quote:
wel zo eerlijk voor de niet gym-fighters onder ons. Ik zou niets kunnen kopen nuquote:
Ze maken dit spel gewoon met een winstoogmerk he.quote:Op donderdag 13 april 2017 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel zo eerlijk voor de niet gym-fighters onder ons. Ik zou niets kunnen kopen nu
Nee johquote:Op donderdag 13 april 2017 18:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze maken dit spel gewoon met een winstoogmerk he.
dus? Als ze dat deden moeten ze stardust verkopen, dat willen de meesten welquote:Op donderdag 13 april 2017 18:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze maken dit spel gewoon met een winstoogmerk he.
twitter:PokemonGoApp twitterde op donderdag 13-04-2017 om 21:25:36The Eggstravaganza is now live! How many kilometers do you plan on walking this week? reageer retweet
Yep, net dubbele XP voor een Murkrowquote:Op donderdag 13 april 2017 21:26 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PokemonGoApp twitterde op donderdag 13-04-2017 om 21:25:36The Eggstravaganza is now live! How many kilometers do you plan on walking this week? reageer retweet
idd heb er zo 300 klaarstaan om te evolven, waaronder stuk of 6 nieuwe. Doe het mooi om 0.00 dan ook de day streak dubbel qua XPquote:Op donderdag 13 april 2017 21:36 schreef Perrin het volgende:
zometeen maar eens een lucky egg poppen
Klinkt als de tactiek die ik al een tijdje hanteer.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik denk dat ik nu weer iets meer ga spelen in plaats van alleen de dagelijkse stop en pokemon vangen
What the fuck doe jij met mijn zelfgemaakte UI?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:53 schreef Maickel9 het volgende:
[..]
idd heb er zo 300 klaarstaan om te evolven, waaronder stuk of 6 nieuwe. Doe het mooi om 0.00 dan ook de day streak dubbel qua XP![]()
Komende dagen maar paar keer doen, heb 53 lucky eggs, nu zijn ze de helft grr heb ik ze niet nodig
Mja, ik heb nog 1 lucky egg en bijna level 32. Op dit level hebben lucky eggs toch nog weinig zin volgens mij, dus bijkopen zie ik niet echt zitten.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:58 schreef Rabieluh het volgende:
Ik gooi wel een lucky egg aan als ik een gym ga slopen ofzo, evolve sessies zijn zo 2016.
1 incubator hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |