1 post per dag (zondag uitgezonderd).quote:Op maandag 3 april 2017 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, heb hier in twee maanden denk ik 50 keer gepost.
Heb weinig gemist.
Lange Doener.quote:
En 3-voud.quote:Op maandag 3 april 2017 18:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het was hier het beste rond 2012, met betyar en Voorschrift. Wat een helden. En die Duitser.
Hehe, dat was wel mooi inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2017 18:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het was hier het beste rond 2012, met betyar en Voorschrift. Wat een helden. En die Duitser.
Ik wilde iets anders schrijven, maar dat gaat net te ver.quote:Op maandag 3 april 2017 19:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh ja. Moge hij rusten in vrede.
Wel andere plek. Daarom post ik ook vrijwel nooit meer overdag.quote:
Zit iemand op je scherm te loeren?quote:Op maandag 3 april 2017 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel andere plek. Daarom post ik ook vrijwel nooit meer overdag.
Yup. M'n chef zit tegenwoordig achter me.quote:Op maandag 3 april 2017 19:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit iemand op je scherm te loeren?
Naja, beter ook. Dat gekeutel overdag is ook maar zo zo.
Veel katten zoek de laatste tijd?quote:Op maandag 3 april 2017 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. M'n chef zit tegenwoordig achter me.
En ik ben meer op pad.
Grotere stad betekent meer katten.quote:
Dat niemand hem in zuurheid overtreffen zal.quote:
Oh echt? je bent richting een stad verkast met werk?quote:Op maandag 3 april 2017 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grotere stad betekent meer katten.
Mwah, zie wat waardige opvolgers de laatste tijd.quote:Op maandag 3 april 2017 19:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat niemand hem in zuurheid overtreffen zal.
Ben niet verhuisd, maar doe nu een stad ja.quote:Op maandag 3 april 2017 19:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh echt? je bent richting een stad verkast met werk?
Johnny Bosman niet kennenquote:Op maandag 3 april 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thanks. Ik ken hem eigenlijk totaal niet maar ben benieuwd. Heel blij dat het niet Maaskant is geworden in elk geval
John van 't Schip wordt coach van PEC, niet Bosman.quote:Op maandag 3 april 2017 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Johnny Bosman niet kennen
Zal de leeftijd wel zijn.
Mwah, stadquote:Op maandag 3 april 2017 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben niet verhuisd, maar doe nu een stad ja.
Oh ja, maar daarvoor geldt hetzelfde natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
John van 't Schip wordt coach van PEC, niet Bosman.
Het is inderdaad de leeftijd. De beste man is al coach in Australië sinds ik nog op de middebare school zat.quote:Op maandag 3 april 2017 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, maar daarvoor geldt hetzelfde natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |