quote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sas pruimt volgens mij ook.
En dan niet alleen tabak...
Oh dat strotje is sowieso heel professioneel getraind, maar na een stuk of 5 nummers achter elkaar gaat het me wel tegen staan. Ben naar een paar concerten van hen geweest, maar idd na een stuk of 5 nummers vond ik het echt niks meer aan.quote:
Is goed te horen als een band perfect aansluit bij de zanger/zangeres. Soms is het helemaal af, zoals Bon Scott van AC/DC er geweldig bij past, terwijl die latere gast maar een beetje passieloos staat te schreeuwen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb nooit echt veel met d'r stem gehad, maar in de loop der jaren wordt ze wel steeds beter!
Met Nightwish was Tarja echt DE perfecte match, maar naarmate de wrijvingen in de band toenamen, deed zij ook steeds minder moeite op het podium.quote:Op zondag 2 april 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is goed te horen als een band perfect aansluit bij de zanger/zangeres. Soms is het helemaal af, zoals Bon Scott van AC/DC er geweldig bij past, terwijl die latere gast maar een beetje passieloos staat te schreeuwen.
Een band wordt vaak gevormd rondom de zang, die uniek is.quote:Op zondag 2 april 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is goed te horen als een band perfect aansluit bij de zanger/zangeres. Soms is het helemaal af, zoals Bon Scott van AC/DC er geweldig bij past, terwijl die latere gast maar een beetje passieloos staat te schreeuwen.
Mijn weekend sluit nu.quote:Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef Stien_Struis het volgende:
*btw ik mis nog een uur voor sluiten van weekend.
Ik draai niet door tot na 23.00 want dan kan m'n meissie weer online komen!quote:Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef Stien_Struis het volgende:
*btw ik mis nog een uur voor sluiten van weekend.
Soms heb je ook van die zangers die in compleet de verkeerde band zitten. Future Islands is zo'n voorbeeld. Synthpop-band met een zanger die meer in een heavy metal- of stevige rockband thuishoort. Kijk dit later (niet nuquote:Op zondag 2 april 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waaar is Knokkels?quote:Op zondag 2 april 2017 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik draai niet door tot na 23.00 want dan kan m'n meissie weer online komen!
Het is dus wel degelijk terug te horen/voelen als ze vlak nadat ze heisa hebben gehad op moeten treden. Niet erg professioneel om het niet van je af te kunnen zetten als optredende band. Mensen betalen er tenslotte flink voor.quote:Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Nightwish was Tarja echt DE perfecte match, maar naarmate de wrijvingen in de band toenamen, deed zij ook steeds minder moeite op het podium.
Was met After Forever ook te merken; ik ben naar een concert geweest vlak voor ze uit elkaar gingen en het was echt vreselijk om er aanwezig te zijn. Je merkte gewoon echt een grimmige sfeer en dat ze echt maar verplicht wat deden.
Na afloop riep ook geen enkel persoon "We want more". Echt een nare sfeer!
Bleek ook dat ze vlak voor dat optreden een knallende ruzie hadden gehad.
Geen idee. Ik had eigenlijk nog een muzikale verrassing voor hem klaarstaan, maar ja...quote:
Opgeslagen, dank u!quote:Op zondag 2 april 2017 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms heb je ook van die zangers die in compleet de verkeerde band zitten. Future Islands is zo'n voorbeeld. Synthpop-band met een zanger die meer in een heavy metal- of stevige rockband thuishoort. Kijk dit later (niet nu) maar eens:
quote:Op zondag 2 april 2017 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ligt vast weer een bloedmooi chickie te batsen, zoals gewoonlijk!
Over geweldige remixes gesproken:quote:
Ja, het is bijna pasen, dan verstoppen eieren zich altijd.quote:Op zondag 2 april 2017 22:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Tailfox gaat 'm ook niet worden en Eggs is zoek.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, het is bijna pasen, dan verstoppen eieren zich altijd.
Ik neem gewoon een kloon dan.quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
*tevens opslaat* Wederom dank!quote:Op zondag 2 april 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over geweldige remixes gesproken:
Deze ook even opslaan. Zelfde nummer, maar dan compleet anders (en eerlijk gezegd: veel beter)
quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had een heel circus aan klonen, met zeer wisselend succes. Eentje gebruik ik nog steeds regelmatig, de rest niet meer.quote:
Twee keer op een avond gaan draaien is een beetje overkill, denk ik.quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was Piet maar online, die zou dat meteen voor zijn rekening nemen.
Die zien we hier ook nooit meer, trouwens....quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gebruik ze niet tegelijk.quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had een heel circus aan klonen, met zeer wisselend succes. Eentje gebruik ik nog steeds regelmatig, de rest niet meer.
Nog meer Reggae.quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijzonder fraai nummer ja.quote:Op zondag 2 april 2017 22:11 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is voor mij zo ongeveer het ultieme van het ultieme.
Hoewel ik ook wel hoor dat er een aantal schoonheidsfoutjes in zitten.
Dat hebben ze ietwat geperfectioneerd?quote:Op zondag 2 april 2017 22:15 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook een demo van dit nummer gehoord......echt een wereld van verschil!
BEHOORLIJK!quote:Op zondag 2 april 2017 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hebben ze ietwat geperfectioneerd?
Sneuvelde destijds bij de grote PC crash, misschien.quote:Op zondag 2 april 2017 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
BEHOORLIJK!
Alleen kan ik 'm niet meer terug vinden. Wel wat andere demo's.
Ik kan zelfs het hele album niet meer terug vinden!The fuck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |