Feyenoord speelt waardeloos ja. Dat is wel jammer, maar in principe maakt het allemaal niet heel erg meer uitquote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat Ajax wel gewoon prima speelt vandaag.
Lijkt zo.quote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef Coco. het volgende:
Maar even serieus jongens, wat is dit Feyenoord slecht zeg.
knap hoorquote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Adames
[..]
Jaaaa ze wonnen vandaag nog even met 7-0 in eigen huis
Tenzij Feyenoord extreem onder druk staat, maar die zie ik van GAE wel weer gewoon winnen met 5-0 ofzo.quote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Feyenoord speelt waardeloos ja. Dat is wel jammer, maar in principe maakt het allemaal niet heel erg meer uit
Ajax zet ze gewoon goed vast en Feyenoord kan er dan niet onderuit voetballen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef Coco. het volgende:
Maar dit is wel de waarheid als een zwerende vingerquote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef Coco. het volgende:
Jupquote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax echt veel beter dus? Schakel net in.
Ja.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax echt veel beter dus? Schakel net in.
Ajax staat nu 6 punten achter toch?quote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij Feyenoord extreem onder druk staat, maar die zie ik van GAE wel weer gewoon winnen met 5-0 ofzo.
Pics.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is dat, GGMM. Ik ga alvast een kampioenstatoo op mijn rechtervoet laten zetten.
Hallo Jojoortje.quote:
Virtueel drie punten en acht doelpunten achter.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax staat nu 6 punten achter toch?
missen natuurlijk ook gewoon 4 spelers.quote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij Feyenoord extreem onder druk staat, maar die zie ik van GAE wel weer gewoon winnen met 5-0 ofzo.
Oke, je hebt dus echt nog 2 goals nodig.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Virtueel drie punten en acht doelpunten achter.
Klopt, al kost het wel veel kracht en zal je in de Eredivisiepotjes daarna wat laten liggenquote:Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zeg; zo tegen Schalke spelen en je wint ze allebei
Zoals gewoonlijk als het erop aankomtquote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is Feyenoord weer aan het choken jongens?
met slechter doelsaldo.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax staat nu 6 punten achter toch?
Wat moet de coach doen om de wedstrijd te doen laten keren ?quote:
WAT?quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef GGMM het volgende:
DE SERVER STAAT KLAAR
IK HERHAAL
DE SERVER STAAT KLAAR
Daar hadden ze wel lang geluk mee ja.quote:Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef Adames het volgende:
[..]
missen natuurlijk ook gewoon 4 spelers.
en ze hebben nauwelijks een bank
geluk dat ze daar niet eerder last van hadden
Hier nog 2x scoren en je hebt wel een kansje.quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
met slechter doelsaldo.
1 keer puntverlies kon nog, 2 keer echt niet
Als Ajax er nog 2/3 maakt vandaag dan valt dat doelsaldo ook nog wel meequote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
met slechter doelsaldo.
1 keer puntverlies kon nog, 2 keer echt niet
Niet alleen Dirk, heel het team speelt ver onder hun niveauquote:
Ja het liefst wel ja, hopelijk hamert Bosz daar zo ook op in de rust.quote:Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, je hebt dus echt nog 2 goals nodig.
Shit, zit op mobiel. Ach ja, niemand wil mij toch in het team.quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef GGMM het volgende:
DE SERVER STAAT KLAAR
IK HERHAAL
DE SERVER STAAT KLAAR
5-0 zou mooi zijn jaquote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax er nog 2/3 maakt vandaag dan valt dat doelsaldo ook nog wel mee
Ik wel.quote:Op zondag 2 april 2017 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit, zit op mobiel. Ach ja, niemand wil mij toch in het team.
Sowieso omdat Feyenoord eerst nog een keer moet verliezen wil dat doelsaldo uberhaupt van belang zijn en dan kan je sowieso ook nog inlopen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax er nog 2/3 maakt vandaag dan valt dat doelsaldo ook nog wel mee
quote:Op zondag 2 april 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso omdat Feyenoord eerst nog een keer moet verliezen wil dat doelsaldo uberhaupt van belang zijn en dan kan je sowieso ook nog inlopen.
Dan moet Feyenoord wel echt waanzinnig gaan choken.quote:Op zondag 2 april 2017 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt die druk ervoor dat Feyenoord nog een keer punten laat liggen tot PSV-Ajax. En dan nog een keer in de laatste 2 speelronden.
En dan PSV kampioen bohhh genot
Kluivertje speelt wel prima, niks mis mee.quote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef Brammess het volgende:
Die pruillip op rechtsachter stapt nog krijsend van het veld
Gedold worden door een 17 jarigekk hey wat is hij slecht
Lol als ze de tweede helft herpakken zoals bij Twente , wie weetquote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tweede helft nog 3 erin schieten zodat Feyenoord met een dik pak op de broek naar huis gaat
#durftedromen
Idd, zo snel mogelijk naar een andere club die gozerquote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kluivertje speelt wel prima, niks mis mee.
Dan zou je twee keer lucky kampioen worden door fouten van anderen. Ik zou dat niet genot vinden dat je als club het zelf niet kunt maar afhankelijk bent van..quote:Op zondag 2 april 2017 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt die druk ervoor dat Feyenoord nog een keer punten laat liggen tot PSV-Ajax. En dan nog een keer in de laatste 2 speelronden.
En dan PSV kampioen bohhh genot
Neuh hij moet nog een Europa Cup finale voor Ajax beslissen met een puntertjequote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zo snel mogelijk naar een andere club die gozer
Walgelijk publiek wel daar in de ArenA, zag die opgefokte koppies danquote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker aanstekertje tegen zijn kop gehad.
Feyenoord kan niet met de druk op de bal omgaan lijkt wel.quote:Op zondag 2 april 2017 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Tering, wat spelen ze kansloos. Al mist Feyenoord wel Kongolo, Vilhena, Elia, en Jorgensen en kan dat echt totaal niet opvangen, terwijl Ajax als vervanging er doodleuk een winteraankoop van 15 miljoen inzet. Tsjah
48 punten in de 2e seizoenshelft zou ik niet lucky noemenquote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zou je twee keer lucky kampioen worden door fouten van anderen. Ik zou dat niet genot vinden dat je als club het zelf niet kunt maar afhankelijk bent van..
Dankje GertJan.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord kan niet met de druk op de bal omgaan lijkt wel.
Da's dit seizoen, eerder dan de zomer kan hij toch niet vertrekken?quote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh hij moet nog een Europa Cup finale voor Ajax beslissen met een puntertje
Bal in het publiek schieten, dan hoor je daar inderdaad tussen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Walgelijk publiek wel daar in de ArenA, zag die opgefokte koppies danHersenlozen
Die zie ik ook altijd in De Kuip hoor, gek dat veel voetbalpubliek hetzelfde is hèquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Walgelijk publiek wel daar in de ArenA, zag die opgefokte koppies danHersenlozen
Doorgesnoven idioten zijn hetquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kabeltje doet wonderenquote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef richolio het volgende:
Haxball ging weer 1 frame per minuut
Waarom kan mijn laptop die spelletjes nooit aan. Ligt zeker aan mijn waardeloze, langzame internet
Dit jaar Europa League, volgend jaar CL.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's dit seizoen, eerder dan de zomer kan hij toch niet vertrekken?
Hele seizoen als complete poep spelen en op de bagagedrager zitten is behoorlijk lucky jaquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
48 punten in de 2e seizoenshelft zou ik niet lucky noemen
Ga weg man bij feyenooit ook net zo ergquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb een Macbook, dus moet dan eerst zo'n verloopje kopenquote:
48 punten in de 2e seizoenshelft is allesbehalve lucky.quote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hele seizoen als complete poep spelen en op de bagagedrager zitten is behoorlijk lucky ja
Actie waar vrije trap schone uit valt is natuurlijk nooit een overtredingquote:
Enkel bepalend doordat die trap zo wonderschoon genomen werd. 99 van de 100 gaan er niet in.quote:Op zondag 2 april 2017 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Actie waar vrije trap schone uit valt is natuurlijk nooit een overtreding![]()
Wel redelijk bepalend zo. KAE ook meteen geneutraliseerd door Kuipers
Dat had ik net gemist, maar je hebt gelijk. Onterechte vrije trap..quote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zoals in FOX nu wordt besproken heeft ie wel heel invloed gehad in het voordeel van Ajax
Maar op die manier kampioen worden wel, want dat hangt dan volledig af van wat anderen doenquote:Op zondag 2 april 2017 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
48 punten in de 2e seizoenshelft is allesbehalve lucky.
Tja ze hebben ook gewoon extreem veel geluk gehad met blessures en schorsingen tot nu toe.quote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Feyenoord heeft als back-up enkele subtop rejects. Met deze opstelling kunnen ze nog van oss verliezen.
quote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar op die manier kampioen worden wel, want dat hangt dan volledig af van wat anderen doen
Die staan bij elke corner zo in de Kuip. Hier wordt nog een bal het publiek ingeknald.quote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg man bij feyenooit ook net zo erg
Schoolmeester. En daar krijgt die dan 50.000 p/j voorquote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef BB-King het volgende:
Bruggink geeft mij hier toch een geweldige analyse. Wat een inzicht en flair. Fantastisch!
Dat vind ik hetzelfde als een onterechte corner ofzo. Op zich fout, maar lekker belangrijk. Als je het daar al op af moet schuivenquote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat had ik net gemist, maar je hebt gelijk. Onterechte vrije trap..
Oh, nu is Fox ineens wel van waarde voor je mening?quote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zoals in FOX nu wordt besproken heeft ie wel heel invloed gehad in het voordeel van Ajax
Tuurlijk, het is Pizza.quote:Op zondag 2 april 2017 15:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Oh, nu is Fox ineens wel van waarde voor je mening?
Natuurlijk wel redelijk bepalend omdat de 1-0 er uit valt.quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat vind ik hetzelfde als een onterechte corner ofzo. Op zich fout, maar lekker belangrijk. Als je het daar al op af moet schuiven
Dus jij vond het wel een terechte vrije trap? Ben oprecht benieuwd naar jouw debiele hersenkronkels.quote:
Dat zegt niemand. Maar je speelt niet goed en je hebt niet meegedaan om de koppositie dus ja bagagedrager genot. Ergste is nog dat Cocu blijft zitten terwijl het een verschrikkelijk slechte trainer is met nul uitstraling en tactisch vernuft.quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dus je bent alleen niet lucky kampioen als je minimaal 99 punten haalt?
Klopt ook. Maar het is echt heel poverquote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ze hebben ook gewoon extreem veel geluk gehad met blessures en schorsingen tot nu toe.
Wederom; enkel vanwege dat geniale schot. 99 van de 100 gaan er niet inquote:Op zondag 2 april 2017 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Natuurlijk wel redelijk bepalend omdat de 1-0 er uit valt.
Ga fietsen man met je drol vergelijking. Psv heeft het niet slecht gedaan dit seizoen, maar kijk naar het sprookje wat moet uitkomen om kampioen te worden.quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dus je bent alleen niet lucky kampioen als je minimaal 99 punten haalt?
Dat het voetbal kut is en Cocu een lamme hans is heeft hier niets mee te makenquote:Op zondag 2 april 2017 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Maar je speelt niet goed en je hebt niet meegedaan om de koppositie dus ja bagagedrager genot. Ergste is nog dat Cocu blijft zitten terwijl het een verschrikkelijk slechte trainer is met nul uitstraling en tactisch vernuft.
Ja er zit gewoon nog erg veel middelmaat in dat team.quote:Op zondag 2 april 2017 15:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar het is echt heel pover
hou toch op ajax speelt veel beterquote:Op zondag 2 april 2017 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wederom; enkel vanwege dat geniale schot. 99 van de 100 gaan er niet in
Nee Feyenoord speelt gewoon ook niet goed vandaag.quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat vind ik hetzelfde als een onterechte corner ofzo. Op zich fout, maar lekker belangrijk. Als je het daar al op af moet schuiven
Hugo Borst doet het nu beter.quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Schoolmeester. En daar krijgt die dan 50.000 p/j voor
Mwaw, Vermeer, Hahn en Van Beek zijn natuurlijk maandenlang geblesseerd geweest, Elia na zijn hattrick op de eerste speeldag ook natuurlijk ook maanden eruit geweest. Belachelijke schorsing van Vilhena met als doel de Klassieker te missen, wil dus niet zeggen dat Feyenoord 'lucky' is geweest wat dat betreft.quote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ze hebben ook gewoon extreem veel geluk gehad met blessures en schorsingen tot nu toe.
Je zegt bohhh genot we kunnen nog kampioen worden. Vrij triest dat je dus afhankelijk moet zijn van anderen om een prijs te pakken. PSV onwaardigquote:Op zondag 2 april 2017 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het voetbal kut is en Cocu een lamme hans is heeft hier niets mee te maken
Klopt, maar dat viel tot de 1-0 absoluut niet te concluderen... Was 53 seconden... Veel te vroeg om te concluderen dat ploeg a beter is dan ploeg bquote:
twitter:DaanRieken twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:26:57De Coolsingel stroomt leeg. Op zoek naar bier en hoop of al naar huis? Sfeer binnen 45 minuten van gespannen naar g… https://t.co/8HpZG1LYXl reageer retweet
100% balbezit tot dan toe!quote:Op zondag 2 april 2017 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar dat viel tot de 1-0 absoluut niet te concluderen... Was 53 seconden... Veel te vroeg om te concluderen dat ploeg a beter is dan ploeg b
Kakkerlakken lopen altijd wegquote:Op zondag 2 april 2017 15:32 schreef StephanL het volgende:
twitter:DaanRieken twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:26:57De Coolsingel stroomt leeg. Op zoek naar bier en hoop of al naar huis? Sfeer binnen 45 minuten van gespannen naar g… https://t.co/8HpZG1LYXl reageer retweet
lol, so? Gebeurt elke ploeg in elke wedstrijd wel een keer... Een minuutje balbezitquote:Op zondag 2 april 2017 15:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
100% balbezit tot dan toe!
quote:Op zondag 2 april 2017 15:32 schreef StephanL het volgende:
Iedereen is elk seizoen afhankelijk van anderen. Flauwekul om anders te beweren.quote:Op zondag 2 april 2017 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je zegt bohhh genot we kunnen nog kampioen worden. Vrij triest dat je dus afhankelijk moet zijn van anderen om een prijs te pakken. PSV onwaardig
Jones staat op doel, Botteghin is beter dan van beek, schorsingen heb je altijd. Feyenoord heeft het gewoon erg getroffen dat spelers als Vilhena, Jones en Jorgensen altijd hebben kunnen spelen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwaw, Vermeer, Hahn en Van Beek zijn natuurlijk maandenlang geblesseerd geweest, Elia na zijn hattrick op de eerste speeldag ook natuurlijk ook maanden eruit geweest. Belachelijke schorsing van Vilhena met als doel de Klassieker te missen, wil dus niet zeggen dat Feyenoord 'lucky' is geweest wat dat betreft.
quote:Op zondag 2 april 2017 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je zegt bohhh genot we kunnen nog kampioen worden. Vrij triest dat je dus afhankelijk moet zijn van anderen om een prijs te pakken. PSV onwaardig
Ik moest effe bedenken wat je bedoelde, maar uiteindelijk ben ik het roerend met je eensquote:Op zondag 2 april 2017 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Rachel dan naar Ted Hankey.
Niet te veel happen, vooral niet in dit topic.quote:Op zondag 2 april 2017 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, so? Gebeurt elke ploeg in elke wedstrijd wel een keer... Een minuutje balbezit
2 van de drie keepers geblesseerd, en dan vind je het geluk dat de derde keeper niet ook geblesseerd is? Tering zegquote:Op zondag 2 april 2017 15:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jones staat op doel, Botteghin is beter dan van beek, schorsingen heb je altijd. Feyenoord heeft het gewoon erg getroffen dat spelers als Vilhena, Jones en Jorgensen altijd hebben kunnen spelen.
Heb honger?quote:Op zondag 2 april 2017 15:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Niet te veel happen, vooral niet in dit topic.
Hap maar in een pizza(geit)quote:
Dat je kampioen wordt omdat Ajax punten verspeelt bij de Graafschap heeft niks met een geluksfactor te maken?quote:Op zondag 2 april 2017 15:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iedereen is elk seizoen afhankelijk van anderen. Flauwekul om anders te beweren.
Pizza staat in de planning... & Geit is lekker vlees...quote:Op zondag 2 april 2017 15:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hap maar in een pizza(geit)
Oh fijn, jij bent er.quote:Op zondag 2 april 2017 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat je kampioen wordt omdat Ajax punten verspeelt bij de Graafschap heeft niks met een geluksfactor te maken?
Wanneer gebeurde dat voor het laatst? 1784?
twitter:jitskesophie twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:29:20Supporter tegen een fotograaf op Stadhuisplein: 'Wees nou wijs, ga weg. Als je verrot wordt geslagen, hebben wij het gedaan. Ga weg.' reageer retweet
twitter:mjhvanessen twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:31:29Politie op Stadhuisplein verdreven, meute keert zich met vuurwerk tegen pers en agenten #feyenoord https://t.co/6U1cRASIMV reageer retweet
Als Ajax daarvoor meer gewonnen had kon je een Graafschapje veroorloven.quote:Op zondag 2 april 2017 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat je kampioen wordt omdat Ajax punten verspeelt bij de Graafschap heeft niks met een geluksfactor te maken?
Wanneer gebeurde dat voor het laatst? 1784?
Feyenoordersquote:Op zondag 2 april 2017 15:36 schreef RipCity het volgende:
twitter:jitskesophie twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:29:20Supporter tegen een fotograaf op Stadhuisplein: 'Wees nou wijs, ga weg. Als je verrot wordt geslagen, hebben wij het gedaan. Ga weg.' reageer retweet
Is het raar dat ik van de ene kant hoop op een totale ineenstorting van Feyenoord?quote:Op zondag 2 april 2017 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAA DE FEYENOORD SUPPORTERS ZIJN MAD
genot
Nee, daar hoop ik ook opquote:Op zondag 2 april 2017 15:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is het raar dat ik van de ene kant hoop op een totale ineenstorting van Feyenoord?
Het is de schuld van die vrouwen die zulke korte rokjes dragenquote:Op zondag 2 april 2017 15:36 schreef RipCity het volgende:
AZ kampioen 2006 07quote:Op zondag 2 april 2017 15:38 schreef RipCity het volgende:
Zou die man met kampioenstattoo al zenuwachtig worden?
Logisch redeneren toch?quote:Op zondag 2 april 2017 15:38 schreef GGMM het volgende:
'Als je verrot wordt geslagen, hebben wij het gedaan'
Feyenoordredenatie
quote:Op zondag 2 april 2017 15:36 schreef RipCity het volgende:
twitter:mjhvanessen twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:31:29Politie op Stadhuisplein verdreven, meute keert zich met vuurwerk tegen pers en agenten #feyenoord https://t.co/6U1cRASIMV reageer retweet
Denk het niet. Zelfs niet na deze eventuele overwinning.quote:Op zondag 2 april 2017 15:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou het wonder nog kunnen gebeuren dit seizoen jojl?
Jahaha Rotterdam slopen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:36 schreef RipCity het volgende:
Ik ben nu thuisquote:Op zondag 2 april 2017 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik miste je tijdens Haxball
(zeker als jouw komst had betekend dat Paxcon er niet in kon)
quote:
Doe nou niet alsof dit bij Ajax niet precies zo gebeurtquote:Op zondag 2 april 2017 15:38 schreef GGMM het volgende:
'Als je verrot wordt geslagen, hebben wij het gedaan'
Feyenoordredenatie
quote:Op zondag 2 april 2017 15:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dit bij Ajax niet precies zo gebeurt
Hahahaquote:Op zondag 2 april 2017 15:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Hardop gelachenquote:Op zondag 2 april 2017 15:45 schreef richolio het volgende:
[..]
En dan die Feyenoorders zeuren over die vijf basisspelers die ze missen. Wij missen ook nagenoeg de voltallige voorhoede en hebben twee clowns op de backposities staan.quote:
sinds medio februariquote:Op zondag 2 april 2017 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dat die aankoop die al maanden en maanden aan het wennen is?
Als je RKC supporter bent, juist welquote:Op zondag 2 april 2017 15:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Traore heeft werkelijk nog niets goeds gedaan...
Mea culpa, ik hou me niet bezig met het aankoopbeleid van ajax. Ik trok die conclusie nav uitspraken van VIquote:Op zondag 2 april 2017 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
sinds medio februari
je overdrijft een beetje
Ja, daar noem je me watquote:Op zondag 2 april 2017 15:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mea culpa, ik hou me niet bezig met het aankoopbeleid van ajax. Ik trok die conclusie nav uitspraken van VI
Ik kijk dat ook voor vermaak, niet voor voetbalinformatie... Al hebben ze het nog wel eens bij het juiste eindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |