De oplossing is (her)opvoeding, strenger straffen en het doorbreken van de straatcultuur die steeds verder en verder wordt verheerlijkt in dit land.quote:Op maandag 3 april 2017 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De oplossing kan zo simpel zijn, gewoon lokhomo's inzetten. Maar het linkse deugvolk vind dat weer uitlokking.
Roze maandag in Tilburg. Morgen terugkijken. Terusten.quote:
En terecht.quote:Op maandag 3 april 2017 23:15 schreef wuuht het volgende:
Deze vieze flikker heeft die powned verslaggever toch een keer in zn smoel getuft? Ik kan dat helemaal niet meer vinden.
Precies. Leuke symboliek van Pechtold en Koolmees die hand-in-hand over het Binnenhof huppelen en dat is het dan. D66, PvdA en GroenLinks zijn wegkijkpartijen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
D66 is bij uitstek de partij dat wegkijkt inzake anti-homogeweld.
oh naja ik ga denk ik wel naar die Taco Bell in Eindhoven na mijn tentamens volgende week (als ik tijd heb) ff proberen vrienden betalen dus tsjaquote:
Ga gelijk langs de Primark, daar worden de werknemers uitgebuit genot.quote:Op maandag 3 april 2017 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh naja ik ga denk ik wel naar die Taco Bell in Eindhoven na mijn tentamens volgende week (als ik tijd heb) ff proberen vrienden betalen dus tsja
Mja. Van GroenLinks en PvdA weet ik niet zo veel af, maar waarom precies is D66 wat dit betreft een "wegkijkpartij"?quote:Op maandag 3 april 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Leuke symboliek van Pechtold en Koolmees die hand-in-hand over het Binnenhof huppelen en dat is het dan. D66, PvdA en GroenLinks zijn wegkijkpartijen.
Juist niet, lekker geil om te zien tochquote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoenen in het openbaar is sowieso onsmakelijk
Doen alsof het bij homo's niet onsmakelijker isquote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoenen in het openbaar is sowieso onsmakelijk
quote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef marcodej het volgende:
Zoenende mensen in het openbaar zijn ook smerig. Homo, hetero of wat dan ook.
Moeten wij VBL-ers zeggen lolquote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef KingRoland het volgende:
het is 2017 en mensen hebben er nog steeds moeite mee
jezus
welke streamer?quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij vast niet erg.
quote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef KingRoland het volgende:
het is 2017 en mensen hebben er nog steeds moeite mee
jezus
Maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Maar ik lust ook wel een man zo nu en dan zelf dus misschien toch kwestie van smaakquote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef wuuht het volgende:
[..]
Doen alsof het bij homo's niet onsmakelijker is
die gast daarachterquote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij vast niet erg.
Ze leert Jeroen straks even de basis van Ethordisciplinequote:Op maandag 3 april 2017 23:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit die lesbienne er in politiekostuum ?
Is ze aan het werk
Die gast is idd behoorlijk smerig. Je zou denken dat ze hem daarom hebben uitgenodigd.quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Nou meneer Olaf. Er is wel een verschil tussen hand in hand lopen zoals die twee slachtoffers deden en dat ordinaire gedoe waar jij aan doet.
U las het hier.quote:Betonschaar
De werking van een betonschaar
Een betonschaar is een werktuig dat is bedoeld om steen en beton te knippen. Hij wordt vaak hydraulisch of pneumatisch aangedreven, omdat er grote krachten nodig zijn om door de steen of het beton heen te komen.
Ook een boutenschaar, een groot formaat tang, wordt betonschaar genoemd. Door de lange stelen en een extra hefboomoverbrenging kan men er grote knipkrachten mee uitoefenen. In de bouw wordt hij gebruikt om de stalen staven, die in gewapend beton toegepast worden als wapening, op maat te knippen. De tang wordt eveneens gebruikt voor het knippen van boutstelen, kettingschalmen en dergelijke tot een middellijn van circa 10 mm. Deze schaar is met name bekend omdat er vrij gemakkelijk fietssloten mee opengeknipt kunnen worden. Bij de brandweer wordt dit gereedschap gebruikt voor technische hulpverlening.
Lik op stukquote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ze leert Jeroen straks even de basis van Ethordiscipline
DizzyKitten en iemand andersquote:
Zwaarder straffen helpt meestal weinig/nietquote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hoepel op met je "statements", er moeten gewoon strengere wetten en regels komen. En daders moeten veel zwaarder worden bestraft.
Tegenwoordig ga je paar jaartjes de bak in als je iemand doodquote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hoepel op met je "statements", er moeten gewoon strengere wetten en regels komen. En daders moeten veel zwaarder worden bestraft.
GGD stemmen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Die donkere jongen snapt het stukken beter dan de politiek. Erg, eigenlijk.
Die rechter is https://www.twitch.tv/cincinbearquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Neger heette dat vroeger. Trusten.quote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Die donkere jongen snapt het stukken beter dan de politiek. Erg, eigenlijk.
Vera zit er ook in politiek kostuum, Manhoef in pak zoals dat ook het geval is bij zo'n MMA press conference....quote:Op maandag 3 april 2017 23:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit die lesbienne er in politiekostuum ?
Is ze aan het werk
Ik zag haar bij dat liedje ''we didnt start the drama'' twitch song, moet je is kijken is de moeite waardquote:
Ik kom nu bijna 13 jaar op FOK! en dit zinnetje zie ik steeds weer terug. Doodvermoeiend. Want ten eerste straffen we lang niet streng genoeg, ten tweede wordt bij strenger straffen steeds naar de VS verwezen; een compleet ander land met een compleet andere cultuur en bevolkingssamenstelling.quote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zwaarder straffen helpt meestal weinig/niet
Alsof die daders een rationale afweging maken inzake potentieel rechtsvervolging.quote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
4 op een rij. Trusten.quote:Op maandag 3 april 2017 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja je hebt nu al 3x trusten gezegd
Wie is ties?quote:Op maandag 3 april 2017 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk steeds aan Ties wanneer ik die verslaggever zie
Inderdaad, werd mij net ook vermeld door een D66 adept.quote:Op maandag 3 april 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom nu bijna 13 jaar op FOK! en dit zinnetje zie ik steeds weer terug. Doodvermoeiend. Want ten eerste straffen we lang niet streng genoeg, ten tweede wordt bij strenger straffen steeds naar de VS verwezen; een compleet ander land met een compleet andere cultuur en bevolkingssamenstelling.
Beetje zoals jij dusquote:
Gewoon het hele land. "Johan Cruijff Republiek"quote:Op maandag 3 april 2017 23:27 schreef BobW het volgende:
Schiphol moet naar Johan Cruijff vernoemd worden.
Is aangetoond dat het hier wel werkt danquote:Op maandag 3 april 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom nu bijna 13 jaar op FOK! en dit zinnetje zie ik steeds weer terug. Doodvermoeiend. Want ten eerste straffen we lang niet streng genoeg, ten tweede wordt bij strenger straffen steeds naar de VS verwezen; een compleet ander land met een compleet andere cultuur en bevolkingssamenstelling.
Nee, aangezien er hier niet streng wordt gestraft. Dus dan kun je ook niet weten of het werkt...quote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is aangetoond dat het hier wel werkt dan
Jepquote:Op maandag 3 april 2017 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dit ook een statement?
Ik vind het prima, voor iemand met een betonschaar de tanden eruit rammen staat gewoon een fikse gevangenisstrafquote:Op maandag 3 april 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, aangezien er hier niet streng wordt gestraft. Dus dan kun je ook niet weten of het werkt...
De mannen maken een statement! #handinhand #voetbalinside pic.twitter.com/mm6WdggwmKquote:Op maandag 3 april 2017 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is wachten op een hashtag
Noem ze eens dan, die vooraanstaande opiniemakers en politici met een donkere huidskleur. En dan heb ik het niet over narcisten als Quinsy Gario, maar over mensen die echt wat te melden hebben.quote:Op maandag 3 april 2017 23:30 schreef Stabiel het volgende:
In Nederland worden negers alleen gewaardeerd als ze lachen, geen controversieel politieke statements maken en met hun clowneske gedrag het publiek vermaken.
De Brabonegers en Churandy's. Owe als je Zwarte piet in twijfel trekt.
Mijn schenen en knieën zijn nog steeds kapot van het wedstrijd skien van vroeger.quote:
De meesten zijn minderjarig en komen weg met lachwekkende strafjes.quote:Op maandag 3 april 2017 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het prima, voor iemand met een betonschaar de tanden eruit rammen staat gewoon een fikse gevangenisstraf
Zwarte Piet in twijfel trekken is dan ook dom links populisme.quote:Op maandag 3 april 2017 23:30 schreef Stabiel het volgende:
In Nederland worden negers alleen gewaardeerd als ze lachen, geen controversieel politieke statements maken en met hun clowneske gedrag het publiek vermaken.
Denken dat dat altijd maar kanquote:Op maandag 3 april 2017 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een jury? Slaan ze elkaar niet eens KO
Kan het niet objectief, wie de meeste rake trappen geeft oid.quote:Op maandag 3 april 2017 23:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Net als bij de Olympische Spelen met die IerEcht belachelijk.
Niet jouw soort feiten bedoel je. Of mensen die überhaupt geen argumenten kunnen trotseren omdat ze zich in hun identiteit aangevallen worden. Dat is wat er aan de hand is met die hele zwarte piet discussie. Tolerantie voor negers met een compleet andere mening is er nauwelijks.quote:Op maandag 3 april 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Noem ze eens dan, die vooraanstaande opiniemakers en politici met een donkere huidskleur. En dan heb ik het niet over narcisten als Quinsy Gario, maar over mensen die echt wat te melden hebben.
En het geneuzel over Zwarte Piet is één grote hetze, niet op enige feiten gebaseerd. Nederland is die zogenaamde "discussie" kotsbeu. En het gebrek aan draagvlak voor Artikel 1 (de politieke partij) onderstreept dat nog eens.
Open er een topic over, met je waanbeeldenquote:Op maandag 3 april 2017 23:37 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Niet jouw soort feiten bedoel je. Of mensen die überhaupt geen argumenten kunnen trotseren omdat ze zich in hun identiteit aangevallen worden. Dat is wat er aan de hand is met die hele zwarte piet discussie. Tolerantie voor negers met een compleet andere mening is er nauwelijks.
Als ze maar lachen en voor de rest netjes in rij vallen.
Jij ziet het als een dagtaak om met allerlei politieke terminologie te strooien zie ik? Lucht het op?quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zwarte Piet in twijfel trekken is dan ook dom links populisme.
Vroeger een vriend van mijn broer geweest op voetbal.quote:
Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 3 april 2017 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Open er een topic over, met je waanbeelden
Nintendo?quote:
Lol, mad. Ze keurde niets af, was louter een vraag.quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef tralalala het volgende:
HAHAHAHAHA blanke D66 vrouwtje is het er dan weer niet mee eens.
In dorpen wel hoor. Ik ben blij als ik weer in de stad ben.quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef marcodej het volgende:
Neger was vroeger een geaccepteerd woord, nog steeds wel in mijn omgeving.
"Zwarte" willen ze graag horen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn gewoon geen alternatieven voor het woord neger
Met een ondertoon ja.quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Lol, mad. Ze keurde niets af, was louter een vraag.
I hate n_ggersquote:
Dat is ook fout, zwart mens moet het zijn. Witte mensen en zwarte mensen. Straight out of Americaquote:
QFTquote:Op maandag 3 april 2017 23:30 schreef Stabiel het volgende:
In Nederland worden zwarte mensen alleen gewaardeerd als ze lachen, geen controversieel politieke statements maken en met hun clowneske gedrag het publiek vermaken.
Zet een hiphoptrack op en de "nigga's" vliegen je om de oren.quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef marcodej het volgende:
Neger was vroeger een geaccepteerd woord, nog steeds wel in mijn omgeving.
Humberto pulled een Brabonegertjequote:Op maandag 3 april 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft een blanke vrouw maar gaat alleen om met donkere mensen hoe dan
Je denkt dat de lading in het woord exclusief in het pigmentaanduiding ligt?quote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef matthijst het volgende:
"die witten" mag wel, maar oh wee als je "die zwarten" zegt.
Ik vind dat gewit echt kut. Ik zal maar beginnen om me er niet meer aan te ergerenquote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef matthijst het volgende:
Doorgaans wel ja.quote:Op maandag 3 april 2017 23:47 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je denkt dat de lading in het woord exclusief in het pigmentaanduiding ligt?
juist andersomquote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef matthijst het volgende:
Rape modus.quote:Op maandag 3 april 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit is hoe negers dansen:
[ afbeelding ]
wat the fuckquote:Op maandag 3 april 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je eens hardop zeggen op werk ofzo: Ik ben trots op mijn witte huidskleur en mijn land.quote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef matthijst het volgende:
"Wit" is gewoon een politiek-correcte modeterm uit linkse kringen. Kennelijk moeten we ons schuldig voelen over "white privilege" of zo.quote:Op maandag 3 april 2017 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind dat gewit echt kut. Ik zal maar beginnen om me er niet meer aan te ergeren
Zouden mensen ook met woorden als blanke of neger kunnen doen
Trots op je lijkwitte bakkesquote:Op maandag 3 april 2017 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je eens hardop zeggen op werk ofzo: Ik ben trots op mijn witte huidskleur en mijn land.
Breekt de pleuris uit.
Niet daggeren...quote:
Het argument is blijkbaar dat 'blank' een term is uit koloniale tijden.quote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Wit" is gewoon een politiek-correcte modeterm uit linkse kringen. Kennelijk moeten we ons schuldig voelen over "white privilege" of zo.
Dit lijkt meer op vrij worstelen dan op dansen...quote:Op maandag 3 april 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 april 2017 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niet daggeren...![]()
[ afbeelding ]
is cultuur.quote:Op maandag 3 april 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op vrij worstelen dan op dansen...
spetsnaz genot.quote:
Dat is ook maar zo'n ongelofelijk klein deel die zo denktquote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Wit" is gewoon een politiek-correcte modeterm uit linkse kringen. Kennelijk moeten we ons schuldig voelen over "white privilege" of zo.
Tan daggert Dionne ook.quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Een van Brabo's negermatties:quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Allstars onder z'n pak..
Wie is de persoon rechts?
Was al mijn vermoeden, maar vond het vreemd omdat er verder alleen gasten en Pauw zelf op de foto staan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:12 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een van Brabo's negermatties:
https://www.npo.nl/npo3/nieuw-de-braboneger-verkaast
twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 08:30:00Ellie Lust, woordvoerder Politie Amsterdam, bij #Pauw https://t.co/exMyaipkiD reageer retweet
En weer een PC onderwerptwitter:pauwnl twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 17:28:58Vanavond in #Pauw spreken @CecileNarinx, @JaniceDeul en model Jessica Gyasi over het gebrek aan donkere modellen:… https://t.co/RoULehtS7v reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En weer een PC onderwerptwitter:pauwnl twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 17:28:58Vanavond in #Pauw spreken @CecileNarinx, @JaniceDeul en model Jessica Gyasi over het gebrek aan donkere modellen:… https://t.co/RoULehtS7v reageer retweet
Snap je gedachtengang niet zo goed. Bepaalde mensen stellen dat er verhoudingsgewijs te weinig zwarte modellen zijn en je post een foto van Miss Helsinki.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanschouw, Miss Helsinki 2016.
Dat ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:42 schreef Karina het volgende:
Modellen zijn vaak niet eens echt 'mooi' maar fotogeniek. Zie je ook vaak bij bijvoorbeeld Holland Next Top Model. Dan denk je: die is toch helemaal niet zo mooi? Maar dan staan ze wel heel goed op de foto.
Denk ook niet dat bovenstaande foto een modellenfoto van dat meisje is
Pauw schijnt over te zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Tan en Stax hebben een diverse relatie
Ook Pauw en zijn Turkse meid zijn deugdelijk bezig
Die is niet meer belangrijk.quote:
Ik las vandaag dat Jan weer terug naar zijn vrouw is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft Lillian nog altijd die bejaarde fuckboy?
50% neus.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanschouw, Miss Helsinki 2016.
lol vies die witte snolquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
50% neus.
[ afbeelding ]
Dit was de nummer 4, mijn Finse collega was half aan het huilen over hoe doorzichtig dit is...
[ afbeelding ]
Boven: te zwartquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
50% neus.
[ afbeelding ]
Dit was de nummer 4, mijn Finse collega was half aan het huilen over hoe doorzichtig dit is...
[ afbeelding ]
Misschien staan er minder donkere vrouwen op de cover omdat er in dit land relatief weinig donkere vrouwen wonen en omdat het de doelgroep die dergelijke bladen leest minder aanspreekt...quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh god, niet weer huilende donkere vrouwen
Siert mijn zusters ook wel dat ze niet als hoeren op covers willen staanquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien staan er minder donkere vrouwen op de cover omdat er in dit land relatief weinig donkere vrouwen wonen en omdat het de doelgroep die dergelijke bladen leest minder aanspreekt...
Magazines met donkere vrouwen op de cover verkopen substantieel minder. Dat is allang bewezen in de VS.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien staan er minder donkere vrouwen op de cover omdat er in dit land relatief weinig donkere vrouwen wonen en omdat het de doelgroep die dergelijke bladen leest minder aanspreekt...
Over 4 jaar wordt t pas weer leukquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik volg het nauwelijks meer sinds de formaties. Maar er gebeurd ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |