Vind ik ookquote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
ik zou dit zelf niet draaien, maar zo is het best aardig om te luisteren
Het is mooie muziek om zo nu en dan te horen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ookIk hoef het niet elke dag te horen of zo, maar zo af en toe is het prima
Precies waarom ik niet zo vaak draai!quote:Op zondag 2 april 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is mooie muziek om zo nu en dan te horen.
Heeft alles te maken met geen werk hebben, niet op tijd opstaan, niet op tijd gaan / kunnen slapen. Ik heb de afgelopen tijd de raarste slaaptijden gehad. Ben zelfs een keer in de avond pas wakker geworden, dwars door een wekker heen geslapen.quote:
Zo dan!quote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met geen werk hebben, niet op tijd opstaan, niet op tijd gaan / kunnen slapen. Ik heb de afgelopen tijd de raarste slaaptijden gehad. Ben zelfs een keer in de avond pas wakker geworden, dwars door een wekker heen geslapen.
Momenteel ga ik vaak pas rond 04:00 uur slapen en sta ik rond de middag op. Iedereen mag mij veroordelen of daar iets van vinden, maar bij dat schema heb ik de beste nachtrust. Straks als ik weer werk, moet ik waarschijnlijk om 07:30 uur opstaan. Dat lukt me probleemloos. Alle tijd dat ik in loondienst heb gewerkt ben ik niet één dag niet verschenen (uiteraard op verlofdagen na).
Ja eens. Dat maakt Radio 49 zo tof. Zo lang je het trekt dan.quote:Op zondag 2 april 2017 21:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Zo 3 shows met ieder eigen stijl heeft wel wat.
ik veroordeel niet hoor. ik merk enkel op dat er best wat mensen met een -laten we zeggen- afwijkend dagritme hier posten...quote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met geen werk hebben, niet op tijd opstaan, niet op tijd gaan / kunnen slapen. Ik heb de afgelopen tijd de raarste slaaptijden gehad. Ben zelfs een keer in de avond pas wakker geworden, dwars door een wekker heen geslapen.
Momenteel ga ik vaak pas rond 04:00 uur slapen en sta ik rond de middag op. Iedereen mag mij veroordelen of daar iets van vinden, maar bij dat schema heb ik de beste nachtrust. Straks als ik weer werk, moet ik waarschijnlijk om 07:30 uur opstaan. Dat lukt me probleemloos. Alle tijd dat ik in loondienst heb gewerkt ben ik niet één dag niet verschenen (uiteraard op verlofdagen na).
Ik rentenier en kan mijn ritme gewoon verzetten wanneer het zo uitkomt.quote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet zo in de mood voor deze muziek, andere keren kan ik het wel beluisteren.quote:Op zondag 2 april 2017 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja eens. Dat maakt Radio 49 zo tof. Zo lang je het trekt dan.
Ik heb dinsdag om 10:00 uur een soort sollicitatiegesprek, dus dan *moet* ik wel vroeg opstaan. Komt ook echt wel goed. Een nachtje met 3-4 uur slaap is geen probleem.quote:Op zondag 2 april 2017 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Ik probeer meestal wel voor 1 uur naar bed te gaan en sowieso voor twaalven op te staan, ongeacht hoe m'n nacht was.
Succes!quote:Op zondag 2 april 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag om 10:00 uur een soort sollicitatiegesprek, dus dan *moet* ik wel vroeg opstaan. Komt ook echt wel goed. Een nachtje met 3-4 uur slaap is geen probleem.
Komt goed. Sterker nog: kan eigenlijk niet eens misgaan. Donderdag hoor ik definitief de uitkomst.quote:
10u is een lastige, dan is het om 3u slapen zoiets.quote:Op zondag 2 april 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag om 10:00 uur een soort sollicitatiegesprek, dus dan *moet* ik wel vroeg opstaan. Komt ook echt wel goed. Een nachtje met 3-4 uur slaap is geen probleem.
Ik lig maandag vast niet veel eerder in bed...quote:Op zondag 2 april 2017 21:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
10u is een lastige, dan is het om 3u slapen zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |