Ofwel Limburger.quote:Op maandag 3 april 2017 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
John haat dus homo's.
Smerige, intolerante, onrendabele kutbejaarde.
Maar goed dat ik z'n posts niet hoef te lezen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
John haat dus homo's.
Goede reden om een abbo te nemen. Heb je die possetje ook uitstaan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed dat ik z'n posts niet hoef te lezen.
Is niet waar k journalist, ik heb zelfs anders geaarde kennissen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
John haat dus homo's.
Nee nog niet, doe ik wel als ie hier weer ongevraagd binnenhobbelt.quote:Op maandag 3 april 2017 18:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goede reden om een abbo te nemen. Heb je die possetje ook uitstaan?
Ah ja, het 'ik ben geen racist, m'n beste vriend is zwart'-argument.quote:Op maandag 3 april 2017 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is niet waar k journalist, ik heb zelfs anders geaarde kennissen.
Waarvan de gever tegen de ander zeikwijf zegt!
Houdt jij het op wat jij denken doet, ik heb het vermeld dat het niet zo is, zet het maar in de krant!quote:Op maandag 3 april 2017 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, het 'ik ben racist, m'n beste vriend is zwart'-argument.
Lekker doorzichtig weer, Sjonnie.
Heeft die Elan je nu al betaald?quote:Op maandag 3 april 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
Het ging gelukkig een tijdje weer goed met de SC, maar ik constateer dat er weer voornamelijk idioten posten.
Verstandige mensen werken gewoon overdag.quote:Op maandag 3 april 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
Het ging gelukkig een tijdje weer goed met de SC, maar ik constateer dat er weer voornamelijk idioten posten.
Ja wat ben jij ongezellig zeg, anderen laten werken telt niet?quote:Op maandag 3 april 2017 18:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Verstandige mensen werken gewoon overdag.
Jammer weer dit. Wat hebben homo's jou misdaan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Houdt jij het op wat jij denken doet, ik heb het vermeld dat het niet zo is, zet het maar in de krant!
Die staat toch al vol met leugens voor mij, kan die ook nog erbij, dat wat klopt is net als mijn schrift verkeerd gespeld de overlijdens berichten bv.
Dan nog moet op enig moment dat geld overmaken naar hem.quote:Op maandag 3 april 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan mailt Kaas- dat naar forum@fok.nl, dan mailt Tem het weer naar jou.
Niks kerel helemaal niks, heb er ja ook niks tegen wat is er met jouw heb jij er iets tegen?quote:Op maandag 3 april 2017 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer weer dit. Wat hebben homo's jou misdaan?
Ja daar gaat het nou net om hè?quote:Op maandag 3 april 2017 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog moet op enig moment dat geld overmaken naar hem.
Jij bent bevooroordeeld.quote:Op maandag 3 april 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja daar gaat het nou net om hè?
Dat gaat zeker ook niet lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |