Het eieren zoeken gaat niet door.quote:
Buiten het feit dat ik bijna in slaap val op de cursus wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga der maar aan staan.
Hey man. alles kits?
quote:Op woensdag 12 april 2017 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon wil niethet is koud en het regent. Ik snap hem wel. We blijven lekker thuis. Hij heeft van mij een verassingsei gekregen.
Alles gaat relaxt zijn gangetje, en het is lente, dat betekent dat mijn humeur weer oke is.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik bijna in slaap val op de cursus wel.
En hoe is het daar?
Jawel, maar hij doet niet mee.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het eieren zoeken gaat niet door.
Hoe oud is ie?
Kijk; dat is mooi. Nu het zonnetje nog erbij.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles gaat relaxt zijn gangetje, en het is lente, dat betekent dat mijn humeur weer oke is.
Gisteren was het lekkerder dan vandaag.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk; dat is mooi. Nu het zonnetje nog erbij.
quote:Op woensdag 12 april 2017 14:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kijk.... en zo wordt een drukke middag, ineens een relaxte middag.
Het voelt hier niet als lente nu : regen, wind en kou. Ik heb de verwarming aangezet.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles gaat relaxt zijn gangetje, en het is lente, dat betekent dat mijn humeur weer oke is.
Klopt. Dat is het voorjaar. Het gaat dan op en af met het weer.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren was het lekkerder dan vandaag.
Zoals ik al zei; take your time.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk, ben ik ook wel even aan toe eigenlijk.Drukke (werk) dagen..
Goed voor je gewrichten.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft lekker kibbeling
Lekker! Je bent 2 dagen te vroeg. Dat is pas voor goede vrijdag. Dan eten wij kibbeling.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik kreeg drie druppels op mijn bril toen ik op de terugweg naar huis was.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren was het lekkerder dan vandaag.
Mijn god, doen mensen nog aan religieuze eetpatronen?quote:Op woensdag 12 april 2017 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker! Je bent 2 dagen te vroeg. Dat is pas voor goede vrijdag. Dan eten wij kibbeling.
Kerel.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kreeg drie druppels op mijn bril toen ik op de terugweg naar huis was.
Moquote:
Ergens in mei?quote:Op woensdag 12 april 2017 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik blijf binnen, heb gister een paar boodschappen gedaan.
Ga er pas weer uit als de zon schijnt.
Alles gaat zijn gangetje, lekker relaxt.quote:
lekker lekker hoorquote:Op woensdag 12 april 2017 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles gaat zijn gangetje, lekker relaxt.
Daarboven ook?
Ben overigens wel aan een financiële meevaller toe.quote:
Irritant is dat altijd hequote:Op woensdag 12 april 2017 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben overigens wel aan een financiële meevaller toe.
Maar helaas, ik zie er nog geen.
Jazeker. Wij normaal niet zo hoor, maar voor deze week komt het goed uit.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn god, doen mensen nog aan religieuze eetpatronen?
Gelukkig op je bril en niet in je oog....quote:Op woensdag 12 april 2017 14:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kibbeldingen zijn soms wel lekker. Maar heb ze ook ooit erg smerig gehad.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Laat volgende keer je bril gewoon op de wc liggen. Die neem je toch niet mee, als je van huis gaat?quote:Op woensdag 12 april 2017 14:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vishandel afhankelijk inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Kibbeldingen zijn soms wel lekker. Maar heb ze ook ooit erg smerig gehad.
Fluistert Vout je weer weetjes in?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat volgende keer je bril gewoon op de wc liggen. Die neem je toch niet mee, als je van huis gaat?
Nooit gehad. Is dat lekker?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens verder met de ossobuco voor morgen, nog bleekselderij snijden en dan kan de boel de pan in
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn onze boekenkast kwijt![]()
met (een deel van) de boeken!! Laat de nieuwe kast maar komen! (moet nog wel eerst gemaakt worden... )
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fluistert Vout je weer weetjes in?
Billy.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn onze boekenkast kwijt![]()
met (een deel van) de boeken!! Laat de nieuwe kast maar komen! (moet nog wel eerst gemaakt worden... )
Ik niet, misschien wel degene die onze boekenkast krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:09 schreef Melting het volgende:
[..]Nice.
Ik moet mijn eettafel nog kwijt. Interesse?
Oh! Yummmyquote:Op woensdag 12 april 2017 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens verder met de ossobuco voor morgen, nog bleekselderij snijden en dan kan de boel de pan in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
heerlijk, moet een halve dag stoven en dan valt het vlees zo van het bot. Ik heb nu gewoon runderschenkel ipv kalfsschenkel.quote:
Gaat door merg en been...quote:Op woensdag 12 april 2017 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk, moet een halve dag stoven en dan valt het vlees zo van het bot. Ik heb nu gewoon runderschenkel ipv kalfsschenkel.
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:34 schreef just me het volgende:
Mijn haar heeft de kabouters proef doorstaan, tijd om naar huis te gaan!
Hi Rob.quote:
Maar strafpunten voor het zo weinig verschijnenquote:
newbiequote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:34 schreef just me het volgende:
Mijn haar heeft de kabouters proef doorstaan, tijd om naar huis te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |