Stijl zegt me niet zoveel ik ga op mijn gevoel af, als ik iets lekker vind dan vind ik het lekker, punt.quote:
Jeuh zo draai ik.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stijl zegt me niet zoveel ik ga op mijn gevoel af, als ik iets lekker vind dan vind ik het lekker, punt.
Dat geldt voor Zappa net zo.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die zijn geniaal en onbegrepen.
Is die oven ook gas?, Electrisch is kut.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Is ie niet mooi?
Ben zeer content.
Er ligt toevallig een pizzasteen in, maar die is oud, de oven is nieuw.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:06 schreef svann het volgende:
[..]
Daar verdwijnen dus al die pizza's in.
Nog heel mooi.
Ik heb bewust gekozen voor elektrische oven, vind ik fijner.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Is die oven ook gas?, Electrisch is kut.
Mijne op gas met steen erin wordt veul heter.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb bewust gekozen voor elektrische oven, vind ik fijner.
Dat denk ik ook, maar dan nog, deze wordt heet genoeg.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijne op gas met steen erin wordt veul heter.
Ja hoor, o.a. Indesit maakt ze nogquote:
Die heb ik dan weer niet, alleen magnetron en Airfryer verder.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:14 schreef svann het volgende:
In mijn kleine kippenkeukentje heb ik liever een (combi-)magnetron dan een zelden gebruikte oven die ruimte vreet.
Mijn keukentje is ca. 2 x 2, veel meer is het niet, aanrecht aan de ene kant koelast en fornuis aan de andere, afvalbak ertussen.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:14 schreef svann het volgende:
In mijn kleine kippenkeukentje heb ik liever een (combi-)magnetron dan een zelden gebruikte oven die ruimte vreet.
Ik heb een rechthoekige dikkere.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt prima, dat ding wordt loeiheet, je mag ze niet afwassen, alleen met keukerol afvegen.
Ik heb ooit 2 van die dingen gekocht voor 2,50 euro per stuk, ik heb alleen geen idee waar die andere gebleven is...quote:Op woensdag 12 april 2017 02:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik heb een rechthoekige dikkere.
Wat is dan het voordeel vergeleken met alleen hete lucht?quote:Op woensdag 12 april 2017 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt prima, dat ding wordt loeiheet, je mag ze niet afwassen, alleen met keukerol afvegen.
Je wilt niet weten wat ik al ooit gekocht heb.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ooit 2 van die dingen gekocht voor 2,50 euro per stuk, ik heb alleen geen idee waar die andere gebleven is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |