SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Billy Joe Royal - Down In The Boondocks
Maar vanwaar?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:41 schreef livelink het volgende:
Het klinkt niet als Bowie. Zo ver ben ik inmiddels wel.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:41 schreef livelink het volgende:
Het klinkt niet als Bowie. Zo ver ben ik inmiddels wel.
het is echt over hèquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:42 schreef Melting het volgende:
De dame op het hoesje dat hierna komt, zal Oscar ook wel bevallen.
I see what you're doing herequote:Op zaterdag 8 april 2017 23:42 schreef Melting het volgende:
De dame op het hoesje dat hierna komt, zal Oscar ook wel bevallen.
quote:
Something something jij lost eyes met lenzen enzo...quote:
Ik weet niet wat voor fotograaf dat was, maar ze kijkt erg angstigquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor fotograaf dat was, maar ze kijkt erg angstig
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Something something jij lost eyes met lenzen enzo...
Dat is artistiekquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor fotograaf dat was, maar ze kijkt erg angstig
Made in China... en dan nog daar de goedkope versie vanquote:
Zo... drank op?quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij wel oscar gewoon hier houden hè?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga trouwens om 00:00 uur wel afhaken. Ik heb vanavond allerlei tv-programma's laten schieten om hier te draaien en mee te luisteren. Ik plof zo even op de bank om ze alsnog terug te kijken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
graag gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Made in China... en dan nog daar de goedkope versie van
Tegelijk, maar ik had nog eenquote:
Ik had een -quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tegelijk, maar ik had nog een
Dus .....
Ik wou nog even voor de volledigheid melden dat ik hem ook wist.quote:
Bedankt voor het luisteren. Slaap lekker.quote:
quote:
Ik denk dat het voor mij ook goed is om op tijd te gaan... Morgen nog wel wat te doen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga trouwens om 00:00 uur wel afhaken. Ik heb vanavond allerlei tv-programma's laten schieten om hier te draaien en mee te luisteren. Ik plof zo even op de bank om ze alsnog terug te kijken.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou nog even voor de volledigheid melden dat ik hem ook wist.
Toen had ik nog een ander kleurtjequote:
Blackstar is van Bowie, dat weet je tochquote:
Jazekerquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
Blackstar is van Bowie, dat weet je toch
ik moet/wil hem nog steeds kopenquote:
Ik heb nog een platenbon liggen dus...quote:
Ik vind dit geen overtuigende argumentatie.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zat ik er nog niet eens zo heel ver naast. Want Brandsteder heeft wel eens een nummertje va Whittaker gecoverd.
Ik welquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit geen overtuigende argumentatie.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heeft de top 40 niet gehaald, maar ik vond hem wel leuk.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik had het in de 80s geplaatst. Nu ik weet dat het 1979 is, weet ik uiteraard.... nog steeds niet wat het is.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft de top 40 niet gehaald, maar ik vond hem wel leuk.
Wel de tip parade trouwens in 1979.
Hij is wel grappig inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft de top 40 niet gehaald, maar ik vond hem wel leuk.
Wel de tip parade trouwens in 1979.
nee, vertelquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Had ik wel eens verteld dat ik net als die Van Gogh dief ooit heb ingebroken in een museum?
Dan heb je iets niet goed gedaan, want ik heb je niet bij Pauw gezien.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Had ik wel eens verteld dat ik net als die Van Gogh dief ooit heb ingebroken in een museum?
Groeten vanuit het zuiden des lands.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je iets niet goed gedaan, want ik heb je niet bij Pauw gezien.
quote:
Voortaan gaan we Oscar gewoon Okkie noemenquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je iets niet goed gedaan, want ik heb je niet bij Pauw gezien.
Logisch. Daarna is het nacht.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Logisch. Daarna is het nacht.
Tukkie doen...quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Logisch. Daarna is het nacht.
Afgekeken van Doctor who of juis omgekeerd?quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oscar. De enige die zijn huis meeneemt tijdens het inbreken.
Bedankt voor weer een erg vermakelijke show. Goede muziek gehoord én muziek die ik nog niet kende.quote:
Jij bedankt voor het draaien!quote:Op zondag 9 april 2017 00:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
Slaap lekker, en wellicht tot snel.
Valt het minder opquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
bedankt voor de muziekjesquote:Op zondag 9 april 2017 00:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
Slaap lekker, en wellicht tot snel.
Politie: "Waar was jij die en die dag om zo laat?"quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welterusten en veel plezier met de F1 morgenochtend.quote:Op zondag 9 april 2017 00:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes Melt
* OscarMopperkont is nu echt weg....
Truste allen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 april 2017 00:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Politie: "Waar was jij die en die dag om zo laat?"
Oscar: "Thuis"
quote:Op zondag 9 april 2017 00:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Politie: "Waar was jij die en die dag om zo laat?"
Oscar: "Thuis"
Welterusten Diaan. Ik vond je nog bijzonder scherp en helder na een fles Malibu. Respect.quote:
Kan je nagaan wat die gewend is qua drankquote:Op zondag 9 april 2017 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Diaan. Ik vond je nog bijzonder scherp en helder na een fles Malibu. Respect.
Ik wou het niet zeggen...quote:Op zondag 9 april 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat die gewend is qua drank
dankjewel, ik kan goed tegen malibu.quote:Op zondag 9 april 2017 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Diaan. Ik vond je nog bijzonder scherp en helder na een fles Malibu. Respect.
quote:Op zondag 9 april 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat die gewend is qua drank
Mogguhquote:
Dan heb je vandaag wel wat te doen.quote:Op zondag 9 april 2017 07:53 schreef MadMaster het volgende:
De Vogeltjesmarkt wordt opgebouwd.
Dat mag wel wat stiller...
Ah, dat kan ook. Goede reis naar huis vast.quote:Op zondag 9 april 2017 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ontbijten en naar huis.
Vanmiddag moet ik thuis zijn...
quote:Op zondag 9 april 2017 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetzelfde als alle voorgaande keren, uitstekend.
Gelukkig wel met de Engelse cast...
Wel een raar theater, dat ook nog niets eens helemaal af is.quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een raar theater, dat ook nog niets eens helemaal af is.
Binnenkomen op begane grond, waar je via bonnetjes uit een apparaat je drankjes vooraf kan bestellen en vooruit moet betalen.
Zaal is op de eerste etage en wij zaten op 1e balkon.
Daar zijn echter geen barretjes of zo, dus moet je in de pauze 10 trappen naar beneden (en uiteraard ook weer omhoog) om alsnog met je bonnetje in de rij te gaan staan voor een drankje...
Ik had gelukkig geen warme drankjes genomen...quote:Op zondag 9 april 2017 08:20 schreef just me het volgende:
[..]![]()
met een beetje pech was je koffie dus koud voordat je weer terug op je plekje was
quote:Op zondag 9 april 2017 08:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had gelukkig geen warme drankjes genomen...
goeie terugreis!quote:Op zondag 9 april 2017 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Aankleden en op pad.
De koffie op de kamer is op...
lekker frutstukken danquote:Op zondag 9 april 2017 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar eerst nog frutstukken en koffie.
Rond 11.00 uur gaan we terug...
gisterenmiddag wel ´n kopje thee genomen hoorquote:
Was je ziek?quote:Op zondag 9 april 2017 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
gisterenmiddag wel ´n kopje thee genomen hoor
af en toe doe ik vreemde dingenquote:
mogguh Peacequote:
Ik zit lui voor de buisquote:
wat ben je aan het kijken?quote:Op zondag 9 april 2017 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit lui voor de buis![]()
later op de dag naar een kasteel voor een high tea![]()
call the midwifequote:
Straks nog maar een middagdutje doen dan.quote:Op zondag 9 april 2017 08:51 schreef peaceman het volgende:
Gisteren ruim 6 uur op de verjaardag gezeten... was gezellig, nu best nog moe![]()
Hoe is het met jullie allemaal?
oh die serie die diaan ook verslonden heeft... wijvenseriequote:
met goede muziekquote:Op zondag 9 april 2017 09:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh die serie die diaan ook verslonden heeft... wijvenserie
haha weet niet of dat er van zal komen..quote:Op zondag 9 april 2017 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks nog maar een middagdutje doen dan.
Ik zit even een serie te kijken.
En straks vitrinekast leegruimen. Ben huiskamer een beetje anders aan het inrichten.
ja dat wel...quote:
leegruimen en schoonmakenquote:Op zondag 9 april 2017 08:59 schreef Melting het volgende:
En straks vitrinekast leegruimen. Ben huiskamer een beetje anders aan het inrichten.
Baantjer nog maar een keer.quote:Op zondag 9 april 2017 09:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha weet niet of dat er van zal komen..
Welke serie kijk jij?
Ah leuk. Voorjaar, dus herindeelkriebels?
quote:Op zondag 9 april 2017 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
leegruimen en schoonmaken
goed bezig Meltling
Zo bijzonder Diaan, in call the midwife wordt gesproken over taaislijmziekte ( cystic fibrosis) en dat is wat mijn oudste neef ook heeft.quote:
Dat is het inderdaad. Interessant dan in te zien.quote:Op zondag 9 april 2017 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Zo bijzonder Diaan, in call the midwife wordt gesproken over taaislijmziekte ( cystic fibrosis) en dat is wat mijn oudste neef ook heeft.
en wat een timing van Symph, dat is ook knapquote:Op zondag 9 april 2017 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph zet de tv aan, zijn ze net over de finish. Weer knap van Max
hij was helemaal teleurgesteld, hij dacht dat het nog moest beginnenquote:Op zondag 9 april 2017 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
en wat een timing van Symph, dat is ook knap
quote:Op zondag 9 april 2017 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij was helemaal teleurgesteld, hij dacht dat het nog moest beginnen
Dat mag altijd.quote:Op zondag 9 april 2017 09:53 schreef peaceman het volgende:
iemand nog behoefte aan wat DJ muziekjes?
vanaf half 11.... als DDM en Symph luisteren zal ik er ook wat liedjes voor hun in doen.. aangezien ze een mooie periode gaan belevenquote:
spannend !quote:Op zondag 9 april 2017 10:15 schreef Karzai het volgende:
ben al ingetuned moest gisteravond afhaken wegens vermoeidheid
howdyquote:
nog 4 minutenquote:
quote:Op zondag 9 april 2017 10:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
nog 4 minuten
Ruim op tijd was geweest dat ik nog een zondagse douche kon doen voordat peaceman losging
The Manquote:
We are the world?quote:
moet je weer een week overslaanquote:Op zondag 9 april 2017 10:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
nog 4 minuten
Ruim op tijd was geweest dat ik nog een zondagse douche kon doen voordat peaceman losging
quote:
* knokkels slijpt de messen in de coulissenquote:Op zondag 9 april 2017 10:29 schreef peaceman het volgende:
veel liefde vandaag in de uitzending, maar niet alleen maar
quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 10:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels slijpt de messen in de coulissen
Wat doe jij in de coulissen?quote:Op zondag 9 april 2017 10:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels slijpt de messen in de coulissen
van dattumquote:
owwquote:Op zondag 9 april 2017 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]zo letterlijk moet je dat nu ook weer niet nemen
Dat zal peaceman leuk vinden zegquote:Op zondag 9 april 2017 10:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat doe jij in de coulissen?![]()
Moet jij niet op het podium staan?
wel een goed idee om daar eens een uitzending van te maken trouwens.quote:
je hebt toch wel eens vaker naar mij geluisterd?quote:
whehe hoe zie jij dat voor je dan?quote:Op zondag 9 april 2017 10:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een goed idee om daar eens een uitzending van te maken trouwens.
liedje gaat ook niet echt over liefde natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2017 10:35 schreef Melting het volgende:
Hier is het niet veel liefde in de lift.
We hebben maar 2 etages. Ben je zo beneden.
quote:Op zondag 9 april 2017 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt toch wel eens vaker naar mij geluisterd?
dat merk je dan welquote:
Wij hebben niet eens een lift. Dat wordt wel heel lastig.quote:Op zondag 9 april 2017 10:35 schreef Melting het volgende:
Gewoon een Gibbsje doenquote:Op zondag 9 april 2017 10:35 schreef Melting het volgende:
uitgeraced ?quote:
Dan neem je toch de trap... Is ook een stuk praktischer.quote:Op zondag 9 april 2017 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een lift. Dat wordt wel heel lastig.
quote:Op zondag 9 april 2017 10:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan neem je toch de trap... Is ook een stuk praktischer.
quote:Op zondag 9 april 2017 10:39 schreef just me het volgende:
[..]belsen,
vertel, ervaring op de trapleuning?
Nou dat weet ik zo net nog niet.quote:Op zondag 9 april 2017 10:38 schreef belsen het volgende:
[..]
een mens is nooit te oud om te lerenquote:
Ja als je geen lift hebt moet je wat he. Abseilen kan ook. Maar dat komt je weer op rare blikken van je buren te staan.quote:Op zondag 9 april 2017 10:38 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 april 2017 10:42 schreef peaceman het volgende:
dat je je als DJ al kan verheugen op de reacties bij het volgende nummer
Neeeeeeeee, Sheb Wooleyquote:Op zondag 9 april 2017 10:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Paarsgepunte lans ... welterusten.
Doe mij een toppertje en een Breezer ananas....quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 10:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje en een Breezer ananas....
Is het niet wat vroeg daarvoor, Vout?quote:Op zondag 9 april 2017 10:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje en een Breezer ananas....
Nooit te vroeg voor een feestje!quote:Op zondag 9 april 2017 10:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg daarvoor, Vout?
[me=knokkels]schuift een toppertje en een breezer anananananananas naar Vout toe.[/me]
dat weet ik nog van je eerste Rock Werchterquote:
Ohoh.... sappige verhalen?quote:Op zondag 9 april 2017 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat weet ik nog van je eerste Rock Werchter
Is dat weersafhankelijk ja?quote:Op zondag 9 april 2017 10:57 schreef peaceman het volgende:
wel lekker om weer een keer een liedje van Dire Straits te draaien...
quote:Op zondag 9 april 2017 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat weet ik nog van je eerste Rock Werchter
quote:
Vout, ben jij dat?quote:
Vertel het maar Diaan. Teveel Breezers op?quote:
Goedemorgen N00bie.quote:Op zondag 9 april 2017 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mompel mompel piel piel
goedemorgen
morge noobquote:Op zondag 9 april 2017 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mompel mompel piel piel
goedemorgen
n00biequote:Op zondag 9 april 2017 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mompel mompel piel piel
goedemorgen
Yeps, En daardoor 's nachts over de scheerlijnen gevallen... en was ik in een erg vrolijke bui.quote:Op zondag 9 april 2017 11:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Vertel het maar Diaan. Teveel Breezers op?
Pas nadat je over die scheerlijnen viel?quote:Op zondag 9 april 2017 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, En daardoor 's nachts over de scheerlijnen gevallen... en was ik in een erg vrolijke bui.
quote:Op zondag 9 april 2017 11:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pas nadat je over die scheerlijnen viel?
quote:Op zondag 9 april 2017 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, En daardoor 's nachts over de scheerlijnen gevallen... en was ik in een erg vrolijke bui.
Nee de hele middag en avond wel eigenlijk. Was 's middags begonnen met de Breezer.quote:Op zondag 9 april 2017 11:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pas nadat je over die scheerlijnen viel?
Heb je daarbij nog andermans aanstekers kwijtgemaakt?quote:Op zondag 9 april 2017 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 april 2017 11:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gefeliciteerd met je zilveren jubileum trouwens peace
zilveren jubileum, nog niet geroyeerd? Whut?quote:Op zondag 9 april 2017 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]thanks... ik ben nog niet geroyeerd, dus het is idd een felicitatie waard
quote:Op zondag 9 april 2017 11:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je daarbij nog andermans aanstekers kwijtgemaakt?![]()
heb jij niet ooit een aansteker van mij laten verdwijnenquote:
quote:Op zondag 9 april 2017 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij niet ooit een aansteker van mij laten verdwijnen
quote:Op zondag 9 april 2017 11:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je daarbij nog andermans aanstekers kwijtgemaakt?![]()
* knokkels pleads the fifth. Na uiteraard eerst Amerikaans te worden. Want anders mag dat nietquote:Op zondag 9 april 2017 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij niet ooit een aansteker van mij laten verdwijnen
ja ik vind het zelf ook wel watquote:
quote:Op zondag 9 april 2017 11:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels pleads the fifth. Na uiteraard eerst Amerikaans te worden. Want anders mag dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |