Die steen in mijn oven wordt loeiheet en dat heb je nodig voor pizza.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:19 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel vergeleken met alleen hete lucht?
Dat hij beter doorgaart?
Ik denk dat die steen alleen van belang is en beter is wanneer je zelf een deegbodem maakt en rolt en erop legt, voor de diepvriespizza maakt het geen reet uit, dat is sws karton, voor een goede aparte prefab bodem zal het ook een beter resultaat geven.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:19 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel vergeleken met alleen hete lucht?
Dat hij beter doorgaart?
Onyx, da's dat zwarte spul.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik al ooit gekocht heb.
Er slingert hier ook nog ergens een Onyx schaakbord rond.
Yeps, hoe heter en vlakker de ondergrond hoe beter.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die steen in mijn oven wordt loeiheet en dat heb je nodig voor pizza.
Dat zeg ik, de bedoeling is dat die steen door en door heet wordt.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Zo'n steen slaat de warmte op en met gasoven kun je dan temperatuur bereiken zoals in echte pizzaoven.
Jay Aston, gezellige kerel om een biertje mee te drinken.quote:
Die ken ik toevallig niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jay Aston, gezellige kerel om een biertje mee te drinken.
Een van deze gasten, hij trad hier op in 2011 of 2012, en ik was er.quote:
Svann, tot de volgende keer weer.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:30 schreef svann het volgende:
Piet, je bent verdomde moeilijk uit te zetten.
Heren, het was me een genoegen.
Welterusten straks.
Pit ze.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:30 schreef svann het volgende:
Piet, je bent verdomde moeilijk uit te zetten.
Heren, het was me een genoegen.
Welterusten straks.
Daarvoor NO.quote:
Ik ben er nog, maar was nog een keer met een en ander slepen, 's nachts ben ik actiever dan overdag.quote:Op woensdag 12 april 2017 02:56 schreef Stien_Struis het volgende:
Krijg iedereen weg nu, dat was niet de bedoeling.
Ik sleep voornamelijk muziek nu.quote:Op woensdag 12 april 2017 03:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar was nog een keer met een en ander slepen, 's nachts ben ik actiever dan overdag.
Ja, ik bedacht me opeens, ik zet de diepvries toch aan de andere kant....quote:Op woensdag 12 april 2017 03:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik sleep voornamelijk muziek nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |