#blacklivesmatterquote:Op donderdag 13 april 2017 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ze hadden die neger mooi aan het kruis genageld.
Beetje kennis van de boeken waar de westerse beschaving op gebaseerd is.quote:
Ik heb op een katholieke basisschool gezeten.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje kennis van de boeken waar de westerse beschaving op gebaseerd is.
En je wist niet wie maria magdalena was.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op een katholieke basisschool gezeten.
CDA had een goed opiniestuk geschrevenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ipv mensen die boos zijn dat paastraditie op scholen wordt aangepast. Maar niemand die met Pasen in de kerk zit.
hoezo nietquote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je wist niet wie maria magdalena was.
Raar basisschooltje maat.
Ben je het wel met mijn eens dat je je kinderen nooit op openbare moet zetten?
Gert Jan Segers murderde mensen op twitter, en vooral het secularisme.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CDA had een goed opiniestuk geschreven
Waarom moet je ergens zitten waar je niet in gelooft?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ipv mensen die boos zijn dat paastraditie op scholen wordt aangepast. Maar niemand die met Pasen in de kerk zit.
Op openbare scholen zat altijd het tuig. Omwille daarvan: ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je wist niet wie maria magdalena was.
Raar basisschooltje maat.
Ben je het wel met mijn eens dat je je kinderen nooit op openbare moet zetten?
En hoe presteer je consistent slechter? Volgens mij is je begripsvaliditeit onjuist alhier..quote:
Dat is zeker niet het geval.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op openbare scholen zat altijd het tuig. Omwille daarvan: ja.
Verder vind ik het vreemd om je kind een geloof op te dringen.
Wanneer niet?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is zeker niet het geval.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet. Maar laat die kinderen lekker met rust. Die geloven ook in zwarte piet.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is zeker niet het geval.
Slechte school dus.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:23 schreef Typisch het volgende:
Kan mij nog herinneren dat ik bij godsdienst wat bijbel bladzijden over moest schrijven omdat ik zei dat ik niet geloofde.
Ik ook, was ook veel aandacht voor andere geloven trouwens.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte school dus.
Ik heb op mijn christelijke scholen altijd godsdienst van alle kanten uitgelegd gekregen.
Kill, wat een badass.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:23 schreef Typisch het volgende:
Kan mij nog herinneren dat ik bij godsdienst wat bijbel bladzijden over moest schrijven omdat ik zei dat ik niet geloofde.
Wij behandelde uitgebreid Islam en Hindoeisme o.a.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, was ook veel aandacht voor andere geloven trouwens.
Kreeg je atheisme ook uitgelegd?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte school dus.
Ik heb op mijn christelijke scholen altijd godsdienst van alle kanten uitgelegd gekregen.
Een van de betere scholen van Zuid-Holland heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte school dus.
Jazekerquote:Op donderdag 13 april 2017 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kreeg je atheisme ook uitgelegd?
Jaquote:Op donderdag 13 april 2017 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kreeg je atheisme ook uitgelegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |