Feyenoord speelt waardeloos ja. Dat is wel jammer, maar in principe maakt het allemaal niet heel erg meer uitquote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat Ajax wel gewoon prima speelt vandaag.
Lijkt zo.quote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef Coco. het volgende:
Maar even serieus jongens, wat is dit Feyenoord slecht zeg.
knap hoorquote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Adames
[..]
Jaaaa ze wonnen vandaag nog even met 7-0 in eigen huis
Tenzij Feyenoord extreem onder druk staat, maar die zie ik van GAE wel weer gewoon winnen met 5-0 ofzo.quote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Feyenoord speelt waardeloos ja. Dat is wel jammer, maar in principe maakt het allemaal niet heel erg meer uit
Ajax zet ze gewoon goed vast en Feyenoord kan er dan niet onderuit voetballen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef Coco. het volgende:
Maar dit is wel de waarheid als een zwerende vingerquote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef Coco. het volgende:
Jupquote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax echt veel beter dus? Schakel net in.
Ja.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax echt veel beter dus? Schakel net in.
Ajax staat nu 6 punten achter toch?quote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij Feyenoord extreem onder druk staat, maar die zie ik van GAE wel weer gewoon winnen met 5-0 ofzo.
Pics.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is dat, GGMM. Ik ga alvast een kampioenstatoo op mijn rechtervoet laten zetten.
Hallo Jojoortje.quote:
Virtueel drie punten en acht doelpunten achter.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax staat nu 6 punten achter toch?
missen natuurlijk ook gewoon 4 spelers.quote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij Feyenoord extreem onder druk staat, maar die zie ik van GAE wel weer gewoon winnen met 5-0 ofzo.
Oke, je hebt dus echt nog 2 goals nodig.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Virtueel drie punten en acht doelpunten achter.
Klopt, al kost het wel veel kracht en zal je in de Eredivisiepotjes daarna wat laten liggenquote:Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zeg; zo tegen Schalke spelen en je wint ze allebei
Zoals gewoonlijk als het erop aankomtquote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is Feyenoord weer aan het choken jongens?
met slechter doelsaldo.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax staat nu 6 punten achter toch?
Wat moet de coach doen om de wedstrijd te doen laten keren ?quote:
WAT?quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef GGMM het volgende:
DE SERVER STAAT KLAAR
IK HERHAAL
DE SERVER STAAT KLAAR
Daar hadden ze wel lang geluk mee ja.quote:Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef Adames het volgende:
[..]
missen natuurlijk ook gewoon 4 spelers.
en ze hebben nauwelijks een bank
geluk dat ze daar niet eerder last van hadden
Hier nog 2x scoren en je hebt wel een kansje.quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
met slechter doelsaldo.
1 keer puntverlies kon nog, 2 keer echt niet
Als Ajax er nog 2/3 maakt vandaag dan valt dat doelsaldo ook nog wel meequote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
met slechter doelsaldo.
1 keer puntverlies kon nog, 2 keer echt niet
Niet alleen Dirk, heel het team speelt ver onder hun niveauquote:
Ja het liefst wel ja, hopelijk hamert Bosz daar zo ook op in de rust.quote:Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, je hebt dus echt nog 2 goals nodig.
Shit, zit op mobiel. Ach ja, niemand wil mij toch in het team.quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef GGMM het volgende:
DE SERVER STAAT KLAAR
IK HERHAAL
DE SERVER STAAT KLAAR
5-0 zou mooi zijn jaquote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax er nog 2/3 maakt vandaag dan valt dat doelsaldo ook nog wel mee
Ik wel.quote:Op zondag 2 april 2017 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit, zit op mobiel. Ach ja, niemand wil mij toch in het team.
Sowieso omdat Feyenoord eerst nog een keer moet verliezen wil dat doelsaldo uberhaupt van belang zijn en dan kan je sowieso ook nog inlopen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax er nog 2/3 maakt vandaag dan valt dat doelsaldo ook nog wel mee
quote:Op zondag 2 april 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso omdat Feyenoord eerst nog een keer moet verliezen wil dat doelsaldo uberhaupt van belang zijn en dan kan je sowieso ook nog inlopen.
Dan moet Feyenoord wel echt waanzinnig gaan choken.quote:Op zondag 2 april 2017 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt die druk ervoor dat Feyenoord nog een keer punten laat liggen tot PSV-Ajax. En dan nog een keer in de laatste 2 speelronden.
En dan PSV kampioen bohhh genot
Kluivertje speelt wel prima, niks mis mee.quote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef Brammess het volgende:
Die pruillip op rechtsachter stapt nog krijsend van het veld
Gedold worden door een 17 jarigekk hey wat is hij slecht
Lol als ze de tweede helft herpakken zoals bij Twente , wie weetquote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tweede helft nog 3 erin schieten zodat Feyenoord met een dik pak op de broek naar huis gaat
#durftedromen
Idd, zo snel mogelijk naar een andere club die gozerquote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kluivertje speelt wel prima, niks mis mee.
Dan zou je twee keer lucky kampioen worden door fouten van anderen. Ik zou dat niet genot vinden dat je als club het zelf niet kunt maar afhankelijk bent van..quote:Op zondag 2 april 2017 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt die druk ervoor dat Feyenoord nog een keer punten laat liggen tot PSV-Ajax. En dan nog een keer in de laatste 2 speelronden.
En dan PSV kampioen bohhh genot
Neuh hij moet nog een Europa Cup finale voor Ajax beslissen met een puntertjequote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zo snel mogelijk naar een andere club die gozer
Walgelijk publiek wel daar in de ArenA, zag die opgefokte koppies danquote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker aanstekertje tegen zijn kop gehad.
Feyenoord kan niet met de druk op de bal omgaan lijkt wel.quote:Op zondag 2 april 2017 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Tering, wat spelen ze kansloos. Al mist Feyenoord wel Kongolo, Vilhena, Elia, en Jorgensen en kan dat echt totaal niet opvangen, terwijl Ajax als vervanging er doodleuk een winteraankoop van 15 miljoen inzet. Tsjah
48 punten in de 2e seizoenshelft zou ik niet lucky noemenquote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zou je twee keer lucky kampioen worden door fouten van anderen. Ik zou dat niet genot vinden dat je als club het zelf niet kunt maar afhankelijk bent van..
Dankje GertJan.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord kan niet met de druk op de bal omgaan lijkt wel.
Da's dit seizoen, eerder dan de zomer kan hij toch niet vertrekken?quote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh hij moet nog een Europa Cup finale voor Ajax beslissen met een puntertje
Bal in het publiek schieten, dan hoor je daar inderdaad tussen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Walgelijk publiek wel daar in de ArenA, zag die opgefokte koppies danHersenlozen
Die zie ik ook altijd in De Kuip hoor, gek dat veel voetbalpubliek hetzelfde is hèquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Walgelijk publiek wel daar in de ArenA, zag die opgefokte koppies danHersenlozen
Doorgesnoven idioten zijn hetquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kabeltje doet wonderenquote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef richolio het volgende:
Haxball ging weer 1 frame per minuut
Waarom kan mijn laptop die spelletjes nooit aan. Ligt zeker aan mijn waardeloze, langzame internet
Dit jaar Europa League, volgend jaar CL.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's dit seizoen, eerder dan de zomer kan hij toch niet vertrekken?
Hele seizoen als complete poep spelen en op de bagagedrager zitten is behoorlijk lucky jaquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
48 punten in de 2e seizoenshelft zou ik niet lucky noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |