quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, het is bijna pasen, dan verstoppen eieren zich altijd.
Ik neem gewoon een kloon dan.quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
*tevens opslaat* Wederom dank!quote:Op zondag 2 april 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over geweldige remixes gesproken:
Deze ook even opslaan. Zelfde nummer, maar dan compleet anders (en eerlijk gezegd: veel beter)
quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had een heel circus aan klonen, met zeer wisselend succes. Eentje gebruik ik nog steeds regelmatig, de rest niet meer.quote:
Twee keer op een avond gaan draaien is een beetje overkill, denk ik.quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was Piet maar online, die zou dat meteen voor zijn rekening nemen.
Die zien we hier ook nooit meer, trouwens....quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gebruik ze niet tegelijk.quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had een heel circus aan klonen, met zeer wisselend succes. Eentje gebruik ik nog steeds regelmatig, de rest niet meer.
Nog meer Reggae.quote:Op zondag 2 april 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijzonder fraai nummer ja.quote:Op zondag 2 april 2017 22:11 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is voor mij zo ongeveer het ultieme van het ultieme.
Hoewel ik ook wel hoor dat er een aantal schoonheidsfoutjes in zitten.
Dat hebben ze ietwat geperfectioneerd?quote:Op zondag 2 april 2017 22:15 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook een demo van dit nummer gehoord......echt een wereld van verschil!
BEHOORLIJK!quote:Op zondag 2 april 2017 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hebben ze ietwat geperfectioneerd?
Sneuvelde destijds bij de grote PC crash, misschien.quote:Op zondag 2 april 2017 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
BEHOORLIJK!
Alleen kan ik 'm niet meer terug vinden. Wel wat andere demo's.
Ik kan zelfs het hele album niet meer terug vinden!The fuck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |