quote:Op zondag 2 april 2017 15:36 schreef RipCity het volgende:
twitter:mjhvanessen twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:31:29Politie op Stadhuisplein verdreven, meute keert zich met vuurwerk tegen pers en agenten #feyenoord https://t.co/6U1cRASIMV reageer retweet
Denk het niet. Zelfs niet na deze eventuele overwinning.quote:Op zondag 2 april 2017 15:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou het wonder nog kunnen gebeuren dit seizoen jojl?
Jahaha Rotterdam slopen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:36 schreef RipCity het volgende:
twitter:mjhvanessen twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:31:29Politie op Stadhuisplein verdreven, meute keert zich met vuurwerk tegen pers en agenten #feyenoord https://t.co/6U1cRASIMV reageer retweet
Ik ben nu thuisquote:Op zondag 2 april 2017 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik miste je tijdens Haxball
(zeker als jouw komst had betekend dat Paxcon er niet in kon)
quote:
Doe nou niet alsof dit bij Ajax niet precies zo gebeurtquote:Op zondag 2 april 2017 15:38 schreef GGMM het volgende:
'Als je verrot wordt geslagen, hebben wij het gedaan'
Feyenoordredenatie
quote:Op zondag 2 april 2017 15:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dit bij Ajax niet precies zo gebeurt
Hahahaquote:Op zondag 2 april 2017 15:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Hardop gelachenquote:Op zondag 2 april 2017 15:45 schreef richolio het volgende:
[..]
En dan die Feyenoorders zeuren over die vijf basisspelers die ze missen. Wij missen ook nagenoeg de voltallige voorhoede en hebben twee clowns op de backposities staan.quote:
sinds medio februariquote:Op zondag 2 april 2017 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dat die aankoop die al maanden en maanden aan het wennen is?
Als je RKC supporter bent, juist welquote:Op zondag 2 april 2017 15:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Traore heeft werkelijk nog niets goeds gedaan...
Mea culpa, ik hou me niet bezig met het aankoopbeleid van ajax. Ik trok die conclusie nav uitspraken van VIquote:Op zondag 2 april 2017 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
sinds medio februari
je overdrijft een beetje
Ja, daar noem je me watquote:Op zondag 2 april 2017 15:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mea culpa, ik hou me niet bezig met het aankoopbeleid van ajax. Ik trok die conclusie nav uitspraken van VI
Ik kijk dat ook voor vermaak, niet voor voetbalinformatie... Al hebben ze het nog wel eens bij het juiste eindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |