Maria Magdalena mijn beschermheiligequote:Op donderdag 13 april 2017 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar ze zingen niet allemaal he
Maria Magdalena Onbevlekt Ontvangen?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maria Magdalena mijn beschermheilige
maria magdalena niet hoorquote:Op donderdag 13 april 2017 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maria Magdalena Onbevlekt Ontvangen?
Dit topic had een mooie TT maar een of andere mongool heeft dat weggehaald.quote:
Pas op, je krijgt hiervoor tegenwoordig al een ban.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit topic had een mooie TT maar een of andere mongool heeft dat weggehaald.
Misschien moet je even in feedback vragen wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pas op, je krijgt hiervoor tegenwoordig al een ban.
Iemand heeft bijna de zelfde UI als die van jou.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
Heb het opgenomen. Jammer dat ik nu niet live kan zeiken in het Passion topic.
WAT WIE???quote:Op donderdag 13 april 2017 21:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Iemand heeft bijna de zelfde UI als die van jou.
Kingfloplandquote:Op donderdag 13 april 2017 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe dat achter de schermen er aan toe gaat en welke huiliemod elke keer zo achterlijk doet.
Die is dus gejatquote:
stond gewoon in de keuzes in het menu die ik kon maken, heb er maar eentje gepakt..misschien even doorgeven dat die niet te kiezen valt en dus ook niet als keuze staat als je account aanmaakt..quote:
Niets mee te maken. Dat dit kan op FOK!quote:Op donderdag 13 april 2017 22:05 schreef Maickel9 het volgende:
[..]
stond gewoon in de keuzes in het menu die ik kon maken, heb er maar eentje gepakt..misschien even doorgeven dat die niet te kiezen valt en dus ook niet als keuze staat als je account aanmaakt..
Euh?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:05 schreef Maickel9 het volgende:
[..]
stond gewoon in de keuzes in het menu die ik kon maken, heb er maar eentje gepakt..misschien even doorgeven dat die niet te kiezen valt en dus ook niet als keuze staat als je account aanmaakt..
Was dit nog De Paling van Caland als TT?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Technisch gezien welquote:Op donderdag 13 april 2017 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Dus als je een account aanmaakt, kun je kiezen uit mijn UI?
Heb je the Passion gekeken?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, meer een constatering.
#whiteprivilegequote:Op donderdag 13 april 2017 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, was alleen niet zo best.
nou ze hadden die neger mooi aan het kruis genageld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |