abonnement Unibet Coolblue
pi_169992170
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:44 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Heeft Obama de kosten van zijn tripjes naar Hawaii al gecompenseerd? Heeft Bush Jr. de kosten van zijn trips naar zijn ranch in Texas al gecompenseerd? Heeft Kennedy de kosten van zijn vakanties in Virginia al gecompenseerd? Die laatste gaat wat moeilijk worden wellicht...

Met andere woorden, Presidenten zijn vaker onderweg en het is duur, who knew!?!?!
Het gaat niet om dát de president vakantie viert. Maar dertien of 14 golftrips in 80 dagen á 3 miljoen per keer is gewoon exorbitant. Daarnaast vinden al deze trips plaats naar privé-eigendommen van Trump, en dat terwijl er voor de president golf courses en retraites zijn waar hij prima terecht kan zonder dat de belastingbetaler extra moet betalen. Nu verdwijnt het ook nog eens in de zak van Trump. Dat is ronduit schandalig.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 april 2017 @ 11:59:47 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169992178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:44 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Heeft Obama de kosten van zijn tripjes naar Hawaii al gecompenseerd? Heeft Bush Jr. de kosten van zijn trips naar zijn ranch in Texas al gecompenseerd? Heeft Kennedy de kosten van zijn vakanties in Virginia al gecompenseerd? Die laatste gaat wat moeilijk worden wellicht...

Met andere woorden, Presidenten zijn vaker onderweg en het is duur, who knew!?!?!
En die emails! Die emails!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169992213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:46 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Alleen:

1. Trump is wel heel vaak weg in vergelijking met die andere namen die je opnoemt.
2. Hij heeft een aantal keren tijdens de campagne expliciet gezegd dat hij dit NIET zou doen.

Dus de verontwaardiging is niet vreemd.
'erg vaak' is natuurlijk subjectief. Bush jr. maakte 88 trips naar buitenverblijfjes, 77 naar zijn ranch. Hij heeft dus nog wel een lange weg te gaan. Bovendien gebruikt hij het als een informele setting voor discussies, Abe van Japan, met Rand Paul (indirect de Fr. Caucus) over Healthcare en over een aantal dagen de Chinese President. Als dat kan leiden tot vruchtbare samenwerking dan is het mij best.

Mja, die verontwaardiging kan ik mij voorstellen, die komt uit een bepaalde hoek. Net zoals de verontwaardiging uit die andere hoek kwam tijdens Obama's golf tripjes...
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:03:40 #154
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169992239
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:01 schreef antiderivative het volgende:

[..]

'erg vaak' is natuurlijk subjectief. Bush jr. maakte 88 trips naar buitenverblijfjes, 77 naar zijn ranch. Hij heeft dus nog wel een lange weg te gaan. Bovendien gebruikt hij het als een informele setting voor discussies, Abe van Japan, met Rand Paul (indirect de Fr. Caucus) over Healthcare en over een aantal dagen de Chinese President. Als dat kan leiden tot vruchtbare samenwerking dan is het mij best.

Mja, die verontwaardiging kan ik mij voorstellen, die komt uit een bepaalde hoek. Net zoals de verontwaardiging uit die andere hoek kwam tijdens Obama's golf tripjes...
De hoeveelheid en het tijdsbestek zijn van belang. Tevens worden die kosten ook aan het Mar-a-Lago betaald, wat feitelijk betekent dat in ieder geval een gedeelte van die kosten rechtstreeks naar een bedrijf vloeit dat in het bezit is van Trump zelf.

Dat was natuurlijk bij de anderen niet het geval.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169992370
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:01 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Bovendien gebruikt hij het als een informele setting voor discussies, Abe van Japan, met Rand Paul (indirect de Fr. Caucus) over Healthcare en over een aantal dagen de Chinese President. Als dat kan leiden tot vruchtbare samenwerking dan is het mij best.
Ik neem aan dat de iets nabijere omgeving ook over minder formele locaties beschikt, waar je dezelfde resultaten kan bereiken zonder dat het de belastingbetaler 3 miljoen per tripje kost.
pi_169992416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:52 schreef antiderivative het volgende:
Pelosi doet een oproepje voor ideeen om Obamacare te gaan fixen

[ afbeelding ]

even with the president

Voór Juni komen de verzekeraars met de nieuwe premiums voor 2018. ;)

Hier trouwens een overzicht van maatregelen hoe Trump O'care kan slopen als hij echt zou willen, via NBC

StevenTDennis twitterde op woensdag 29-03-2017 om 17:29:12 In Anchorage, premiums for a silver ACA plan for a 64-year-old couple making $82K a year = *$50,930* a year.That's not a misprint. reageer retweet
sarahkliff twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:08:49 One insurance industry consultant tells me he is advising clients to submit big ACA rate hikes this year. https://t.co/fWPbx13Yh0 reageer retweet
Carolynyjohnson twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 13:49:23 Wall Street analyst says Anthem is likely to exit many Obamacare exchanges https://t.co/BVJdOQUzuR reageer retweet
even terug komen op dit, de volgende:

tonyleys twitterde op maandag 03-04-2017 om 23:06:05 Wellmark to halt sales of individual health-insurance policies. Iowans in some counties could have no 2018 options. https://t.co/Fj5tUqYpm9 reageer retweet


[ Bericht 9% gewijzigd door antiderivative op 04-04-2017 12:34:41 ]
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:30:10 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169992716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:40 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het is één van de gematigste kandidaten op de lijst van Trump, las ik. Zag alvast niets dat hem conservatiever zou maken dan Scalia, in wiens plaats hij komt. De democraten gaan zich het beklagen als de volgende drie jaar één van de liberale rechters vervangen moet worden...
Dat kan ook wat zeggen over hoe conservatief het lijstje van Trump is. Voor wat het waard is: 538 plaatste hem een stukje conservatiever dan Scalia, dus afgaande op dat kan ik me voorstellen dat de democraten niet bepaald warm lopen voor hem en al helemaal niet na het stelen van de zetel. Daarbij, als je nu toegeeft hierop, wie zegt dat een filibuster de volgende keer wel gerespecteerd zou worden; dus wat is het waard als de meerderheid niet voornemens is het recht erop te respecteren?
pi_169992923
Deze had ik nog gemist, overzicht van Trumps mogelijke connecties met Rusland:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.27124802c3e7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169993018
quote:
Op donderdag 9 februari 2017 16:56 schreef antiderivative het volgende:

[..]

* Southwest Airlines CEO tells Trump: "We're very well aligned with your philosophy," cites tax & regulatory reform
* Trump says government contract for a new air traffic control system is not good
* Trump zeroes in on ATC modernization; airlines urging Trump to reform operations of FAA
* Trump says head of Federal Aviation Administration should be a (former) pilot
* Airlines urging Trump to back an increase in passenger facility charge for improvements; Trump not keen on that
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 19:39 schreef antiderivative het volgende:

[..]

kick:

Trump to Seek Spinoff of U.S. Air-Traffic Control From FAA

Elaine Chao gaat overigens naar Canada om het systeem daar verder te bestuderen. Kwam ter sprake toen Trudeau aanwezig was een aantal weken geleden.
en aanwezig

inzake federale afsplitsing van de Air-Traffic Control
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169993083
quote:
American Jobs Are Headed to Mexico Once Again

After Donald Trump’s election, the flow of manufacturers setting up shop south of the border dwindled to a trickle. Ford Motor Co. and Carrier Corp., caught in Trump’s Twitter crosshairs, scrapped plans to move jobs to Mexico in two very public examples of the slowdown.

But now the pace is picking back up. Illinois Tool Works Inc. will close an auto-parts plant in Mazon, Illinois, this month and head to Ciudad Juarez. Triumph Group Inc. is reducing the Spokane, Washington, workforce that makes fiber-composite parts for Boeing Co. aircraft and moving production to Zacatecas and Baja California. TE Connectivity Ltd. is shuttering a pressure-sensor plant in Pennsauken, New Jersey, in favor of a facility in Hermosillo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169993103
quote:
Trump Is Wimping Out on Trade

During the campaign, Donald Trump talked loudly and often about how he was going to renegotiate America’s “horrible trade deals,” bringing back millions of good jobs. So far, however, nothing has happened. Not only is Trumpist trade policy — Trumptrade? — nowhere to be seen in practice; there isn’t even any indication of what it will involve.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:59:33 #162
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_169993107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat niet om dát de president vakantie viert. Maar dertien of 14 golftrips in 80 dagen á 3 miljoen per keer is gewoon exorbitant. Daarnaast vinden al deze trips plaats naar privé-eigendommen van Trump, en dat terwijl er voor de president golf courses en retraites zijn waar hij prima terecht kan zonder dat de belastingbetaler extra moet betalen. Nu verdwijnt het ook nog eens in de zak van Trump. Dat is ronduit schandalig.
Én gevaarlijk voor zijn presidentschap. Je moet (vooral de eerste 3 maanden in het Witte Huis) er dicht op zitten, anders ben je een "sitting duck" in politieke termen. Als je zo vaak je zaken laat beheren door een onervaren crew, en zelf gaat golfen, ga je vanzelf op je bek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:03:18 #163
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_169993165
Er komt waarschijnlijk vandaag een nieuw initiatief voor obamaCare vanuit de republikeinen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_169993169
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Én gevaarlijk voor zijn presidentschap. Je moet (vooral de eerste 3 maanden in het Witte Huis) er dicht op zitten, anders ben je een "sitting duck" in politieke termen. Als je zo vaak je zaken laat beheren door een onervaren crew, en zelf gaat golfen, ga je vanzelf op je bek.
Dat is waar, maar dat interesseert me niet zoveel. Als iemand verkozen is dan is het zijn goed recht om dat presidentschap naar eigen inzicht in te vullen. Maar als je openlijk de kleptocraat uit gaat hangen en je zakken aan het vullen bent en bovendien nog eens de verdenking op je hebt dat je tijdens die campagne dingen hebt gedaan die niet door de beugel kunnen dan moet je dáárop aangesproken worden.

Dat het beleid desastreus is, is onder vrijwel elke Republikeinse president zo geweest. So be it. Dat is hoe de democratie daar werkt. Laat die man fijn zijn beleid maken. Maar niet wanneer je de regels met voeten treedt, of een loopje neemt met de belastingbetaler. Dan kom je aan de fundamenten van de democratie die jou in het zadel geholpen heeft.
pi_169993267
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat kan ook wat zeggen over hoe conservatief het lijstje van Trump is. Voor wat het waard is: 538 plaatste hem een stukje conservatiever dan Scalia, dus afgaande op dat kan ik me voorstellen dat de democraten niet bepaald warm lopen voor hem en al helemaal niet na het stelen van de zetel. Daarbij, als je nu toegeeft hierop, wie zegt dat een filibuster de volgende keer wel gerespecteerd zou worden; dus wat is het waard als de meerderheid niet voornemens is het recht erop te respecteren?
Nu hebben de republikeinen alvast weinig reden om de fillibuster te respecteren, omdat het de vervanger van Scalia is, en het vooral payback lijkt voor het niet overwegen van Obama's kandidaat.
Maar goed, misschien gokken de democraten dat ze in de toekomst de meerderheid zullen hebben, en willen ze de fillibuster kwijt, dan is dit een goede manier om dat te bereiken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:11:02 #166
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_169993304
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat interesseert me niet zoveel. Als iemand verkozen is dan is het zijn goed recht om dat presidentschap naar eigen inzicht in te vullen. Maar als je openlijk de kleptocraat uit gaat hangen en je zakken aan het vullen bent en bovendien nog eens de verdenking op je hebt dat je tijdens die campagne dingen hebt gedaan die niet door de beugel kunnen dan moet je dáárop aangesproken worden.

Dat het beleid desastreus is, is onder vrijwel elke Republikeinse president zo geweest. So be it. Dat is hoe de democratie daar werkt. Laat die man fijn zijn beleid maken. Maar niet wanneer je de regels met voeten treedt, of een loopje neemt met de belastingbetaler. Dan kom je aan de fundamenten van de democratie die jou in het zadel geholpen heeft.
Ik hou hier wijselijk mijn mond dicht en praat hier in Fort Lauderdale het beste maar niet over politiek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_169993426
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik hou hier wijselijk mijn mond dicht en praat hier in Fort Lauderdale het beste maar niet over politiek.
Nee, je maakt een volkomen terecht punt, het is ook niet om de aandacht van de politieke discussie af te leiden, daar zou het juist over moeten gaan. Alleen dat hele presidentschap heeft de zweem van illegitimiteit, dus vandaar dat voor mij de focus ligt op de wanpraktijken.

Dat zijn presidentschap een stuurloos schip is, is al langer duidelijk. Wat lachwekkend is, met een Republikeinse meerderheid in het Congres zou je vrij baan moeten hebben. Dat hij minder gedaan krijgt dan welke andere president dan ook geeft alleen maar zijn onvermogen aan om politiek te kunnen bedrijven.
pi_169993436
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

checks link, ah de NYTimes...

van wat betrouwbare inhoudelijke bronnen (Politico, Wall Street Journal) enkele laatste trade headlines:

Trump's trade subjects with China emerges ahead of thursday meeting



GUATEMALA AGREES TO EARLY POULTRY TARIFF ELIMINATION
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRUMP TRADE ERA BEGAN FRIDAY
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHITE HOUSE PREPS FORMAL NAFTA NOTICE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn post history bevat er wel meer, of een idee: de newsroom van de USTR.

Maar het idee van de dromers van de NYTimes is dus dat iedereen weer op zijn handen zit..

[ Bericht 0% gewijzigd door antiderivative op 04-04-2017 13:26:21 ]
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:25:39 #169
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169993522
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:09 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nu hebben de republikeinen alvast weinig reden om de fillibuster te respecteren, omdat het de vervanger van Scalia is, en het vooral payback lijkt voor het niet overwegen van Obama's kandidaat.
Maar goed, misschien gokken de democraten dat ze in de toekomst de meerderheid zullen hebben, en willen ze de fillibuster kwijt, dan is dit een goede manier om dat te bereiken.
Het lijkt me sterk dat ze hem kwijt zouden willen, omdat ze zouden gokken in de toekomst weer eens een meerderheid te hebben. Dat zouden ze desnoods tegen die tijd zelf kunnen doen.

Nee, kijk bv eens naar de historische lijst met kandidaten: https://en.wikipedia.org/(...)of_the_United_States
Dan is toch wel vrij snel duidelijk dat wat de republikeinen geflikt hebben ongekend is en niet door de beugel kan. Maar buiten dat alles, kan het gewoon zijn dat >40 democraten vinden dat de kandidaat ongeschikt is of ongeschikt in dat licht is. Dus dan is het aan de republikeinen de wil van de minderheid te respecteren of nogmaals schijt te hebben aan wat de democraten vinden.

Ik snap de democraten in ieder geval erg goed in deze en aangezien ik zelf meer van de consensus zoeken ben vind ik het van belang dat de wil van de minderheid, helemaal in een (de facto) tweepartijen stelsel, gerespecteerd wordt.
pi_169993582
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat ze hem kwijt zouden willen, omdat ze zouden gokken in de toekomst weer eens een meerderheid te hebben. Dat zouden ze desnoods tegen die tijd zelf kunnen doen.

Nee, kijk bv eens naar de historische lijst met kandidaten: https://en.wikipedia.org/(...)of_the_United_States
Dan is toch wel vrij snel duidelijk dat wat de republikeinen geflikt hebben ongekend is en niet door de beugel kan. Maar buiten dat alles, kan het gewoon zijn dat >40 democraten vinden dat de kandidaat ongeschikt is of ongeschikt in dat licht is. Dus dan is het aan de republikeinen de wil van de minderheid te respecteren of nogmaals schijt te hebben aan wat de democraten vinden.

Ik snap de democraten in ieder geval erg goed in deze en aangezien ik zelf meer van de consensus zoeken ben vind ik het van belang dat de wil van de minderheid, helemaal in een (de facto) tweepartijen stelsel, gerespecteerd wordt.
Ze willen gewoon geen kandidaat goedkeuren die door Trump is voorgesteld.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169993587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:09 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nu hebben de republikeinen alvast weinig reden om de fillibuster te respecteren, omdat het de vervanger van Scalia is, en het vooral payback lijkt voor het niet overwegen van Obama's kandidaat.
Maar goed, misschien gokken de democraten dat ze in de toekomst de meerderheid zullen hebben, en willen ze de fillibuster kwijt, dan is dit een goede manier om dat te bereiken.
Nou ja, met het oog op de toekomst is het wenselijk dat de Democraten de middelen hebben om te zorgen dat er niet een decennium lang een aartsconservatieve SC komt te zitten als je kijkt naar de huidige samenstelling:

Conservative
Clarence Thomas
Age: 68 yr

John G. Roberts
Age: 62

Samuel A. Alito, Jr.
Age: 67 yr

Conservative / Swing vote
Anthony Kennedy
Age: 80 yr

Liberal
Sonia Sotomayor
Age: 62

Elena Kagan
Age: 56 yr

Ruth Bader Ginsburg
Age: 84 yr

Stephen Breyer
Age: 78
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169993650
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat ze hem kwijt zouden willen, omdat ze zouden gokken in de toekomst weer eens een meerderheid te hebben. Dat zouden ze desnoods tegen die tijd zelf kunnen doen.

Nee, kijk bv eens naar de historische lijst met kandidaten: https://en.wikipedia.org/(...)of_the_United_States
Dan is toch wel vrij snel duidelijk dat wat de republikeinen geflikt hebben ongekend is en niet door de beugel kan. Maar buiten dat alles, kan het gewoon zijn dat >40 democraten vinden dat de kandidaat ongeschikt is of ongeschikt in dat licht is. Dus dan is het aan de republikeinen de wil van de minderheid te respecteren of nogmaals schijt te hebben aan wat de democraten vinden.

Ik snap de democraten in ieder geval erg goed in deze en aangezien ik zelf meer van de consensus zoeken ben vind ik het van belang dat de wil van de minderheid, helemaal in een (de facto) tweepartijen stelsel, gerespecteerd wordt.
De Republikeinen hebben ook het precedent geschapen onder Obama in mijn ogen. Niet eens zozeer vanwege Garland, maar met name de ongekende obstructie van benoemingen van district en circuit judges.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:33:22 #173
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169993655
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:29 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ze willen gewoon geen kandidaat goedkeuren die door Trump is voorgesteld.
Lol wut? Ze hebben ook (deels) ingestemd met kandidaten van Nixon, Ford, Reagan, Bush Sr. en Bush Jr. Nu is dat misschien na Garland wel anders, maar om dat al meteen te roepen bij de eerste de beste kandidaat lijkt me wat voorbarig.
pi_169994804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lol wut? Ze hebben ook (deels) ingestemd met kandidaten van Nixon, Ford, Reagan, Bush Sr. en Bush Jr. Nu is dat misschien na Garland wel anders, maar om dat al meteen te roepen bij de eerste de beste kandidaat lijkt me wat voorbarig.
door Trump
is iets anders dan
door een republikeinse president
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:34:03 #175
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169994862
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:31 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

door Trump
is iets anders dan
door een republikeinse president
Ze willen geen kandidaat goedkeuren vanwege de situatie met Garland. Dat is eerder de hoofdreden.

Dat Trump daarnaast een malloot is, doet niet echt terzake hierbij.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')