Ow sorry had ik ff niet gezien. De vraag leek niet aan mij gesteld te zijn in de eerste instantie dus sloeg ik de post ff over.quote:Op zondag 2 april 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet zo in de mood voor deze muziek, andere keren kan ik het wel beluisteren.
Maar als ik naar de afbeeldingen kijk, zie ik vaak dezelfde personen.
Is die scene zo klein of is jouw interesse qua uitvoerenden beperkt, ToT?
OK, dank voor je antwoord.quote:Op zondag 2 april 2017 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow sorry had ik ff niet gezien.
Ja nou in dit genre is er een relatief beperkt deel dat ik echt super goed vind.
Maar sowieso probeer ik wel gevarieerd te draaien met die bands.quote:Op zondag 2 april 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dank voor je antwoord.
Ik had al zo'n vermoeden, het viel me inmiddels wel op...
Vind het wel lekker, dit moet je ook niet tussendoor gooien in een set.quote:Op zondag 2 april 2017 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar sowieso probeer ik wel gevarieerd te draaien met die bands.
Precies, ik kreeg vroeger regelmatig verzoekjes van Top 40 nummers uit '70 - '90. Dat breekt de mood echt volkomen. Het gevoel bij de muziek is voor mij echt super belangrijk. Heb ik er geen gevoel bij, dan draai ik gewoon veel liever niet.quote:Op zondag 2 april 2017 21:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vind het wel lekker, dit moet je ook niet tussendoor gooien in een set.
Ik heb een beetje Epica omdat ik daar ooit bij een concert bij verzeild raakte en voor de rest niets uit dit genre.quote:Op zondag 2 april 2017 21:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vind het wel lekker, dit moet je ook niet tussendoor gooien in een set.
Geen probleem, hee trusten!quote:Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef peaceman het volgende:
Hey ToT bedankt voor de muziek.
ik haak af...begin in te kakken
quote:Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef peaceman het volgende:
Hey ToT bedankt voor de muziek.
ik haak af...begin in te kakken
Sas pruimt volgens mij ook.quote:Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook even te kijken. Normaal zijn het mannen die zulke opmerkingen maken
Ze ziet het al helemaal voor zich.quote:Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook even te kijken. Normaal zijn het mannen die zulke opmerkingen maken
Klonk in elk geval primaquote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb nooit echt veel met d'r stem gehad, maar in de loop der jaren wordt ze wel steeds beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |