdag 13 april 2017 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op afghanistan*
Dus over 2 dagen horen we dat er weer vooral burgerslachtoffers zijn
Naja, hij zei wel dat ie ISIS ging aanpakken, weet alleen niet of dit de goede aanpak is.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Trump heeft tot nu toe alles gedaan wat ie beloofde niet zou doen.
On track om op Obamaniveau te komen.
Weet nietquote:Op donderdag 13 april 2017 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Inso fijn je hier te treffen. Ga je zo lekker naar the passion kijken?
Nu zelfs rusland bash.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Trump heeft tot nu toe alles gedaan wat ie beloofde niet zou doen.
On track om op Obamaniveau te komen.
Klopt.quote:
ff kijken nogquote:Op donderdag 13 april 2017 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
witte donderdag he
ga je morgen nog
Ja moet ook wel. Man man wat hebben ze het verkloot eerste seizoenshelft.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk blijven jullie erin.
Nee, zag dat ze in Ierland ook geen drank schenken op goede vrijdag. Goed land.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
maar is geen mis he op goede vrijdag
Is sowieso verplichte vastdag nog, zelfs na vatican IIquote:Op donderdag 13 april 2017 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, zag dat ze in Ierland ook geen drank schenken op goede vrijdag. Goed land.
Samen met aswoensdag. Hoe vast jij? Eet je helemaal niks of alleen geen zoetigheid en vlees?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is sowieso verplichte vastdag nog, zelfs na vatican II
sorry heb er weinig verstand vanquote:Op donderdag 13 april 2017 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
maar is geen mis he op goede vrijdag
Ik mag helaas niet vasten op moment.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Samen met aswoensdag. Hoe vast jij? Eet je helemaal niks of alleen geen zoetigheid en vlees?
Deed je dat ook toen je nog dronk?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag helaas niet vasten op moment.
Maar normaal vast ik wel gewoon de volledige 40 dagen op 1 maaltijd per dag en 2 snacks.
En geen vlees uiteraard.
pre vatican-II fast.
klopt ze gaan bloemen leggen bij kruisquote:Op donderdag 13 april 2017 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel vaak andere dingen zoals kruisvererering
Nee, was slecht in de leer toen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deed je dat ook toen je nog dronk?
wel mooi altijdquote:Op donderdag 13 april 2017 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
klopt ze gaan bloemen leggen bij kruis
Ga je lekenvoorganger worden?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Doe nu catechesis studiegroep opper
interessant wel
nee dat niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je lekenvoorganger worden?
Misschien kun je wel de kinderwoorddienst doen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee dat niet.
Ben geen geschikt persoon voor helaas.
ook nietquote:Op donderdag 13 april 2017 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je wel de kinderwoorddienst doen.
Daar heb ik geen catechesis voor nodig.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar wel interessant. Als je catechesis goed bestudeerd weet je toch dat protestanten het zeker niet bij het rechte eind hebben
soms toch twijfel maar steeds minderquote:Op donderdag 13 april 2017 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar heb ik geen catechesis voor nodig.
Ze zijn het marcheren door Amsterdam nog niet verleerd.twitter:voetbalflitsen twitterde op donderdag 13-04-2017 om 19:01:22Ondertussen in Amsterdam. Soort van Duits leger. #ajascha https://t.co/R4GjoQ4o46 reageer retweet
wat schreeuwen zequote:Op donderdag 13 april 2017 20:17 schreef Caland het volgende:
Ze zijn het marcheren door Amsterdam nog niet verleerd.twitter:voetbalflitsen twitterde op donderdag 13-04-2017 om 19:01:22Ondertussen in Amsterdam. Soort van Duits leger. #ajascha https://t.co/R4GjoQ4o46 reageer retweet
Voelen zich wel thuis op de damquote:Op donderdag 13 april 2017 20:17 schreef Caland het volgende:
Toen stonden ze in Amsterdam ook al massaal te kijken wat voor mooie wagens die moffen toch hadden. Schijtdorp.quote:
Snap niet dat nederland amsterdam als hoofdstad houdquote:Op donderdag 13 april 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen stonden ze in Amsterdam ook al massaal te kijken wat voor mooie wagens die moffen toch hadden. Schijtdorp.
Grachtengordelquote:Op donderdag 13 april 2017 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap niet dat nederland amsterdam als hoofdstad houd
Heel de wereld kotst op die stad, behalve proleten britten en ander gespuis
Beter gewoon Den Haag.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap niet dat nederland amsterdam als hoofdstad houd
Heel de wereld kotst op die stad, behalve proleten britten en ander gespuis
Ah da's nou een leuke van een Nijmegenaar, "dorp"quote:Op donderdag 13 april 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen stonden ze in Amsterdam ook al massaal te kijken wat voor mooie wagens die moffen toch hadden. Schijtdorp.
quote:
quote:
nee dan wordt de stad nog verder verpest door een bepaald slag volkquote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
jij was sowieso fout geweest in de oorlog omdat het je niks interesseerdequote:
Kweetnie, ik vind die Duitsers wel fascinerend.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij was sowieso fout geweest in de oorlog omdat het je niks interesseerde
Nee joh, in Nederland zat iedereen bij het verzet. Zo bleek na de oorlog.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij was sowieso fout geweest in de oorlog omdat het je niks interesseerde
Ondertussen het hoogst aantal joden percentueel gezien eruit gezet.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, in Nederland zat iedereen bij het verzet. Zo bleek na de oorlog.
ja maar ja maar dat kwam door de goede administratie!!! toch ??????quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ondertussen het hoogst aantal joden percentueel gezien eruit gezet.
We zijn ook gewoon een laf volkje bij elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen hebben hard gevochten ondanks alles nog voor west-europa.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon een laf volkje bij elkaar natuurlijk.
Volgens mij werd alleen rond Rotterdam en op de grebbenberg nog een beetje verzet geboden wat het vernoemen waard was.
Als je zoveel snitcht kun je het verwachten dat je gepopt wordtquote:Op donderdag 13 april 2017 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
Die beelden van de eerdere moordpoging op Martin Kok, wtf.
Aangezien iedereen in het verzet zat zoals Caland zegt, moet dit wel Fake news zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onlo zal nog wel even duren denk ik.
martingodquote:Op donderdag 13 april 2017 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
Die beelden van de eerdere moordpoging op Martin Kok, wtf.
Ik moet nog steeds lachen om zijn laatste twitterfoto.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om zijn laatste twitterfoto.
quote:
Ik dacht ook tijdens die wedstrijd gekregen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had vandeweek toch al een ban?
Ja dan zou het zomaar ineens 3 dagen kunnen zijn wat ie nu aan zijn broek heeft.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht ook tijdens die wedstrijd gekregen.
Zeker, als je zo reageert op een bom onder je auto.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Martin heeft het nog lang volgehouden
Ik word als stotteraar altijd heel zenuwachtig als ik naar stotterende mensen moet luisterenquote:Op donderdag 13 april 2017 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, als je zo reageert op een bom onder je auto.
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word als stotteraar altijd heel zenuwachtig als ik naar stotterende mensen moet luisteren
maakt voor hem niet meer uitquote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man
hopelijk wel een echte
hoever zijn zequote:Op donderdag 13 april 2017 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Passion, al 2 liedjes in het Fries
gaan er wel snel doorheen hoorquote:Op donderdag 13 april 2017 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft al brood en vis uitgedeeld.
Maria Magdalena mijn beschermheiligequote:Op donderdag 13 april 2017 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar ze zingen niet allemaal he
Maria Magdalena Onbevlekt Ontvangen?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maria Magdalena mijn beschermheilige
maria magdalena niet hoorquote:Op donderdag 13 april 2017 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maria Magdalena Onbevlekt Ontvangen?
Dit topic had een mooie TT maar een of andere mongool heeft dat weggehaald.quote:
Pas op, je krijgt hiervoor tegenwoordig al een ban.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit topic had een mooie TT maar een of andere mongool heeft dat weggehaald.
Misschien moet je even in feedback vragen wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pas op, je krijgt hiervoor tegenwoordig al een ban.
Iemand heeft bijna de zelfde UI als die van jou.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
Heb het opgenomen. Jammer dat ik nu niet live kan zeiken in het Passion topic.
WAT WIE???quote:Op donderdag 13 april 2017 21:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Iemand heeft bijna de zelfde UI als die van jou.
Kingfloplandquote:Op donderdag 13 april 2017 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe dat achter de schermen er aan toe gaat en welke huiliemod elke keer zo achterlijk doet.
Die is dus gejatquote:
stond gewoon in de keuzes in het menu die ik kon maken, heb er maar eentje gepakt..misschien even doorgeven dat die niet te kiezen valt en dus ook niet als keuze staat als je account aanmaakt..quote:
Niets mee te maken. Dat dit kan op FOK!quote:Op donderdag 13 april 2017 22:05 schreef Maickel9 het volgende:
[..]
stond gewoon in de keuzes in het menu die ik kon maken, heb er maar eentje gepakt..misschien even doorgeven dat die niet te kiezen valt en dus ook niet als keuze staat als je account aanmaakt..
Euh?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:05 schreef Maickel9 het volgende:
[..]
stond gewoon in de keuzes in het menu die ik kon maken, heb er maar eentje gepakt..misschien even doorgeven dat die niet te kiezen valt en dus ook niet als keuze staat als je account aanmaakt..
Was dit nog De Paling van Caland als TT?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Technisch gezien welquote:Op donderdag 13 april 2017 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Dus als je een account aanmaakt, kun je kiezen uit mijn UI?
Heb je the Passion gekeken?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, meer een constatering.
#whiteprivilegequote:Op donderdag 13 april 2017 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, was alleen niet zo best.
nou ze hadden die neger mooi aan het kruis genageld.quote:
#blacklivesmatterquote:Op donderdag 13 april 2017 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ze hadden die neger mooi aan het kruis genageld.
Beetje kennis van de boeken waar de westerse beschaving op gebaseerd is.quote:
Ik heb op een katholieke basisschool gezeten.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje kennis van de boeken waar de westerse beschaving op gebaseerd is.
En je wist niet wie maria magdalena was.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op een katholieke basisschool gezeten.
CDA had een goed opiniestuk geschrevenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ipv mensen die boos zijn dat paastraditie op scholen wordt aangepast. Maar niemand die met Pasen in de kerk zit.
hoezo nietquote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je wist niet wie maria magdalena was.
Raar basisschooltje maat.
Ben je het wel met mijn eens dat je je kinderen nooit op openbare moet zetten?
Gert Jan Segers murderde mensen op twitter, en vooral het secularisme.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CDA had een goed opiniestuk geschreven
Waarom moet je ergens zitten waar je niet in gelooft?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ipv mensen die boos zijn dat paastraditie op scholen wordt aangepast. Maar niemand die met Pasen in de kerk zit.
Op openbare scholen zat altijd het tuig. Omwille daarvan: ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je wist niet wie maria magdalena was.
Raar basisschooltje maat.
Ben je het wel met mijn eens dat je je kinderen nooit op openbare moet zetten?
En hoe presteer je consistent slechter? Volgens mij is je begripsvaliditeit onjuist alhier..quote:
Dat is zeker niet het geval.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op openbare scholen zat altijd het tuig. Omwille daarvan: ja.
Verder vind ik het vreemd om je kind een geloof op te dringen.
Wanneer niet?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is zeker niet het geval.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet. Maar laat die kinderen lekker met rust. Die geloven ook in zwarte piet.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is zeker niet het geval.
Slechte school dus.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:23 schreef Typisch het volgende:
Kan mij nog herinneren dat ik bij godsdienst wat bijbel bladzijden over moest schrijven omdat ik zei dat ik niet geloofde.
Ik ook, was ook veel aandacht voor andere geloven trouwens.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte school dus.
Ik heb op mijn christelijke scholen altijd godsdienst van alle kanten uitgelegd gekregen.
Kill, wat een badass.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:23 schreef Typisch het volgende:
Kan mij nog herinneren dat ik bij godsdienst wat bijbel bladzijden over moest schrijven omdat ik zei dat ik niet geloofde.
Wij behandelde uitgebreid Islam en Hindoeisme o.a.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, was ook veel aandacht voor andere geloven trouwens.
Kreeg je atheisme ook uitgelegd?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte school dus.
Ik heb op mijn christelijke scholen altijd godsdienst van alle kanten uitgelegd gekregen.
Een van de betere scholen van Zuid-Holland heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte school dus.
Jazekerquote:Op donderdag 13 april 2017 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kreeg je atheisme ook uitgelegd?
Jaquote:Op donderdag 13 april 2017 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kreeg je atheisme ook uitgelegd?
een uitzonderingquote:Op donderdag 13 april 2017 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op de bewering dat het daar niet opgedrongen wordt.
Catholicisme heeft in de geschiedenis altijd enorm veel wetenschap gepromoot.quote:
Natuurlijk wordt het opgedrongen, elke ochten bidden. Wtfquote:Op donderdag 13 april 2017 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op de bewering dat het daar niet opgedrongen wordt.
Heb ik ook nooit hoeven doen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het opgedrongen, elke ochten bidden. Wtf
Nooit gedaan.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat probeer je hier mee te zeggenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Catholicisme heeft in de geschiedenis altijd enorm veel wetenschap gepromoot.
Eerste religie die evolutietheorie erkende bijvoorbeeld.
Wij welquote:Op donderdag 13 april 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit hoeven doen.
Jij bent toch een Zeeuw?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Katholiek, dat had je kunnen lezen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Waarschijnlijk zaten Kapi en Typisch op een protestante school. Arme jongens.
Raar katholiek danquote:Op donderdag 13 april 2017 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Katholiek, dat had je kunnen lezen.
neequote:Op donderdag 13 april 2017 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Waarschijnlijk zaten Kapi en Typisch op een protestante school. Arme jongens.
Dan heb je veel pech gehad. Er zijn ook hele goede katholieke scholen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Katholiek, dat had je kunnen lezen.
Resultaten van katholieke scholen zijn altijd beter dan zowel protestante als openbare.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan heb je veel pech gehad. Er zijn ook hele goede katholieke scholen.
Ja, het kan vriezen het kan dooien..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was een prima school.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze kerkleer aanhouden.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is er een standaardmodel katholieke basisschool dan?
Cijfers graag..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Resultaten van katholieke scholen zijn altijd beter dan zowel protestante als openbare.
Nee, maar voor een basisschool is het wel vreemd om het om half 9 s avonds te willen doen he.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Katholieken hoeven zowel van de kerk als van de traditie niet op vaste tijdstippen te bidden
Dan volgen ze dus niet de kerkleer.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar voor een basisschool is het wel vreemd om het om half 9 s avonds te willen doen he.
Ik heb de eerste 3 jaar op een prostestante school gezeten, simpelweg omdat dit in de wijk waar wij toen woonden de enige school was die überhaupt ok was. Daarna naar een katholieke en daar was men 3 maanden verder met de leerstof.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Resultaten van katholieke scholen zijn altijd beter dan zowel protestante als openbare.
Geen idee wat kerkleer is. Ik ga pitten ipv piemels te meten wie op de meest katholieke basisschool zat.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan volgen ze dus niet de kerkleer.
moet jij wetenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stuur mij kind gewoon naar een niet-gemengde katholieke school
Ze hebben je elke dag om 8:30 laten bidden maar kerkleer niet uitgelegd.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee wat kerkleer is. Ik ga pitten ipv piemels te meten wie op de meest katholieke basisschool zat.
Kapi heeft een selectief geheugen denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hebben je elke dag om 8:30 laten bidden maar kerkleer niet uitgelegd.
Wat hier samen met de anglicaanse scholen de afleveraars zijn van zo ongeveer alle hooggeplaatse politici, zakenmensen en andere notabelen.quote:
Is goed inso.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hier samen met de anglicaanse scholen de afleveraars zijn van zo ongeveer alle hooggeplaatse politici, zakenmensen en andere notabelen.
Zit je dan op je openbare non school.
Nee is juist geen non school (lol)quote:Op donderdag 13 april 2017 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hier samen met de anglicaanse scholen de afleveraars zijn van zo ongeveer alle hooggeplaatse politici, zakenmensen en andere notabelen.
Zit je dan op je openbare non school.
Ik zou je kroost naar een islamitische school sturen, als ik dat artikel zo lees..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stuur mij kind gewoon naar een niet-gemengde katholieke school
Ik heb ons kind al opgegeven hequote:Op donderdag 13 april 2017 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hier wordt het sowieso een katholieke school. Heb op openbare scholen en katholieke scholen gewerkt. Veel beter gevoel bij katholieke scholen. Ook betere CITO opbrengsten.
Niet nastreven is iets anders dan geen belang aan hechten.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het CDA artikel niet echt sterk, opper.
Vooral voor een partij die zelf de christelijke leer niet nastreeft maar gewoon misbruikt voor autoritair belang.
Particuliere scholen met beperkt aantal plaatsen he.quote:
Of een flinke som geld schenkt aan de school?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Particuliere scholen met beperkt aantal plaatsen he.
Voorrang als een van je (groot)ouders er hebben gezeten.
VK god.
Die schenk je sowieso wel.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of een flinke som geld schenkt aan de school?
ik maak echt leuke moneys met semi daytrading van cryptoquote:Op donderdag 13 april 2017 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Particuliere scholen met beperkt aantal plaatsen he.
Voorrang als een van je (groot)ouders er hebben gezeten.
VK god.
Ik niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik maak echt leuke moneys met semi daytrading van crypto
Wat is niets terecht gekomenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:37 schreef Befbekje het volgende:
Maar eigenlijk, als ik de socioloog in mij even mag laten spreken, zijn die cijfers eigenlijk vrij nietszeggend als je geen vervolgonderzoek doet naar hoe die kinderen het op de middelbare school en later in het hoger onderwijs doen.. Ik bedoel, Inso, jij mag dan wel een zogenaamd goede opleiding hebben gehad op je katholieke basisschool, maar van jou is ook niets terecht gekomen tot op heden..
De mensen van mijn middelbare school zijn heel goed terecht gekomen. Op Stijn na dan.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:37 schreef Befbekje het volgende:
Maar eigenlijk, als ik de socioloog in mij even mag laten spreken, zijn die cijfers eigenlijk vrij nietszeggend als je geen vervolgonderzoek doet naar hoe die kinderen het op de middelbare school en later in het hoger onderwijs doen.. Ik bedoel, Inso, jij mag dan wel een zogenaamd goede opleiding hebben gehad op je katholieke basisschool, maar van jou is ook niets terecht gekomen tot op heden..
Maar je hebt gewoon voorrang als je familie op die scholen hebt gehad.quote:
Jij bent van de gong gered met een rijke schoonfamilie en met je werk als vertaler van Pools naar weet-ik-wat-voor-taal verdien je geen reet natuurlijk.. En welke instellingen hebben jou geholpen met je problemen? Hoe worden/werden die gefinancierd?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Nooit cent uitkering getrokken.
Belastingbetaler.
Werk.
Private instellingenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Befbekje het volgende:
En welke instellingen hebben jou geholpen met je problemen? Hoe worden/werden die gefinancierd?
Dus iedereen in de SC kan nog voor de klas op GGMM en tong na.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
Alles valt of staat toch bij een goede leerkracht. Leerkrachten die niet functioneren kunnen nog jaren in het onderwijs blijven. Of je moet aan een kind zitten of stomdronken voor de klas staan.
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat overheidsinstellingen per definitie kut zijn.
Vlak mij niet uitquote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus iedereen in de SC kan nog voor de klas op GGMM en tong na.
Dat is wel een geruststelling.
Goed ingekopt.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus iedereen in de SC kan nog voor de klas op GGMM en tong na.
Dat is wel een geruststelling.
Blijf vooral in je waan.. En houd in je achterhoofd dat je vaderland volledig op Europees geld draait.. Uit de portemonnee van de belastingbetaler, ik dank u wel..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij ooit overheidszorg gehad.
Wat kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |