Vind ik ookquote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
ik zou dit zelf niet draaien, maar zo is het best aardig om te luisteren
Het is mooie muziek om zo nu en dan te horen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ookIk hoef het niet elke dag te horen of zo, maar zo af en toe is het prima
Precies waarom ik niet zo vaak draai!quote:Op zondag 2 april 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is mooie muziek om zo nu en dan te horen.
Heeft alles te maken met geen werk hebben, niet op tijd opstaan, niet op tijd gaan / kunnen slapen. Ik heb de afgelopen tijd de raarste slaaptijden gehad. Ben zelfs een keer in de avond pas wakker geworden, dwars door een wekker heen geslapen.quote:
Zo dan!quote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met geen werk hebben, niet op tijd opstaan, niet op tijd gaan / kunnen slapen. Ik heb de afgelopen tijd de raarste slaaptijden gehad. Ben zelfs een keer in de avond pas wakker geworden, dwars door een wekker heen geslapen.
Momenteel ga ik vaak pas rond 04:00 uur slapen en sta ik rond de middag op. Iedereen mag mij veroordelen of daar iets van vinden, maar bij dat schema heb ik de beste nachtrust. Straks als ik weer werk, moet ik waarschijnlijk om 07:30 uur opstaan. Dat lukt me probleemloos. Alle tijd dat ik in loondienst heb gewerkt ben ik niet één dag niet verschenen (uiteraard op verlofdagen na).
Ja eens. Dat maakt Radio 49 zo tof. Zo lang je het trekt dan.quote:Op zondag 2 april 2017 21:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Zo 3 shows met ieder eigen stijl heeft wel wat.
ik veroordeel niet hoor. ik merk enkel op dat er best wat mensen met een -laten we zeggen- afwijkend dagritme hier posten...quote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met geen werk hebben, niet op tijd opstaan, niet op tijd gaan / kunnen slapen. Ik heb de afgelopen tijd de raarste slaaptijden gehad. Ben zelfs een keer in de avond pas wakker geworden, dwars door een wekker heen geslapen.
Momenteel ga ik vaak pas rond 04:00 uur slapen en sta ik rond de middag op. Iedereen mag mij veroordelen of daar iets van vinden, maar bij dat schema heb ik de beste nachtrust. Straks als ik weer werk, moet ik waarschijnlijk om 07:30 uur opstaan. Dat lukt me probleemloos. Alle tijd dat ik in loondienst heb gewerkt ben ik niet één dag niet verschenen (uiteraard op verlofdagen na).
Ik rentenier en kan mijn ritme gewoon verzetten wanneer het zo uitkomt.quote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet zo in de mood voor deze muziek, andere keren kan ik het wel beluisteren.quote:Op zondag 2 april 2017 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja eens. Dat maakt Radio 49 zo tof. Zo lang je het trekt dan.
Ik heb dinsdag om 10:00 uur een soort sollicitatiegesprek, dus dan *moet* ik wel vroeg opstaan. Komt ook echt wel goed. Een nachtje met 3-4 uur slaap is geen probleem.quote:Op zondag 2 april 2017 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Ik probeer meestal wel voor 1 uur naar bed te gaan en sowieso voor twaalven op te staan, ongeacht hoe m'n nacht was.
Succes!quote:Op zondag 2 april 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag om 10:00 uur een soort sollicitatiegesprek, dus dan *moet* ik wel vroeg opstaan. Komt ook echt wel goed. Een nachtje met 3-4 uur slaap is geen probleem.
Komt goed. Sterker nog: kan eigenlijk niet eens misgaan. Donderdag hoor ik definitief de uitkomst.quote:
10u is een lastige, dan is het om 3u slapen zoiets.quote:Op zondag 2 april 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag om 10:00 uur een soort sollicitatiegesprek, dus dan *moet* ik wel vroeg opstaan. Komt ook echt wel goed. Een nachtje met 3-4 uur slaap is geen probleem.
Ik lig maandag vast niet veel eerder in bed...quote:Op zondag 2 april 2017 21:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
10u is een lastige, dan is het om 3u slapen zoiets.
Ow sorry had ik ff niet gezien. De vraag leek niet aan mij gesteld te zijn in de eerste instantie dus sloeg ik de post ff over.quote:Op zondag 2 april 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet zo in de mood voor deze muziek, andere keren kan ik het wel beluisteren.
Maar als ik naar de afbeeldingen kijk, zie ik vaak dezelfde personen.
Is die scene zo klein of is jouw interesse qua uitvoerenden beperkt, ToT?
OK, dank voor je antwoord.quote:Op zondag 2 april 2017 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow sorry had ik ff niet gezien.
Ja nou in dit genre is er een relatief beperkt deel dat ik echt super goed vind.
Maar sowieso probeer ik wel gevarieerd te draaien met die bands.quote:Op zondag 2 april 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dank voor je antwoord.
Ik had al zo'n vermoeden, het viel me inmiddels wel op...
Vind het wel lekker, dit moet je ook niet tussendoor gooien in een set.quote:Op zondag 2 april 2017 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar sowieso probeer ik wel gevarieerd te draaien met die bands.
Precies, ik kreeg vroeger regelmatig verzoekjes van Top 40 nummers uit '70 - '90. Dat breekt de mood echt volkomen. Het gevoel bij de muziek is voor mij echt super belangrijk. Heb ik er geen gevoel bij, dan draai ik gewoon veel liever niet.quote:Op zondag 2 april 2017 21:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vind het wel lekker, dit moet je ook niet tussendoor gooien in een set.
Ik heb een beetje Epica omdat ik daar ooit bij een concert bij verzeild raakte en voor de rest niets uit dit genre.quote:Op zondag 2 april 2017 21:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vind het wel lekker, dit moet je ook niet tussendoor gooien in een set.
Geen probleem, hee trusten!quote:Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef peaceman het volgende:
Hey ToT bedankt voor de muziek.
ik haak af...begin in te kakken
quote:Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef peaceman het volgende:
Hey ToT bedankt voor de muziek.
ik haak af...begin in te kakken
Sas pruimt volgens mij ook.quote:Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook even te kijken. Normaal zijn het mannen die zulke opmerkingen maken
Ze ziet het al helemaal voor zich.quote:Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook even te kijken. Normaal zijn het mannen die zulke opmerkingen maken
Klonk in elk geval primaquote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb nooit echt veel met d'r stem gehad, maar in de loop der jaren wordt ze wel steeds beter!
quote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sas pruimt volgens mij ook.
En dan niet alleen tabak...
Oh dat strotje is sowieso heel professioneel getraind, maar na een stuk of 5 nummers achter elkaar gaat het me wel tegen staan. Ben naar een paar concerten van hen geweest, maar idd na een stuk of 5 nummers vond ik het echt niks meer aan.quote:
Is goed te horen als een band perfect aansluit bij de zanger/zangeres. Soms is het helemaal af, zoals Bon Scott van AC/DC er geweldig bij past, terwijl die latere gast maar een beetje passieloos staat te schreeuwen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb nooit echt veel met d'r stem gehad, maar in de loop der jaren wordt ze wel steeds beter!
Met Nightwish was Tarja echt DE perfecte match, maar naarmate de wrijvingen in de band toenamen, deed zij ook steeds minder moeite op het podium.quote:Op zondag 2 april 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is goed te horen als een band perfect aansluit bij de zanger/zangeres. Soms is het helemaal af, zoals Bon Scott van AC/DC er geweldig bij past, terwijl die latere gast maar een beetje passieloos staat te schreeuwen.
Een band wordt vaak gevormd rondom de zang, die uniek is.quote:Op zondag 2 april 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is goed te horen als een band perfect aansluit bij de zanger/zangeres. Soms is het helemaal af, zoals Bon Scott van AC/DC er geweldig bij past, terwijl die latere gast maar een beetje passieloos staat te schreeuwen.
Mijn weekend sluit nu.quote:Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef Stien_Struis het volgende:
*btw ik mis nog een uur voor sluiten van weekend.
Ik draai niet door tot na 23.00 want dan kan m'n meissie weer online komen!quote:Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef Stien_Struis het volgende:
*btw ik mis nog een uur voor sluiten van weekend.
Soms heb je ook van die zangers die in compleet de verkeerde band zitten. Future Islands is zo'n voorbeeld. Synthpop-band met een zanger die meer in een heavy metal- of stevige rockband thuishoort. Kijk dit later (niet nuquote:Op zondag 2 april 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waaar is Knokkels?quote:Op zondag 2 april 2017 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik draai niet door tot na 23.00 want dan kan m'n meissie weer online komen!
Het is dus wel degelijk terug te horen/voelen als ze vlak nadat ze heisa hebben gehad op moeten treden. Niet erg professioneel om het niet van je af te kunnen zetten als optredende band. Mensen betalen er tenslotte flink voor.quote:Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Nightwish was Tarja echt DE perfecte match, maar naarmate de wrijvingen in de band toenamen, deed zij ook steeds minder moeite op het podium.
Was met After Forever ook te merken; ik ben naar een concert geweest vlak voor ze uit elkaar gingen en het was echt vreselijk om er aanwezig te zijn. Je merkte gewoon echt een grimmige sfeer en dat ze echt maar verplicht wat deden.
Na afloop riep ook geen enkel persoon "We want more". Echt een nare sfeer!
Bleek ook dat ze vlak voor dat optreden een knallende ruzie hadden gehad.
Geen idee. Ik had eigenlijk nog een muzikale verrassing voor hem klaarstaan, maar ja...quote:
Opgeslagen, dank u!quote:Op zondag 2 april 2017 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms heb je ook van die zangers die in compleet de verkeerde band zitten. Future Islands is zo'n voorbeeld. Synthpop-band met een zanger die meer in een heavy metal- of stevige rockband thuishoort. Kijk dit later (niet nu) maar eens:
quote:Op zondag 2 april 2017 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ligt vast weer een bloedmooi chickie te batsen, zoals gewoonlijk!
Over geweldige remixes gesproken:quote:
Ja, het is bijna pasen, dan verstoppen eieren zich altijd.quote:Op zondag 2 april 2017 22:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Tailfox gaat 'm ook niet worden en Eggs is zoek.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, het is bijna pasen, dan verstoppen eieren zich altijd.
Ik neem gewoon een kloon dan.quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
*tevens opslaat* Wederom dank!quote:Op zondag 2 april 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over geweldige remixes gesproken:
Deze ook even opslaan. Zelfde nummer, maar dan compleet anders (en eerlijk gezegd: veel beter)
quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had een heel circus aan klonen, met zeer wisselend succes. Eentje gebruik ik nog steeds regelmatig, de rest niet meer.quote:
Twee keer op een avond gaan draaien is een beetje overkill, denk ik.quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was Piet maar online, die zou dat meteen voor zijn rekening nemen.
Die zien we hier ook nooit meer, trouwens....quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gebruik ze niet tegelijk.quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had een heel circus aan klonen, met zeer wisselend succes. Eentje gebruik ik nog steeds regelmatig, de rest niet meer.
Nog meer Reggae.quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijzonder fraai nummer ja.quote:Op zondag 2 april 2017 22:11 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is voor mij zo ongeveer het ultieme van het ultieme.
Hoewel ik ook wel hoor dat er een aantal schoonheidsfoutjes in zitten.
Dat hebben ze ietwat geperfectioneerd?quote:Op zondag 2 april 2017 22:15 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook een demo van dit nummer gehoord......echt een wereld van verschil!
BEHOORLIJK!quote:Op zondag 2 april 2017 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hebben ze ietwat geperfectioneerd?
Sneuvelde destijds bij de grote PC crash, misschien.quote:Op zondag 2 april 2017 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
BEHOORLIJK!
Alleen kan ik 'm niet meer terug vinden. Wel wat andere demo's.
Ik kan zelfs het hele album niet meer terug vinden!The fuck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |