Ofwel Limburger.quote:Op maandag 3 april 2017 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
John haat dus homo's.
Smerige, intolerante, onrendabele kutbejaarde.
Maar goed dat ik z'n posts niet hoef te lezen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
John haat dus homo's.
Goede reden om een abbo te nemen. Heb je die possetje ook uitstaan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed dat ik z'n posts niet hoef te lezen.
Is niet waar k journalist, ik heb zelfs anders geaarde kennissen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
John haat dus homo's.
Nee nog niet, doe ik wel als ie hier weer ongevraagd binnenhobbelt.quote:Op maandag 3 april 2017 18:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goede reden om een abbo te nemen. Heb je die possetje ook uitstaan?
Ah ja, het 'ik ben geen racist, m'n beste vriend is zwart'-argument.quote:Op maandag 3 april 2017 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is niet waar k journalist, ik heb zelfs anders geaarde kennissen.
Waarvan de gever tegen de ander zeikwijf zegt!
Houdt jij het op wat jij denken doet, ik heb het vermeld dat het niet zo is, zet het maar in de krant!quote:Op maandag 3 april 2017 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, het 'ik ben racist, m'n beste vriend is zwart'-argument.
Lekker doorzichtig weer, Sjonnie.
Heeft die Elan je nu al betaald?quote:Op maandag 3 april 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
Het ging gelukkig een tijdje weer goed met de SC, maar ik constateer dat er weer voornamelijk idioten posten.
Verstandige mensen werken gewoon overdag.quote:Op maandag 3 april 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
Het ging gelukkig een tijdje weer goed met de SC, maar ik constateer dat er weer voornamelijk idioten posten.
Ja wat ben jij ongezellig zeg, anderen laten werken telt niet?quote:Op maandag 3 april 2017 18:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Verstandige mensen werken gewoon overdag.
Jammer weer dit. Wat hebben homo's jou misdaan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Houdt jij het op wat jij denken doet, ik heb het vermeld dat het niet zo is, zet het maar in de krant!
Die staat toch al vol met leugens voor mij, kan die ook nog erbij, dat wat klopt is net als mijn schrift verkeerd gespeld de overlijdens berichten bv.
Dan nog moet op enig moment dat geld overmaken naar hem.quote:Op maandag 3 april 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan mailt Kaas- dat naar forum@fok.nl, dan mailt Tem het weer naar jou.
Niks kerel helemaal niks, heb er ja ook niks tegen wat is er met jouw heb jij er iets tegen?quote:Op maandag 3 april 2017 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer weer dit. Wat hebben homo's jou misdaan?
Ja daar gaat het nou net om hè?quote:Op maandag 3 april 2017 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog moet op enig moment dat geld overmaken naar hem.
Jij bent bevooroordeeld.quote:Op maandag 3 april 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja daar gaat het nou net om hè?
Dat gaat zeker ook niet lukken?
Geef je rekeningnummer maar.quote:Op maandag 3 april 2017 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Echt een loser, die jongen.
Is Sjon een homofoob?quote:Op maandag 3 april 2017 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer weer dit. Wat hebben homo's jou misdaan?
Dan geef jij dat vertrouwen toch terug, hoe kan jij dan zeker ervan zijn dat het geld daar terecht komen doet en niet bij een kapsalon?quote:Op maandag 3 april 2017 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeld.
Als hij me ff z'n rekeningnummer geeft maak ik direct die 4,50 over.
Waar ik geen zin in heb is het omslachtig via via regelen omdat meneer geen vertrouwen heeft in een correcte afhandeling.
Feyenoorders hè.quote:Op maandag 3 april 2017 18:34 schreef Reya het volgende:
Kaas- en Elan lopen wel licht gay te doen hier.
Dus nu probeer jij mij te beledigen door mij uit te maken voor homo?quote:Op maandag 3 april 2017 18:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niks kerel helemaal niks, heb er ja ook niks tegen wat is er met jouw heb jij er iets tegen?
Of ben jij een bruinwerker, of een ontvanger?
Je kunt toch ook naar Danny mailen dat je graag een pimp abo voor Kaas- wilt betalen en op welke rekening je dat kunt storten?quote:Op maandag 3 april 2017 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog moet op enig moment dat geld overmaken naar hem.
Gewoon ff overmaken aan Fok plus een mailtje erbij in plaats van ervoor weg te lopen. Een man een man een woord een woord, maar niet voor jou dus. Je gebruikt het feit dat ik m'n privacy goed bescherm als het zoveelste excuus om niet te hoeven betalen, kansloos figuur.quote:
Geen idee, maar hij hapt wel als een malle.quote:
In ieder geval een kwijlende triangelhengster.quote:
Joh John.quote:Op maandag 3 april 2017 18:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan geef jij dat vertrouwen toch terug, hoe kan jij dan zeker ervan zijn dat het geld daar terecht komen doet en niet bij een kapsalon?
Een journalist wat geen vraagteken ziet staan, waar gaat het heen met de journalistiek?quote:Op maandag 3 april 2017 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus nu probeer jij mij te beledigen door mij uit te maken voor homo?
Wat is er mis met jou? Waarom haat jij homo's?
Geen idee waar het over gaat. Interesseert me ook geen anus eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 18:34 schreef Reya het volgende:
Kaas- en Elan lopen wel licht gay te doen hier.
quote:Op maandag 3 april 2017 18:33 schreef michaelmoore het volgende:
een betonschaar heb ik ook altijd bij me snachts
Triangelhengster?quote:Op maandag 3 april 2017 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
In ieder geval een kwijlende triangelhengster.
Kaas kennende gaat het precies daarover.quote:Op maandag 3 april 2017 18:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat. Interesseert me ook geen anus eigenlijk.
DM je IBAN naar Tem, die kan het dan mailen naar het e-mailadres van Elan.quote:Op maandag 3 april 2017 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon ff overmaken aan Fok plus een mailtje erbij in plaats van ervoor weg te lopen. Een man een man een woord een woord, maar niet voor jou dus. Je gebruikt het feit dat ik m'n privacy goed bescherm als het zoveelste excuus om niet te hoeven betalen, kansloos figuur.
Die kennissen mag ik zelfs graag, maar aan mijn reet geen dick!quote:Op maandag 3 april 2017 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij hapt wel als een malle.
Hoe fucking dom ben jij in godsnaam?quote:Op maandag 3 april 2017 18:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die kennissen mag ik zelfs graag, maar aan mijn reet geen dick!
En mijn dick niet aan een reet!
IQ van 25 wat verwacht jij dan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe fucking dom ben jij in godsnaam?
Mooiste zin van de dag.quote:Op maandag 3 april 2017 18:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die kennissen mag ik zelfs graag, maar aan mijn reet geen dick!
En mijn dick niet aan een reet!
Genoeg mogelijkheden.quote:Op maandag 3 april 2017 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
DM je IBAN naar Tem, die kan het dan mailen naar het e-mailadres van Elan.
Ik denk dat die criminele kutpubers op zaterdagavond gewoon fietsen wilden jatten.quote:Op maandag 3 april 2017 18:45 schreef michaelmoore het volgende:
ja je neemt toch snachts een betonschaar mee als echte Marokkaan zijnde , altijd handig als je eens een paar homo,s tegenkomt
Gelijk een vrouw, al doen vrouwen het minder vandaag de dag, dus dan klopt die bewering niet van mij?quote:Op maandag 3 april 2017 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kiest er vooralsnog voor om lekker te blijven zeiken.
quote:Op maandag 3 april 2017 18:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gelijk een vrouw, al doen vrouwen het minder vandaag de dag, dus dan klopt die bewering niet van mij?
Om Koos een plezier te doen zo een vrouw een breed zeiker, zo nu haat ik zeker ook vrouwen he Koos?
Men moet hier inderdaad nodig eens aanleren om die hele John te negeren. Niet citeren, niet erover praten, gewoon niets.quote:Op maandag 3 april 2017 18:50 schreef Disana het volgende:
Kan dat nou echt niet gewoon genegeerd worden?
Thanks. Ik ken hem eigenlijk totaal niet maar ben benieuwd. Heel blij dat het niet Maaskant is geworden in elk gevalquote:Op maandag 3 april 2017 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeli met die andere John als volgende coach van PEC.
Het moedigt alleen maar aan en voor je het weet staat de hele sc er vol mee.quote:Op maandag 3 april 2017 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Men moet hier inderdaad nodig eens aanleren om die hele John te negeren. Niet citeren, niet erover praten, gewoon niets.
Klinkt wel erg omslachtigquote:Op maandag 3 april 2017 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt toch ook naar Danny mailen dat je graag een pimp abo voor Kaas- wilt betalen en op welke rekening je dat kunt storten?
Dat werkt prima.
Vraag er maar om hoor, beter laat men de zon schijnen dan ben ik er helemaal niet!quote:Op maandag 3 april 2017 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moedigt alleen maar aan en voor je het weet staat de hele sc er vol mee.
Jij begon zelf hoor, ga er maar op door, ik heb nog wel iets in petto hoor!quote:Op maandag 3 april 2017 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het hier wel weer gezien. De tering, wat is deze reeks verneukt.
Klopt.quote:Op maandag 3 april 2017 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moedigt alleen maar aan en voor je het weet staat de hele sc er vol mee.
Dit is vanaf nu mijn nieuwe beleid.quote:Op maandag 3 april 2017 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Men moet hier inderdaad nodig eens aanleren om die hele John te negeren. Niet citeren, niet erover praten, gewoon niets.
Ja, dat laatste is bijna een gegeven. Koos heeft er ook al de brui aan gegeven.quote:Op maandag 3 april 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt.
Maar goed, het zou ook gewoon verwijderd kunnen worden. Is wel chiller. Snap ook wel dat het niet mag en zo, maar de reeks is wel ten dode opgeschreven met dat gedoe aldoor.
Tot zo.quote:Op maandag 3 april 2017 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het hier wel weer gezien. De tering, wat is deze reeks verneukt.
Mwoah, heb hier in twee maanden denk ik 50 keer gepost.quote:
Ik jou wel hoor.quote:Op maandag 3 april 2017 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, heb hier in twee maanden denk ik 50 keer gepost.
Heb weinig gemist.
1 post per dag (zondag uitgezonderd).quote:Op maandag 3 april 2017 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, heb hier in twee maanden denk ik 50 keer gepost.
Heb weinig gemist.
Lange Doener.quote:
En 3-voud.quote:Op maandag 3 april 2017 18:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het was hier het beste rond 2012, met betyar en Voorschrift. Wat een helden. En die Duitser.
Hehe, dat was wel mooi inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2017 18:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het was hier het beste rond 2012, met betyar en Voorschrift. Wat een helden. En die Duitser.
Ik wilde iets anders schrijven, maar dat gaat net te ver.quote:Op maandag 3 april 2017 19:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh ja. Moge hij rusten in vrede.
Wel andere plek. Daarom post ik ook vrijwel nooit meer overdag.quote:
Zit iemand op je scherm te loeren?quote:Op maandag 3 april 2017 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel andere plek. Daarom post ik ook vrijwel nooit meer overdag.
Yup. M'n chef zit tegenwoordig achter me.quote:Op maandag 3 april 2017 19:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit iemand op je scherm te loeren?
Naja, beter ook. Dat gekeutel overdag is ook maar zo zo.
Veel katten zoek de laatste tijd?quote:Op maandag 3 april 2017 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. M'n chef zit tegenwoordig achter me.
En ik ben meer op pad.
Grotere stad betekent meer katten.quote:
Dat niemand hem in zuurheid overtreffen zal.quote:
Oh echt? je bent richting een stad verkast met werk?quote:Op maandag 3 april 2017 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grotere stad betekent meer katten.
Mwah, zie wat waardige opvolgers de laatste tijd.quote:Op maandag 3 april 2017 19:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat niemand hem in zuurheid overtreffen zal.
Ben niet verhuisd, maar doe nu een stad ja.quote:Op maandag 3 april 2017 19:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh echt? je bent richting een stad verkast met werk?
Johnny Bosman niet kennenquote:Op maandag 3 april 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thanks. Ik ken hem eigenlijk totaal niet maar ben benieuwd. Heel blij dat het niet Maaskant is geworden in elk geval
John van 't Schip wordt coach van PEC, niet Bosman.quote:Op maandag 3 april 2017 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Johnny Bosman niet kennen
Zal de leeftijd wel zijn.
Mwah, stadquote:Op maandag 3 april 2017 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben niet verhuisd, maar doe nu een stad ja.
Oh ja, maar daarvoor geldt hetzelfde natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
John van 't Schip wordt coach van PEC, niet Bosman.
Het is inderdaad de leeftijd. De beste man is al coach in Australië sinds ik nog op de middebare school zat.quote:Op maandag 3 april 2017 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, maar daarvoor geldt hetzelfde natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |