dan trek ik hem aanquote:
nice!! die is voor mij dan hahaquote:Op maandag 3 april 2017 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was trouwens ook een damebrandweer bij. In hetzelfde pak
Ik vind dat ook niet leuk.quote:Op maandag 3 april 2017 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Echt irritant continu die filmpjes herhalen
Met z'n tweeen in 1 pak is toch heul niet handig?quote:Op maandag 3 april 2017 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was trouwens ook een damebrandweer bij. In hetzelfde pak
quote:Op maandag 3 april 2017 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met z'n tweeen in 1 pak is toch heul niet handig?
Ze is veel op tv, dat levert bonuspunten op.quote:Op maandag 3 april 2017 21:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Maar ff voor de gasten die van blond houden, Stax is toch niet bijzonder?
quote:Op maandag 3 april 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
Dus Hans van Breukelen belt Jan van Halst op om te vragen wie er bondscoach moet worden?
Mijn vertrouwen in de mensheid is definitief verloren.
Ze is niet knap, wel lekker slank lichaam.quote:Op maandag 3 april 2017 21:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Wie vind jij nou écht knapquote:Op maandag 3 april 2017 21:33 schreef vincenzo78 het volgende:
"The power of the team is... the team"quote:
Mannen die mooie vrouwen niks bijzonders vinden hebben meestal slechte smaak.quote:Op maandag 3 april 2017 21:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Hij is iig wel te verstaanquote:Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
To score you have to shoot on goal.
Moet je bij Mortaxx zijn daar staan de dames voor in de rij.quote:Op maandag 3 april 2017 21:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Geen tieten helaasquote:Op maandag 3 april 2017 21:33 schreef vincenzo78 het volgende:
8.87665/10quote:Op maandag 3 april 2017 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker showtje hoor. Wat vinden jullie?
Te vaak in herhaling met die video's enzo.quote:Op maandag 3 april 2017 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker showtje hoor. Wat vinden jullie?
Stax > Jimekquote:Op maandag 3 april 2017 21:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Als we in de blonde categorie praten dan is Jessica Biel een mooie vrouw.quote:
dan kijk je niet Hans.quote:Op maandag 3 april 2017 21:37 schreef Pino0 het volgende:
Jezus christus zeg, begin mij nu toch wel te ergeren aan het vele herhalen van al die filmpjes. Het is een echte show geworden met geforceerd geklap en ALTIJD een 'WHOEWWW' aan het begin van de uitzending.
Dat Humberto een gladde is.quote:Op maandag 3 april 2017 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Te vaak in herhaling met die video's enzo.
Trouwens Lav, wat is jouw mening betreft Humberto en Dionne?
Ze kijkt als een hert die in de koplampen kijkt van een aankomende auto.quote:Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mannen die mooie vrouwen niks bijzonders vinden hebben meestal slechte smaak.
Mannen die dit mooi vinden, moeten naar de oogarts.quote:Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mannen die mooie vrouwen niks bijzonders vinden hebben meestal slechte smaak.
Zlatan is niet helemaal mijn smaakquote:Op maandag 3 april 2017 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan dit niet checken..
Pax? jij wel? hem doen of niet
[..]
Red Bull Bedumquote:Op maandag 3 april 2017 21:41 schreef KingRoland het volgende:
RB Breda klinkt ook leuk
al heb ik liever Red Bull Den Haag
nee bedankt.quote:Op maandag 3 april 2017 21:41 schreef KingRoland het volgende:
RB Breda klinkt ook leuk
Rangers kon het alleen bijhouden op de Twente manier.quote:Op maandag 3 april 2017 21:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
tien keer per jaar Celtic - Rangers genot
RB Ossquote:Op maandag 3 april 2017 21:41 schreef KingRoland het volgende:
RB Breda klinkt ook leuk
Zou wel leuk zijn ja.quote:Op maandag 3 april 2017 21:42 schreef Karina het volgende:
Gewoon Red Bull AFC. Wordt wel weer tijd voor een tweede club in Amsterdam.
Jij snapt het.quote:Op maandag 3 april 2017 21:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Tika touzani is alles wat er mis is met het Nederlands voetbal
Tweede club zou zeker leuk zijn en dan spelen in het Olympisch Stadion. Jammer dat dat niet zo vaak meer wordt gebruikt.quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 21:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Tika touzani is alles wat er mis is met het Nederlands voetbal
Olympisch Stadion genotquote:Op maandag 3 april 2017 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweede club zou zeker leuk zijn en dan spelen in het Olympisch Stadion. Jammer dat dat niet zo vaak meer wordt gebruikt.
Er zijn zelden niet vervelende reclames.quote:
Is toch helemaal geen animo voor joh.quote:Op maandag 3 april 2017 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweede club zou zeker leuk zijn en dan spelen in het Olympisch Stadion. Jammer dat dat niet zo vaak meer wordt gebruikt.
Maar jij bent een vrouw.quote:
AZ had ooit het Olympisch Stadion als thuisstadion.quote:Op maandag 3 april 2017 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
bron?quote:Op maandag 3 april 2017 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ had ooit het Olympisch Stadion als thuisstadion.
Is toch gek? Bij jullie zijn er zelfs 3 clubs. En vroeger had je nog FC Amsterdam. Snap niet dat er tegenwoordig geen tweede club meer is. Volgens mij willen de clubs ook niet omdat het te duur is.quote:
Alleen maar import in die pauperstad, die hebben toch niks met de plaatselijke club.quote:Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Is toch gek? Bij jullie zijn er zelfs 3 clubs. En vroeger had je nog FC Amsterdam. Snap niet dat er tegenwoordig geen tweede club meer is. Volgens mij willen de clubs ook niet omdat het te duur is.
Had ik er een PI bij moeten gebruiken? My bad.quote:
Karina, wat vind jij van die Old Spice reclame?quote:Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Is toch gek? Bij jullie zijn er zelfs 3 clubs. En vroeger had je nog FC Amsterdam. Snap niet dat er tegenwoordig geen tweede club meer is. Volgens mij willen de clubs ook niet omdat het te duur is.
FC Amsterdam ook.quote:Op maandag 3 april 2017 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ had ooit het Olympisch Stadion als thuisstadion.
Al het amateurvoetbal in Amsterdam gaat ook kapot volgens mij, die clubs gaan allemaal failliet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
PI moet je gebruiken bij Patrica Paay.quote:Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik er een PI bij moeten gebruiken? My bad.
Is Old Spice niet gewoon nieuw in Nederland ofzo?quote:Op maandag 3 april 2017 21:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Vanwaar eigenlijk deze reboot van de Old Spice reclame?
Zeker 5 jaar oud..
Ik denk dat de niet-import wel naar de plaatselijke club zou gaan hoorquote:Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar import in die pauperstad, die hebben toch niks met de plaatselijke club.
Amsterdam een pauperstad vindenquote:Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar import in die pauperstad, die hebben toch niks met de plaatselijke club.
Waarom zou je dat willen of moeten willen? In een stad als Londen is het logisch met miljoenen inwoners maar Ajax heeft het zelf al lastig genoeg aanwezig supporters te vinden.quote:Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan je nu toch ook wel maar dat doe je niet. Amsterdamse grootspraak.quote:Op maandag 3 april 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de niet-import wel naar de plaatselijke club zou gaan hoorIk in ieder geval wel.
Prima stadje man.quote:Op maandag 3 april 2017 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijke stad.
Met uitzonderingen als Karina vanzelfsprekend.
Ik ging soms wel naar AFC maar OK meestal naar Amstel Tijgers tegenwoordigquote:Op maandag 3 april 2017 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan je nu toch ook wel maar dat doe je niet. Amsterdamse grootspraak.
Spelen die laatste nou al eens in de ereklasse?quote:Op maandag 3 april 2017 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging soms wel naar AFC maar OK meestal naar Amstel Tijgers tegenwoordig
Beneleague nu he. Ze hebben het geschopt tot de play offs. Vorig jaar ook trouwens.quote:Op maandag 3 april 2017 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spelen die laatste nou al eens in de ereklasse?
ik heb ooit eens een dame gedaan die beneleague deed. Beerschotquote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Beneleague nu he. Ze hebben het geschopt tot de play offs. Vorig jaar ook trouwens.
FdB nooit meer iets na Ajax. voorlopig komt deze voorspelling uit.quote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef vincenzo78 het volgende:
Gio gaat nooit meer iets presteren na Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |