Omdat Vier een commerciële zender is voor de Vlaamse markt, kunnen wij hem in Nederland niet ontvangen. Gelukkig zijn de afleveringen van het huidige seizoen kort na de uitzending (na 21:30) zonder geoblock terug te kijken via de website. Hiervoor moet je wel eerst even een Vier-account aanmaken en je adblocker uit zetten.quote:De vorige paar seizoenen terugkijken kan hier:
Seizoen 4 (2016): http://www.dailymotion.com/playlist/x4thsz
Seizoen 5 (2017): http://www.dailymotion.com/playlist/x4tw06
Als je deze nog niet hebt gezien; lees dan vooral deze topics niet terug!
Dit absoluut!quote:Op maandag 3 april 2017 23:27 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet eens of ik Eline nou zo'n briljante mol vond, maar deze ontknoping was wéér zoveel fijner en mooier dan bij WIDM.
Juist die mislukte molpogingen, maar ook de hele beleving van alle kandidaten.. en omdat het geen BN-ers zijn zie je de mol ook meer als een kandidaat die ook maar zijn best heeft gedaan.
Prachtig seizoen weer!
Ja, ik vind dit zo veel toffer. Maakt het meer een verslag van alles wat we niet zagen in plaats van 10 minuten opscheppen 'hoe geweldig onze Mol het dit keer deed'.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:39 schreef jcdragon het volgende:
Elineheeft het goed gedaan als Mol.
Heel leuk dat ze hier echt alle molacties laten zien. Ook de dingen die niet gelukt zijn.
Ik ga het desalniettemin proberen. Volgens mij is t juist leuk daar een Nederlander tussen te hebben!quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat een superwinnaar dat hij deelde, niet alleen door Annelies die reis met haar man te geven, maar ook door er nog ¤ 5000 bij deed om aan dat schooltje te doneren (of wat voor project het ook is waar ze het over had). Ook alle moltrucs goed in beeld en veel sterkere verborgen aanwijzingen dan in de Nederlandse versie.
Nu kan je je weer aanmelden voor de volgende Mol, maar ik denk niet dat ze Nederlanders willen, ze hebben al zoveel Vlaamse mollustigen...
Zou wel gaaf zijn als er in Nederland toch ook weer gewone mensen mee konden doen, zeg half om half of zo, met al die al-dan-niet BN'ers. (Imma vandaag groot artikel in Volkskrant, blijft toch een tof mens).
Ik denk dat die mensen ook wel een band voor het leven hebben, door die ervaring.
(Zou de mol na al die nobele daden van Davy geen spijt hebben zoveel geld te hebben weggespeeld? Wat doen Nederlandse winnaars eigenlijk met hun gewonnen pecunia?)
Ik vond het vorige seizoen ook wat sprankelender, maar dit was zeker niet slecht. De grandioze opening, de mindfuck met Hans, de dierentuin en museumopdracht. Al hadden ze die misschien beter wat later in het seizoen kunnen doen, nu was het kruit snel verschoten. Tegen het einde werden de opdrachten rap flauwer, zoals de school en het rugby. Het familiebezoek had nu wel wat meer om het lijf.quote:
http://www.dailymotion.co(...)subs/1#video=x5bss5wquote:Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef Moira. het volgende:
Ik heb het al naar Liesje geDM't, maar misschien weten mensen hier ook wel waar ik de afleveringen van vorige seizoenen terug kan vinden?
Op de site van Vier staan ze niet meer, maar als ik ga Googlen ben ik bang voor spoilers
Booooh thanks!quote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)subs/1#video=x5bss5w
Geen spoilers.
Seizoen 2016 was echt geweldig dus, geniet er maar van.quote:
Het einde van E01 en het begin van E02 weer eens teruggekeken. Een van de tofste WIDM/Mol momenten ooitquote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen spoilers.
quote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen spoilers.
Zeker doenquote:Op donderdag 16 november 2017 16:19 schreef lord_bono het volgende:
De Belgische Mol begint weer rond februari volgend jaar?![]()
Wellicht maar even seizoen 4 kijken, met 5 seizoen begonnen
Mooi seizoenquote:
Ik had dat afgelopen jaar met Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 27 december 2017 22:02 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Mexico was wel echt één van mijn favoriete NL seizoenen
Kan niet wachten op een combinatie van dat land en de Vlaamse proeven
Ja, truequote:Op woensdag 27 december 2017 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had dat afgelopen jaar met Zuid-Afrika
Een beetjequote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:11 schreef tralalala het volgende:
https://www.hln.be/showbi(...)maart-op-tv~a7cb0954
Waarschijnlijk in maart pas
We lopen over van de goestingquote:DE MOL 2018 IS IN DE MAAK
"DE HELE REEKS ZAL MEXICO ADEMEN"
Het team achter 'De Mol' is momenteel volop bezig met de nieuwe reeks die er zit aan te komen. De opnames vonden vorig najaar plaats in Mexico, een keuze die volgens presentator Gilles De Coster snel gemaakt was. "Mexico is namelijk een fenomenaal mooi en divers land, een conditio sine qua non voor De Mol"
Gilles reisde al eerder door Mexico, maar tijdens de opnames van De Mol was het er naar eigen zeggen nog mooier, kleurrijker en verrassender dan toen. ”Ik denk dat we er deze keer het best in geslaagd zijn om het programma echt helemaal te doordringen van het gastland. De kleuren, de mensen, de taal, de cultuur, de uitzichten, het eten, de sfeer, de muziek: alles zit erin. De hele reeks zal Mexico ademen, we hadden ze nergens anders kunnen draaien.”
Bijkomend voordeel was dat iedereen er bijna automatisch van uit ging dat deze reeks in Azië zou opgenomen worden. “Zoals je weet doen we al eens graag het tegenovergestelde van wat iedereen verwacht.” zegt de presentator.
Voor het overige mogen we ons volgens hem wel opnieuw verwachten aan de bekende ingrediënten. “Fijne kandidaten van diverse pluimage, opdrachten die alle kanten uitgaan, vertrouwen en wantrouwen, een saboteur die het allemaal in het honderd doet lopen, en een presentator met gekruiste armen.”
Via diverse media vernamen we ondertussen dat de productie van De Mol dit jaar wat later is gestart, waardoor ook de uitzendingen van deze nieuwe reeks wat langer op zich zullen laten wachten.
“Momenteel doet een ongelooflijk toegewijde bende redacteurs en monteurs er alles aan om er opnieuw een topreeks van te maken. We beklimmen gestaag onze montage-berg, geen klein avontuur gelet op het alweer fenomenaal aantal uren opnames waarmee we uit Mexico zijn teruggekeerd… opnames met soms wel 15 of meer verschillende camerastandpunten.”
“Weet dat wij minstens even hard als jullie uitkijken naar de start van dit nieuwe, negen weken durende avontuur. We lopen over van de goesting en kijken uit naar jullie theorieën en uiteenzettingen. Maar eerst nog wat werken…” aldus Gilles.
Nee toen liepen ze gelijk volgens mij, begon Vlaanderen zo rond afgelevering 4 of 5 van NL? Dus wel ongeveer gelijktijdig, maar nu hopelijk een soort estafette, dat de één begint als de ander stoptquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:54 schreef Cee het volgende:
Volgens mij was dat afgelopen jaren ook zo, in NL net (of nog net niet) afgelopen en HUP, meteen door met de superieure Vlaamse versie. Nu al zin in.
De Nederlandse serie eindigt 10 maart (als het 10 afleveringen zijn en er geen onderbrekingen zijn). Dus dan is er mooi weinig overlap.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee toen liepen ze gelijk volgens mij, begon Vlaanderen zo rond afgelevering 4 of 5 van NL? Dus wel ongeveer gelijktijdig, maar nu hopelijk een soort estafette, dat de één begint als de ander stopt
Op dat Vlaamse forum zijn ze er ook wel blij mee dat het elkaar zo beter afwisselt en dus langer Mol-plezier betekentquote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee toen liepen ze gelijk volgens mij, begon Vlaanderen zo rond afgelevering 4 of 5 van NL? Dus wel ongeveer gelijktijdig, maar nu hopelijk een soort estafette, dat de één begint als de ander stopt
Precies dit. Het beste voor het laatst bewaren.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het ook wel prima zo. Eerst de Nederlandse versie als voorafje en dan de mooiere Vlaamse versie er achteraan
Meer Mol is ook meer beter natuurlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op dat Vlaamse forum zijn ze er ook wel blij mee dat het elkaar zo beter afwisselt en dus langer Mol-plezier betekent
Leuk dat die ook allemaal 'onze' WIDM kijken
Topideequote:Op zondag 28 januari 2018 10:38 schreef MaJo het volgende:
Dit ga ik volgen, lijkt me wel wat als de Nederlandse versie afgelopen is
Hoe langer molplezier hoe beterquote:
Heb je dus nog niet de afgelopen twee seizoenen van de Vlaamse Mol gezien? Die zou ik dan ook zeker gaan kijkenquote:Op zondag 28 januari 2018 10:38 schreef MaJo het volgende:
Dit ga ik volgen, lijkt me wel wat als de Nederlandse versie afgelopen is
Inderdaad. De Nederlandse is erg fijn, maar de Vlaamse is het hoogtepunt op molgebied.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan is de NL versie een mooi warm makertje voor het grote Vlaamse WIDM genot.
Kan, ik vind zelf de intimiteit van dit topic juist heel prettig, wat mij betreft hoeft het niet grootser dan andere jaren. Ook lekker dat hier nooit zo fanatiek naar hints gezocht wordt en veel meer vooral de nadruk ligt op het genieten van het programma. Zou het best jammer vinden als dat allemaal in verschillende topics wordt verspreid. En volgens mij deden we altijd al heel netjes dingen in spoilers enzo.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:05 schreef Moira. het volgende:
Is het misschien wat als we een spoiler-vrij topic maken voor de Vlaamse mol? Dat mensen die het nog niet hebben gezien kunnen klikken zonder gelijk spoilers over vorige seizoenen te lezen?
We kunnen als forum langer openblijven (ik wil zelf eigenlijk t/m mei, als de Vlaamse mol ook bekend is) maar dan moet daar ook wel animo voor zijn. We kunnen in principe namelijk lekker de ruimte nemen met topics over de Vlaamse mol nu we er een eigen forum voor hebbenAangezien het nu op de Nederlandse aansluit zakken de huidige NL-topics t.z.t. toch weg.
Ik vermoed ook dat er dit jaar ook weer meer mensen toch gaan kijken en ook verliefd zullen worden op De Mol
Is ook weer zoquote:Op maandag 12 februari 2018 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan, ik vind zelf de intimiteit van dit topic juist heel prettig, wat mij betreft hoeft het niet grootser dan andere jaren. Ook lekker dat hier nooit zo fanatiek naar hints gezocht wordt en veel meer vooral de nadruk ligt op het genieten van het programma. Zou het best jammer vinden als dat allemaal in verschillende topics wordt verspreid. En volgens mij deden we altijd al heel netjes dingen in spoilers enzo.
Ik heb het in ieder geval nooit gemist, die kandidatentopics en voor mij zou het ook weinig toevoegen.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is ook weer zo![]()
En dat met spoilers valt wel mee, ik zou hier iig niet terug durven lezen als ik de vorige seizoenen niet gezien heb
Leek me wel leuk om een soort lekkermaak-topic te maken voor de mensen die het nog nooit hebben gezien maar toch even de positieve enthousiaste spoiler-loze verhalen van mensen willen horen.
Maar jij zegt bijv. dus ook geen kandidatentopics voor de Vlaamse kandidaten?
I know I know, maar jij bent in mijn ogen een beetje de 'mama' qua Vlaamse-mol-liefdequote:Op maandag 12 februari 2018 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval nooit gemist, die kandidatentopics en voor mij zou het ook weinig toevoegen.Teruglezen moet je eigenlijk ook niet doen qua vorige seizoenen als je ze nog niet gezien hebt nee. Maar over het huidige seizoen zijn we altijd wel voorzichtig met dingen spoileren.
Het verschil met de NL mol is natuurlijk dat de meeste mensen de Vlaamse terugkijken er is dus eigenlijk geen sprake meer van een live topic. Iedereen kijkt (en veel mensen doen dat wel gelijk wanneer hij online staat) wanneer het hem of haar uitkomt. Ik vond het gewoon prettig zoals het was al die jaren en waar het topic staat maakt me verder niet zoveel uit. Maar dat is alleen mijn mening he? Jullie moeten het lekker doen zoals jullie willen.
Voorheen stond deze reeks in RLS, MOL is gelijktijdig met het sluiten daarvan geopend dus zijn die topics hierheen verhuisd. Maar off-season gaat 'ie sowieso naar TV.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:01 schreef Joosie200 het volgende:
Maar de Vlaamse mol had toch vorig jaar ook een eigen topic in TV? Ik zie niet in wat daar eigenlijk mis mee is. Bedoel voor dingen als Game of Thrones en andere dingen die iedereen niet op hetzelfde moment kijkt.. je weet dat zodra de uitzending is geweest men los gaat in het topic. Dus moet je niet in het topic zijn voor je de aflevering gezien hebt.
Denk niet dat de Vlaamse mol zo'n support heeft als WIDM anno nu. Menig liefhebber van het eerste uur bij wie is de mol geeft de voorkeur aan de mol > wie is de mol. Maar wat dat betreft zijn we in de minderheid. De grote groep casual kijkers vindt WIDM met BN'ers toch veel leuker en met WIDM kun je bij de koffiemachine nog meepraten. Over de Mol wordt iig niet in Nederland zo over door gepraat.
Eensquote:Heb wel zin in de Vlaamse mol. Opnieuw een WIDM land revisited door onze zuiderburen. WIDM beschouw ik sinds de Mol in Argentinië en Zuid Afrika was maar als opwarmertje/appetizer. De mol is de real deal, zoals het vroeger met WIDM was pre BN'ers tijd.
waar zijn die te zien dan? Vorig jaar wel gezien, erg leukquote:Op zondag 28 januari 2018 15:46 schreef BobW het volgende:
[..]
Heb je dus nog niet de afgelopen twee seizoenen van de Vlaamse Mol gezien? Die zou ik dan ook zeker gaan kijken
Moet nog beginnen, maar die van twee jaar geleden is ook goedquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
waar zijn die te zien dan? Vorig jaar wel gezien, erg leukmaar die van twee jaar geleden niet gekeken
Staan linkjes in de OPquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
waar zijn die te zien dan? Vorig jaar wel gezien, erg leukmaar die van twee jaar geleden niet gekeken
Ja ik denk dat vrijwel niemand live mee kan kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:51 schreef 44rdbei het volgende:
Mag je spoilers posten direct na of tijdens de uitzending? Of alles tussen spoiler tags tot iedereen bij is?
Ik vind beide prima zolang het maar duidelijk is.
wel rottig dat upc honderden zenders biedt maar geen België 4...
Over het algemeen zijn er meer actieve topics die meer meer views en posts hebben dan vorig jaar. Maar eigenlijk gaat het ongeveer hetzelfde want ook in RLS is het daarvoor altijd populair geweest, omdat het gewoon een tof programma is en mensen er graag over lezen/posten.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:42 schreef Meke het volgende:
Ik ben wel benieuwd: merk je nu tijdens WIDM eigenlijk een groei van animo sinds het eigen subforum?Ik merk zelf wel dat het voor mij makkelijker checken is wat er allemaal nieuw bij is gekomen qua topics!
Voor mij is misschien het leukste aan het subforum niet eens de kandidatentopics, maar juist ook de prono en follow the moneyDat zou ik wel ontzettend leuk vinden om ook bij de Mol te hebben - maar ik denk dat XMN8R en PatriQue89 blij zijn als het weer voorbij is en 10 weken per jaar een heel andere investering is dan 20
Lijkt me prima, gewoon nog niet in het topic kijken als je geen spoilers wil.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik denk dat vrijwel niemand live mee kan kijkenOmdat het een commerciële zender is hebben ze alleen uitzendrechten voor België en mag het niet in Nederland aangeboden worden.
Ik vind eigenlijk dat je hier wel gewoon moet kunnen posten over de aflevering (dus zonder spoilers), aangezien iedereen op een ander moment terugkijkt maar men normaliter niet in het topic komt als ze de meest recente aflevering nog niet gezien hebben.
Daarom dacht ik misschien een spoilervrij topic te maken om mensen lekker te kunnen maken dat ze mee (en terug) moeten kijken zonder dat ze hier al namen zien staan enzo![]()
Zie ik dit nu pas gvdquote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen spoilers.
Ja ik hoop dus dat er dit jaar meer mensen mee gaan kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Lijkt me prima, gewoon nog niet in het topic kijken als je geen spoilers wil.
Een 2e topic is wel een goed idee als er genoeg animo is. Maar de afgelopen jaren (Zo ver ik heb gezien ) was het vrij rustig en dan krijg je 2 half lege topics.
In de OP staat ook die van afgelopen jaarquote:Op zondag 18 februari 2018 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie ik dit nu pas gvd
Bookmarked
Waarschijnlijk ergens in maart. Ze willen geen concurentie van andere programma's dus stellen ze het een beetje uit.quote:
Vorig jaar viel het deels samen met de NL WIDM. Dat was niet zo handigquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens in maart. Ze willen geen concurentie van andere programma's dus stellen ze het een beetje uit.
Gelijk doorrrr zonder molloze weekquote:Op zondag 25 februari 2018 16:04 schreef Nostalgist het volgende:
19 maart is de datum die ik heb genoteerd.
bron: http://newsmonkey.be/article/86420
Ik kan niet anders dan hieraan denkenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:38 schreef BobW het volgende:
https://www.hebjemijgemist.be/
Deze site schijnt van De Mol te zijn.
Vrijdag 16:00 meer info?
Daar moest ik ook aan denken jaquote:Op woensdag 28 februari 2018 14:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan hieraan denken![]()
Bekendmaking kandidaten? Of weten we dat al?quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken ja
Ben benieuwd waar we vrijdag 16u dan op moeten wachten
Nee ik denk dat iddquote:Op woensdag 28 februari 2018 14:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Bekendmaking kandidaten? Of weten we dat al?
oooooeeehhhquote:Op woensdag 28 februari 2018 14:46 schreef MMunkun het volgende:
De tien kandidaten:
L. uit West-Vlaanderen
P. uit West-Vlaanderen
K. uit Oost-Vlaanderen
B. uit Oost-Vlaanderen
S. uit Vlaams-Brabant
K. uit Limburg
P. uit West-Vlaanderen
C. uit Limburg
J. uit West-Vlaanderen
J. uit Antwerpen
Bron: https://www.wieisdemol.be/nieuws/?id=65
25 maart!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:57 schreef RedFever007 het volgende:
Wanneer begint het? In die trailer ook spoilers van vorig seizoen? Ik heb al gekeken overigens maar vriendin niet
Hè, op zondag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |