De oplossing is (her)opvoeding, strenger straffen en het doorbreken van de straatcultuur die steeds verder en verder wordt verheerlijkt in dit land.quote:Op maandag 3 april 2017 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De oplossing kan zo simpel zijn, gewoon lokhomo's inzetten. Maar het linkse deugvolk vind dat weer uitlokking.
Roze maandag in Tilburg. Morgen terugkijken. Terusten.quote:
En terecht.quote:Op maandag 3 april 2017 23:15 schreef wuuht het volgende:
Deze vieze flikker heeft die powned verslaggever toch een keer in zn smoel getuft? Ik kan dat helemaal niet meer vinden.
Precies. Leuke symboliek van Pechtold en Koolmees die hand-in-hand over het Binnenhof huppelen en dat is het dan. D66, PvdA en GroenLinks zijn wegkijkpartijen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
D66 is bij uitstek de partij dat wegkijkt inzake anti-homogeweld.
oh naja ik ga denk ik wel naar die Taco Bell in Eindhoven na mijn tentamens volgende week (als ik tijd heb) ff proberen vrienden betalen dus tsjaquote:
Ga gelijk langs de Primark, daar worden de werknemers uitgebuit genot.quote:Op maandag 3 april 2017 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh naja ik ga denk ik wel naar die Taco Bell in Eindhoven na mijn tentamens volgende week (als ik tijd heb) ff proberen vrienden betalen dus tsja
Mja. Van GroenLinks en PvdA weet ik niet zo veel af, maar waarom precies is D66 wat dit betreft een "wegkijkpartij"?quote:Op maandag 3 april 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Leuke symboliek van Pechtold en Koolmees die hand-in-hand over het Binnenhof huppelen en dat is het dan. D66, PvdA en GroenLinks zijn wegkijkpartijen.
Juist niet, lekker geil om te zien tochquote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoenen in het openbaar is sowieso onsmakelijk
Doen alsof het bij homo's niet onsmakelijker isquote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoenen in het openbaar is sowieso onsmakelijk
quote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef marcodej het volgende:
Zoenende mensen in het openbaar zijn ook smerig. Homo, hetero of wat dan ook.
Moeten wij VBL-ers zeggen lolquote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef KingRoland het volgende:
het is 2017 en mensen hebben er nog steeds moeite mee
jezus
welke streamer?quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij vast niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |