SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink![]()
Zoveel 'pijpfitter' ben ik nog wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Yep klopt die heeft geen rubber afdichting.
Heb hele nieuwe papiermachine incl. hal zien bouwen, was er elke dag zowat toen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoveel 'pijpfitter' ben ik nog wel.
Altijd hetzelfde is saai en alles door elkaar raak ik in de war, dan maar zo.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:28 schreef svann het volgende:
Ik loop met bijpassende verende tred rond.
Lekker dit, weer een verrassende de sessie.
Ik rolde ooit in een technisch beroep, (mijn opleiding was heel anders) tekening lezen was aan de orde van de dag, en ik heb ook wel eens een keukentje, douche en wc geplaatst, maar ik heb gewoon een hekel aan vuile handen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:31 schreef Stien_Struis het volgende:
Samen met collega's controleerden we of alles volgens tekening werd aangesloten.
Ik was de baas van droogpartij.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rolde ooit in een technisch beroep, (mijn opleiding was heel anders) tekening lezen was aan de orde van de dag, en ik heb ook wel eens een keukentje, douche en wc geplaatst, maar ik heb gewoon een hekel aan vuile handen.
Ik was geen baas, gewoon onderdeel van een team, ieder had zijn eigen afdeling binnen een fabriek, kwaliteitscontrole, maar je kon overal opduiken omdat een product nu eenmaal niet helemaal op 1 plek gemaakt wordt.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik was de baas van droogpartij.
Iets waarbij ik vrijwillig afnok graag.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:36 schreef Stien_Struis het volgende:
Na een uur deze shit ga ik weer wat anders draaien, weet alleen nog niet wat?
Ik ben al weken hopeloos qua slapen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Iets waarbij ik vrijwillig afnok graag.
Wilde eigenlijk eens op tijd gaan pitten.
Ok komt goed. En ook beetje Mo zijn smaak, ff zoeken.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Iets waarbij ik vrijwillig afnok graag.
Wilde eigenlijk eens op tijd gaan pitten.
Met mijn smaak jaag je iedereen weg.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok komt goed. En ook beetje Mo zijn smaak, ff zoeken.
Heb geen idee? Ben wel weer zo dat dit doorgaat tot 2:00uquote:Op woensdag 12 april 2017 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met mijn smaak jaag je iedereen weg.
Zappa sowieso.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:51 schreef svann het volgende:
[..]
Die zat toch oa in de Zappa, Beefheart, sound conspiracy (ofzo)-hoek?
Dat is wel een soort basis.quote:
Die BeefHeart is ook wel goed en vergeet SnakeFinger niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel een soort basis.
Nee, mijn smaak is veel breder, maar Zappa is gewoon Zappa, daar kan je niet omheen.
Residents kan je evenmin omheen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die BeefHeart is ook wel goed en vergeet SnakeFinger niet.
Stijl zegt me niet zoveel ik ga op mijn gevoel af, als ik iets lekker vind dan vind ik het lekker, punt.quote:
Jeuh zo draai ik.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stijl zegt me niet zoveel ik ga op mijn gevoel af, als ik iets lekker vind dan vind ik het lekker, punt.
Dat geldt voor Zappa net zo.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die zijn geniaal en onbegrepen.
Is die oven ook gas?, Electrisch is kut.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Is ie niet mooi?
Ben zeer content.
Er ligt toevallig een pizzasteen in, maar die is oud, de oven is nieuw.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:06 schreef svann het volgende:
[..]
Daar verdwijnen dus al die pizza's in.
Nog heel mooi.
Ik heb bewust gekozen voor elektrische oven, vind ik fijner.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Is die oven ook gas?, Electrisch is kut.
Mijne op gas met steen erin wordt veul heter.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb bewust gekozen voor elektrische oven, vind ik fijner.
Dat denk ik ook, maar dan nog, deze wordt heet genoeg.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijne op gas met steen erin wordt veul heter.
Ja hoor, o.a. Indesit maakt ze nogquote:
Die heb ik dan weer niet, alleen magnetron en Airfryer verder.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:14 schreef svann het volgende:
In mijn kleine kippenkeukentje heb ik liever een (combi-)magnetron dan een zelden gebruikte oven die ruimte vreet.
Mijn keukentje is ca. 2 x 2, veel meer is het niet, aanrecht aan de ene kant koelast en fornuis aan de andere, afvalbak ertussen.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:14 schreef svann het volgende:
In mijn kleine kippenkeukentje heb ik liever een (combi-)magnetron dan een zelden gebruikte oven die ruimte vreet.
Ik heb een rechthoekige dikkere.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt prima, dat ding wordt loeiheet, je mag ze niet afwassen, alleen met keukerol afvegen.
Ik heb ooit 2 van die dingen gekocht voor 2,50 euro per stuk, ik heb alleen geen idee waar die andere gebleven is...quote:Op woensdag 12 april 2017 02:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik heb een rechthoekige dikkere.
Wat is dan het voordeel vergeleken met alleen hete lucht?quote:Op woensdag 12 april 2017 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt prima, dat ding wordt loeiheet, je mag ze niet afwassen, alleen met keukerol afvegen.
Je wilt niet weten wat ik al ooit gekocht heb.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ooit 2 van die dingen gekocht voor 2,50 euro per stuk, ik heb alleen geen idee waar die andere gebleven is...
Die steen in mijn oven wordt loeiheet en dat heb je nodig voor pizza.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:19 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel vergeleken met alleen hete lucht?
Dat hij beter doorgaart?
Ik denk dat die steen alleen van belang is en beter is wanneer je zelf een deegbodem maakt en rolt en erop legt, voor de diepvriespizza maakt het geen reet uit, dat is sws karton, voor een goede aparte prefab bodem zal het ook een beter resultaat geven.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:19 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel vergeleken met alleen hete lucht?
Dat hij beter doorgaart?
Onyx, da's dat zwarte spul.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik al ooit gekocht heb.
Er slingert hier ook nog ergens een Onyx schaakbord rond.
Yeps, hoe heter en vlakker de ondergrond hoe beter.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die steen in mijn oven wordt loeiheet en dat heb je nodig voor pizza.
Dat zeg ik, de bedoeling is dat die steen door en door heet wordt.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Zo'n steen slaat de warmte op en met gasoven kun je dan temperatuur bereiken zoals in echte pizzaoven.
Jay Aston, gezellige kerel om een biertje mee te drinken.quote:
Die ken ik toevallig niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jay Aston, gezellige kerel om een biertje mee te drinken.
Een van deze gasten, hij trad hier op in 2011 of 2012, en ik was er.quote:
Svann, tot de volgende keer weer.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:30 schreef svann het volgende:
Piet, je bent verdomde moeilijk uit te zetten.
Heren, het was me een genoegen.
Welterusten straks.
Pit ze.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:30 schreef svann het volgende:
Piet, je bent verdomde moeilijk uit te zetten.
Heren, het was me een genoegen.
Welterusten straks.
Daarvoor NO.quote:
Ik ben er nog, maar was nog een keer met een en ander slepen, 's nachts ben ik actiever dan overdag.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:56 schreef Stien_Struis het volgende:
Krijg iedereen weg nu, dat was niet de bedoeling.
Ik sleep voornamelijk muziek nu.quote:Op woensdag 12 april 2017 03:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar was nog een keer met een en ander slepen, 's nachts ben ik actiever dan overdag.
Ja, ik bedacht me opeens, ik zet de diepvries toch aan de andere kant....quote:Op woensdag 12 april 2017 03:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik sleep voornamelijk muziek nu.
Is een goed nummer, geen hoogvliegers, maar wel errug lekkur.quote:
Ik van nature ook, totdat mensen me op de pis gaan werken.quote:
Daar maak ik gehakt van.quote:Op woensdag 12 april 2017 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik van nature ook, totdat mensen me op de pis gaan werken.
Mijn muts ligt nu heerlijk te spacen, muziek staat niet hard maar zekers weten dat ze het meekrijgt.quote:Op woensdag 12 april 2017 03:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit vind ik misschien wel het beste nummer van hun.
Mijn ex had een bloedhekel aan Fiasco.![]()
Ik niet....
Baardaap is helemaal weg van dit nummer.quote:Op woensdag 12 april 2017 03:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn muts ligt nu heerlijk te spacen, muziek staat niet hard maar zekers weten dat ze het meekrijgt.
Mijn dochter moest niets hebben van die concerten waar ik draaide, ze kwam me wel ophalen .quote:Op woensdag 12 april 2017 03:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap is helemaal weg van dit nummer.
En hij vindt die latere zanger beter dan de originele....
Wij zitten redelijk op 1 lijn, we amuseren ons sws altijd.quote:Op woensdag 12 april 2017 03:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn dochter moest niets hebben van die concerten waar ik draaide, ze kwam me wel ophalen .
Daar is het voor.quote:Op woensdag 12 april 2017 04:43 schreef Stien_Struis het volgende:
Heb wat zwarte hash gekregen en ga nu helemaal vliegen.
quote:Op woensdag 12 april 2017 04:48 schreef Stien_Struis het volgende:
Welkom alle luisteraars, de DJ is zo stoned als een aap.
Maak het nog ff vol tot 6u.quote:Op woensdag 12 april 2017 05:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben er van tussen, thnx voor het draaien, laters....
Half dagje maar.. wat een luxe.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Voor de verandering vandaag een (half) dagje werken op kantoor. Ik zit nu dus in de trein.
Waarom zou je dat doen dan?quote:Op woensdag 12 april 2017 08:52 schreef knokkels het volgende:
môgge![]()
Nog niet wakker, stond al bijna een uur te wachten bij vorig topic
Rustpuntje pakken ditdatquote:
Voor jou wel. Voor mij is het normaal 2 uurtjes thuiswerken op woensdag. Vergeleken met dat is dit voor mij geen luxe. Maar nu wel as vrijdagmiddag eerder vrijquote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 08:52 schreef knokkels het volgende:
môgge![]()
Nog niet wakker, stond al bijna een uur te wachten bij vorig topic
Ik werd ook met Kane wakker overigens. Dat was best eng hoorquote:
Dat is dan wel weer lekker.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor jou wel. Voor mij is het normaal 2 uurtjes thuiswerken op woensdag. Vergeleken met dat is dit voor mij geen luxe. Maar nu wel as vrijdagmiddag eerder vrij
quote:
vroege vogels zijn voor de poesquote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
vroege vogels zijn voor de poes
[ afbeelding ]
Mijn poezen zijn aardig lui. Nog nooit een vogel gevangen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
vroege vogels zijn voor de poes
[ afbeelding ]
scheelt een hoop rotzooi opruimenquote:Op woensdag 12 april 2017 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn poezen zijn aardig lui. Nog nooit een vogel gevangen.
Ja dode vogels van je kussen enzoquote:
ik moet nog ontbijten, dank jequote:Op woensdag 12 april 2017 09:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dode vogels van je kussen enzo
Die krijg je alleen maar als cadeautje.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dode vogels van je kussen enzo
Fijne dag met de kabouter.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:48 schreef just me het volgende:
* just me gaat uitloggen, beter voor haar maag
tot eind van de dag of zo
't Is maar wat je lekker vindt. Ieder zijn of haar meug hequote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 09:48 schreef just me het volgende:
* just me gaat uitloggen, beter voor haar maag
tot eind van de dag of zo
Hehe, ja. Gaaf gedaanquote:
Daar zal je mij nooit zien, met mijn hoogtevrees.quote:
Geniet ze.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag! Dat was me het (drukke) ochtendje wel.
Nu even genieten van de rust en dan druk middagje.
Ja, Lennon wil vanmiddag paaseieren zoeken bij de voetbalclub. Dat is om 14:30 uur.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Geniet ze.
En druk middagje ook nog?
Take your time.
Druk zeg.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, Lennon wil vanmiddag paaseieren zoeken bij de voetbalclub. Dat is om 14:30 uur.
We moeten om 16:30 uur eten want Twan heeft om 18:30 uur een voetbalwedstrijd en moet om 17:30 uur aanwezig zijn. Gelukkig hoeven we dan niet meteen mee.
quote:Op woensdag 12 april 2017 14:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Druk zeg.
Nou.... succes met eieren zoeken straks dan.
Ga der maar aan staan.quote:
Lennon wil nietquote:Op woensdag 12 april 2017 14:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Druk zeg.
Nou.... succes met eieren zoeken straks dan.
Het eieren zoeken gaat niet door.quote:
Buiten het feit dat ik bijna in slaap val op de cursus wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga der maar aan staan.
Hey man. alles kits?
quote:Op woensdag 12 april 2017 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon wil niethet is koud en het regent. Ik snap hem wel. We blijven lekker thuis. Hij heeft van mij een verassingsei gekregen.
Alles gaat relaxt zijn gangetje, en het is lente, dat betekent dat mijn humeur weer oke is.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik bijna in slaap val op de cursus wel.
En hoe is het daar?
Jawel, maar hij doet niet mee.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het eieren zoeken gaat niet door.
Hoe oud is ie?
Kijk; dat is mooi. Nu het zonnetje nog erbij.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles gaat relaxt zijn gangetje, en het is lente, dat betekent dat mijn humeur weer oke is.
Gisteren was het lekkerder dan vandaag.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk; dat is mooi. Nu het zonnetje nog erbij.
quote:Op woensdag 12 april 2017 14:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kijk.... en zo wordt een drukke middag, ineens een relaxte middag.
Het voelt hier niet als lente nu : regen, wind en kou. Ik heb de verwarming aangezet.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles gaat relaxt zijn gangetje, en het is lente, dat betekent dat mijn humeur weer oke is.
Klopt. Dat is het voorjaar. Het gaat dan op en af met het weer.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren was het lekkerder dan vandaag.
Zoals ik al zei; take your time.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk, ben ik ook wel even aan toe eigenlijk.Drukke (werk) dagen..
Goed voor je gewrichten.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft lekker kibbeling
Lekker! Je bent 2 dagen te vroeg. Dat is pas voor goede vrijdag. Dan eten wij kibbeling.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik kreeg drie druppels op mijn bril toen ik op de terugweg naar huis was.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren was het lekkerder dan vandaag.
Mijn god, doen mensen nog aan religieuze eetpatronen?quote:Op woensdag 12 april 2017 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker! Je bent 2 dagen te vroeg. Dat is pas voor goede vrijdag. Dan eten wij kibbeling.
Kerel.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kreeg drie druppels op mijn bril toen ik op de terugweg naar huis was.
Moquote:
Ergens in mei?quote:Op woensdag 12 april 2017 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik blijf binnen, heb gister een paar boodschappen gedaan.
Ga er pas weer uit als de zon schijnt.
Alles gaat zijn gangetje, lekker relaxt.quote:
lekker lekker hoorquote:Op woensdag 12 april 2017 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles gaat zijn gangetje, lekker relaxt.
Daarboven ook?
Ben overigens wel aan een financiële meevaller toe.quote:
Irritant is dat altijd hequote:Op woensdag 12 april 2017 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben overigens wel aan een financiële meevaller toe.
Maar helaas, ik zie er nog geen.
Jazeker. Wij normaal niet zo hoor, maar voor deze week komt het goed uit.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn god, doen mensen nog aan religieuze eetpatronen?
Gelukkig op je bril en niet in je oog....quote:Op woensdag 12 april 2017 14:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kibbeldingen zijn soms wel lekker. Maar heb ze ook ooit erg smerig gehad.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Laat volgende keer je bril gewoon op de wc liggen. Die neem je toch niet mee, als je van huis gaat?quote:Op woensdag 12 april 2017 14:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vishandel afhankelijk inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Kibbeldingen zijn soms wel lekker. Maar heb ze ook ooit erg smerig gehad.
Fluistert Vout je weer weetjes in?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat volgende keer je bril gewoon op de wc liggen. Die neem je toch niet mee, als je van huis gaat?
Nooit gehad. Is dat lekker?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens verder met de ossobuco voor morgen, nog bleekselderij snijden en dan kan de boel de pan in
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn onze boekenkast kwijt![]()
met (een deel van) de boeken!! Laat de nieuwe kast maar komen! (moet nog wel eerst gemaakt worden... )
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fluistert Vout je weer weetjes in?
Billy.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn onze boekenkast kwijt![]()
met (een deel van) de boeken!! Laat de nieuwe kast maar komen! (moet nog wel eerst gemaakt worden... )
Ik niet, misschien wel degene die onze boekenkast krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:09 schreef Melting het volgende:
[..]Nice.
Ik moet mijn eettafel nog kwijt. Interesse?
Oh! Yummmyquote:Op woensdag 12 april 2017 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens verder met de ossobuco voor morgen, nog bleekselderij snijden en dan kan de boel de pan in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
heerlijk, moet een halve dag stoven en dan valt het vlees zo van het bot. Ik heb nu gewoon runderschenkel ipv kalfsschenkel.quote:
Gaat door merg en been...quote:Op woensdag 12 april 2017 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk, moet een halve dag stoven en dan valt het vlees zo van het bot. Ik heb nu gewoon runderschenkel ipv kalfsschenkel.
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:34 schreef just me het volgende:
Mijn haar heeft de kabouters proef doorstaan, tijd om naar huis te gaan!
Hi Rob.quote:
Maar strafpunten voor het zo weinig verschijnenquote:
newbiequote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:34 schreef just me het volgende:
Mijn haar heeft de kabouters proef doorstaan, tijd om naar huis te gaan!
filmpje op netflix gedownloaded, komt wel goed deze reisquote:
en datquote:
Ideaal is dat!!quote:Op woensdag 12 april 2017 16:06 schreef just me het volgende:
[..]
filmpje op netflix gedownloaded, komt wel goed deze reis![]()
Ik ben alleen maar banger en banger dat ik aan het eind van mijn show van de gastenlijst geschrapt wordt.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ivm nieuwsgierige meelezers en meeluisteraars een verzoekje van ons: noem aub niet de datum
zorg jij nou maar dat je feestelijk gekleed op tijd in de juiste trein stapt....quote:Op woensdag 12 april 2017 17:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar banger en banger dat ik aan het eind van mijn show van de gastenlijst geschrapt wordt.
Knokkels gaat in lange jurk!quote:Op woensdag 12 april 2017 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zorg jij nou maar dat je feestelijk gekleed op tijd in de juiste trein stapt....
Ik ben de laatste tijd wel vaker op tijd op afsprakenquote:Op woensdag 12 april 2017 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zorg jij nou maar dat je feestelijk gekleed op tijd in de juiste trein stapt....
compleet bebloed en beschimpt aankomende op het grote feest, in elkaar geramd enzoquote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ivm nieuwsgierige meelezers en meeluisteraars een verzoekje van ons: noem aub niet de datum
Komt goed...quote:Op woensdag 12 april 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
19.00 uurquote:Op woensdag 12 april 2017 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi, om 19:00 uur begint het toch? Ik kom op dit moment de R49-website niet op, namelijk. Hij blijft staan op die Cloudfare-pagina van "just a moment..."
Ook via andere internetverbinding werkt de website niet. Gecheckt: Airtime werkt wél, stream werkt ook. Maar aangezien de site niet werkt, moeten we misschien hier nog uitleggen hoe je kunt luisteren?quote:
Ik kom gewoon op de site...quote:Op woensdag 12 april 2017 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook via andere internetverbinding werkt de website niet. Gecheckt: Airtime werkt wél, stream werkt ook. Maar aangezien de site niet werkt, moeten we misschien hier nog uitleggen hoe je kunt luisteren?
Vreemd. Mij lukt het met twee verschillende internetverbindingen (Ziggo voor de PC en KPN voor de mobiel; WiFi uitgezet) niet.quote:
Mij lukt het met Chrome en met IE.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. Mij lukt het met twee verschillende internetverbindingen (Ziggo voor de PC en KPN voor de mobiel; WiFi uitgezet) niet.
ik kwam er ook net niet op, nu weer wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. Mij lukt het met twee verschillende internetverbindingen (Ziggo voor de PC en KPN voor de mobiel; WiFi uitgezet) niet.
Welke datum?quote:Op woensdag 12 april 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
dé datum...quote:
OK dan zit ik goed, want ik weet de datum nu nog niet.. Maar bij mij hangt die cloudfare check page ook via Ziggosquote:
Hier werkt het weer normaal. En ik had het probleem ook op mijn mobiel (KPN) en daar werkt het ook weer normaal.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zit ik goed, want ik weet de datum nu nog niet.. Maar bij mij hangt die cloudfare check page ook via Ziggos
Laat je verrassenquote:Op woensdag 12 april 2017 18:38 schreef chufi het volgende:
De stream lijkt wel te werken , weet alleen niet wat er hoort te draaien
tot 19 uur nog gewoon gupquote:Op woensdag 12 april 2017 18:38 schreef chufi het volgende:
Werkt. Draait nu Lenny Kravitz - Fly Awayquote:Op woensdag 12 april 2017 18:38 schreef chufi het volgende:
Dan hoor ik iig gewoon mee, maar zelfs mobiel werkt de site nietquote:Op woensdag 12 april 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werkt. Draait nu Lenny Kravitz - Fly Away
OK succes.. Ik luister wel meequote:Op woensdag 12 april 2017 18:40 schreef just me het volgende:
19:00 - 20:15 DJ Knokkels - DoeDezeSymphonieMaar
20:15 - 22:00 DJust Me - Ja, Dat Is Symphonic & MadMaster - Daar Is De Orgelman
* knokkels schranst nog even door aan zijn avondeten.quote:
niet praten met volle mond hčquote:Op woensdag 12 april 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels schranst nog even door aan zijn avondeten.
just me zit er klaar voor, met een kop koffie en een sigaar.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
just me zit er klaar voor, met een kop koffie en een sigaar.
mompelmompelquote:
Ik dan... Keiharde stagefright johquote:
Dus we krijgen zo een trillende stem?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dan... Keiharde stagefright joh
je ziet er super uit Sjoef !!quote:
Ben ik blij dat de jingle af isquote:Op woensdag 12 april 2017 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus we krijgen zo een trillende stem?
ben benieuwd of ik nog in mijn pak pasquote:
Knokkels laat dit meesterwerkje van Cappella gewoon nog even lopen. Ik had het speciaal aangevraagd vanwege de titelquote:
Dat hoort zo. Anders vind ik het geen kerkquote:
is opgenomen in mijn holle kiesquote:Op woensdag 12 april 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Bazen-jingle hoor. Rare akoestiek ook in die kerk
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Bazen-jingle hoor. Rare akoestiek ook in die kerk
quote:
quote:
quote:
ik kuchtequote:
Koffie, bedoel je?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:06 schreef knokkels het volgende:
ik zat al lang al aan de virtuele alcohol
Oeh~!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |