filmpje op netflix gedownloaded, komt wel goed deze reisquote:
en datquote:
Ideaal is dat!!quote:Op woensdag 12 april 2017 16:06 schreef just me het volgende:
[..]
filmpje op netflix gedownloaded, komt wel goed deze reis![]()
Ik ben alleen maar banger en banger dat ik aan het eind van mijn show van de gastenlijst geschrapt wordt.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ivm nieuwsgierige meelezers en meeluisteraars een verzoekje van ons: noem aub niet de datum
zorg jij nou maar dat je feestelijk gekleed op tijd in de juiste trein stapt....quote:Op woensdag 12 april 2017 17:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar banger en banger dat ik aan het eind van mijn show van de gastenlijst geschrapt wordt.
Knokkels gaat in lange jurk!quote:Op woensdag 12 april 2017 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zorg jij nou maar dat je feestelijk gekleed op tijd in de juiste trein stapt....
Ik ben de laatste tijd wel vaker op tijd op afsprakenquote:Op woensdag 12 april 2017 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zorg jij nou maar dat je feestelijk gekleed op tijd in de juiste trein stapt....
compleet bebloed en beschimpt aankomende op het grote feest, in elkaar geramd enzoquote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ivm nieuwsgierige meelezers en meeluisteraars een verzoekje van ons: noem aub niet de datum
Komt goed...quote:Op woensdag 12 april 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
19.00 uurquote:Op woensdag 12 april 2017 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi, om 19:00 uur begint het toch? Ik kom op dit moment de R49-website niet op, namelijk. Hij blijft staan op die Cloudfare-pagina van "just a moment..."
Ook via andere internetverbinding werkt de website niet. Gecheckt: Airtime werkt wél, stream werkt ook. Maar aangezien de site niet werkt, moeten we misschien hier nog uitleggen hoe je kunt luisteren?quote:
Ik kom gewoon op de site...quote:Op woensdag 12 april 2017 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook via andere internetverbinding werkt de website niet. Gecheckt: Airtime werkt wél, stream werkt ook. Maar aangezien de site niet werkt, moeten we misschien hier nog uitleggen hoe je kunt luisteren?
Vreemd. Mij lukt het met twee verschillende internetverbindingen (Ziggo voor de PC en KPN voor de mobiel; WiFi uitgezet) niet.quote:
Mij lukt het met Chrome en met IE.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. Mij lukt het met twee verschillende internetverbindingen (Ziggo voor de PC en KPN voor de mobiel; WiFi uitgezet) niet.
ik kwam er ook net niet op, nu weer wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. Mij lukt het met twee verschillende internetverbindingen (Ziggo voor de PC en KPN voor de mobiel; WiFi uitgezet) niet.
Welke datum?quote:Op woensdag 12 april 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
dé datum...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |