Bedankt voor weer een erg vermakelijke show. Goede muziek gehoord én muziek die ik nog niet kende.quote:
Jij bedankt voor het draaien!quote:Op zondag 9 april 2017 00:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
Slaap lekker, en wellicht tot snel.
Valt het minder opquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oscar. De enige die zijn huis meeneemt tijdens het inbreken.
bedankt voor de muziekjesquote:Op zondag 9 april 2017 00:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
Slaap lekker, en wellicht tot snel.
Politie: "Waar was jij die en die dag om zo laat?"quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oscar. De enige die zijn huis meeneemt tijdens het inbreken.
Welterusten en veel plezier met de F1 morgenochtend.quote:Op zondag 9 april 2017 00:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes Melt
* OscarMopperkont is nu echt weg....
Truste allen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 april 2017 00:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Politie: "Waar was jij die en die dag om zo laat?"
Oscar: "Thuis"
quote:Op zondag 9 april 2017 00:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Politie: "Waar was jij die en die dag om zo laat?"
Oscar: "Thuis"
Welterusten Diaan. Ik vond je nog bijzonder scherp en helder na een fles Malibu. Respect.quote:
Kan je nagaan wat die gewend is qua drankquote:Op zondag 9 april 2017 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Diaan. Ik vond je nog bijzonder scherp en helder na een fles Malibu. Respect.
Ik wou het niet zeggen...quote:Op zondag 9 april 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat die gewend is qua drank
dankjewel, ik kan goed tegen malibu.quote:Op zondag 9 april 2017 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Diaan. Ik vond je nog bijzonder scherp en helder na een fles Malibu. Respect.
quote:Op zondag 9 april 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat die gewend is qua drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |