1pm volgens http://miamiopen.com/, dus dat is volgens mij 19:00 onze tijd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op tennis Temple app staat 1 uur 's nachts, vandaar. Hopelijk is het gewoon 7 uur 's avonds, of voor mijn part 9 uur
19.00 Nederlandse tijd ja, wel opvallend dat ze al zo vroeg beginnen eigenlijk, was bij Indian Wells ook al zo (al was het toen waarschijnlijk ook om het voor de Europeanen wat makkelijker te maken)quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
1pm volgens http://miamiopen.com/, dus dat is volgens mij 19:00 onze tijd.
Klopt. En er gaat geen partij aan vooraf. Dus als het droog is, beginnen ze gewoon om 19.00 u. NL tijd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
1pm volgens http://miamiopen.com/, dus dat is volgens mij 19:00 onze tijd.
Federer is de laatste twee rondes door het oog van de naald gekropen, ik kan me voorstellen dat dat meespeelt.quote:Op zondag 2 april 2017 10:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind de odds erg dicht bij elkaar liggen: Federer 1.75, Nadal 2.2. Had eerder verwacht Federer 1.4, Nadal 2.8 - of nog verder uit elkaar.
Ja, dat is zo. Ik gung het ze beiden, Nadal iets meer, want voor hem is het wat broodnodiger dan voor Federer lijkt me. Maar ik hoop in elk geval dat ze allebei goed spelen en dat Nadal die ballen weer eens wat dieper slaat.quote:Op zondag 2 april 2017 12:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Federer is de laatste twee rondes door het oog van de naald gekropen, ik kan me voorstellen dat dat meespeelt.
gaat Nadal Federer slopen vanavond?quote:
Van mij mag het een mooie driesetter worden. Ik zou willen dat ze beide zouden winnen. Maakt me weinig uit. Zolang Nadal RG wint, is 2017 voor mij al geslaagd als tennisjaar. Als was het dat eigenlijk al toen Federer de AO won.quote:Op zondag 2 april 2017 14:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gaat Nadal Federer slopen vanavond?
quote:Op zondag 2 april 2017 14:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gaat Nadal Federer slopen vanavond?
Op basis van 1 Ao-wedstrijd?quote:Op zondag 2 april 2017 10:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind de odds erg dicht bij elkaar liggen: Federer 1.75, Nadal 2.2. Had eerder verwacht Federer 1.4, Nadal 2.8 - of nog verder uit elkaar.
En die in Indian Wells.quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Over tien minuten dus Federer-Nadal # MCMXXXVIII (37 dus - weet niet of het Latijn klopt).
quote:
Ja, weet ik veel. Staat toch interessant.quote:
Bij correct gebruik voegt het niets toe, bij verkeerd gebruik staat het vooral onnozel.quote:Op zondag 2 april 2017 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Staat toch interessant.
jij moet de "humor" van fedfan nog even lerenquote:Op zondag 2 april 2017 19:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij correct gebruik voegt het niets toe, bij verkeerd gebruik staat het vooral onnozel.
Het was een grap.quote:Op zondag 2 april 2017 19:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij correct gebruik voegt het niets toe, bij verkeerd gebruik staat het vooral onnozel.
quote:
Ik zie nu de aanhalingstekens pas.quote:Op zondag 2 april 2017 19:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
jij moet de "humor" van fedfan nog even leren
Nadal gaat schroeienquote:Op zondag 2 april 2017 19:12 schreef GwaiLow het volgende:
Appeltje eitje voor Federer? Wat denken jullie? Of zal hij te moe zijn?
Dit zei Federer zelf. Wat mij vooral opvalt is dat hij er punten mee zoekt, waar hij voorheen de bal vooral terugbracht. Veel agressiever met de backhand nu.quote:Op zondag 2 april 2017 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Marcella Mesker zegt dat Federer zijn Nadalprobleem heeft opgelost doordat hij zijn backhand minder vaak slicet en gewoon met topspin slaat. Maar het verschil is toch veel meer dat hij de bal eerder neemt?
Het kan nooit zo kut zijn als de ATP sitequote:Op zondag 2 april 2017 19:23 schreef Norrage het volgende:
Wat een kutsite is TennisTV geworden zeg....Nu ligt het eraf tijdens de finale
Volgens mij zijn ze nu van dezelfde eigenaar ofzo, ik kan er geen andere verklaring voor bedenken.quote:Op zondag 2 april 2017 19:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het kan nooit zo kut zijn als de ATP site
In ieder geval dit:quote:Op zondag 2 april 2017 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Marcella Mesker zegt dat Federer zijn Nadalprobleem heeft opgelost doordat hij zijn backhand minder vaak slicet en gewoon met topspin slaat. Maar het verschil is toch veel meer dat hij de bal eerder neemt?
Wel op BP tegenquote:Op zondag 2 april 2017 19:41 schreef Norrage het volgende:
Het is bij beiden nog niet erg goed vooralsnog....
Ziekelijk van Fed ja...quote:
Ja wie had dat ooit kunnen denken en zelfs drie keer in 2,5 maand.quote:Op zondag 2 april 2017 19:59 schreef Norrage het volgende:
Break Fed. Wel beetje lucky dat ie die game daarvoor niet gebroken had.
Maar duidelijk dat Fed mega-veel zelfvertrouwen heeft en Rafa niet zoveel....Fed speelt echt met de bal...
Mja, je ziet ook gewoon technische aanpassingen in z'n spel.quote:Op zondag 2 april 2017 20:03 schreef Norrage het volgende:
Blijft bizar wat Fed doet....en ongeloofwaardig. Maar ik onthoud me even van commentaar hierover
Als het allemaal legitiem is is het echt een van de meest bijzondere wederopstandingen ooit. Echt hulde hoor, ongelooflijk.
Tegen Rafa ja...quote:Op zondag 2 april 2017 20:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja, je ziet ook gewoon technische aanpassingen in z'n spel.
Hij serveert voor mijn gevoel < 60% eerste service vandaag. Bij een normale 70 zou het verschil veel groter zijnquote:Op zondag 2 april 2017 20:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tegen Rafa ja...
Fed lijkt ook sneller te bewegen, beter te serveren, beter te volleren, beter stamina te hebben, beter dan ooit te zijn. Best knap
Al vind ik hem vandaag nog niet eens zo heel goed, Rafa is ook niet echt best. Kwestie van clutchness vandaag vooralsnog.
Rafa is niet best nee....quote:
Nee, vandaag is niet helemaal representatief ja. En die pot tegen Berdych misschien ook niet. Maar het is allemaal zo makkelijk en het oogt bijna nonchalant. Fed zit gewoon lekker in zijn vel en alles gaat vanzelfquote:Op zondag 2 april 2017 20:16 schreef XL het volgende:
[..]
Hij serveert voor mijn gevoel < 60% eerste service vandaag. Bij een normale 70 zou het verschil veel groter zijn
Wat doping al niet kan doenquote:Op zondag 2 april 2017 20:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, vandaag is niet helemaal representatief ja. En die pot tegen Berdych misschien ook niet. Maar het is allemaal zo makkelijk en het oogt bijna nonchalant. Fed zit gewoon lekker in zijn vel en alles gaat vanzelf
Begon wel goed maar lijkt alsof Rafa wat onzekerder aan het worden is na het verlies van die 1e set.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2017 19:15 schreef XL het volgende:
[..]
Dit zei Federer zelf. Wat mij vooral opvalt is dat hij er punten mee zoekt, waar hij voorheen de bal vooral terugbracht. Veel agressiever met de backhand nu.
Dank je wel, interessant.quote:Op zondag 2 april 2017 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
In ieder geval dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is hoe Martin het zou doen. We hebben het hier slechts over Federer he.quote:Op zondag 2 april 2017 20:23 schreef HarrieKeen het volgende:
Denk dat het duidelijk is dat Federer durende Nadal zijn topperiode op 50% speelde. Misschien wel minder, ik denk bewust. Hij wou anderen natuurlijk ook een kans geven. In de herfst/winter van zijn carrière nog even laten zien wie de GOAT is. Geweldige man en sporter.
die viesdikke Ronaldo?quote:
im sorryquote:
#ripnadalquote:
quote:
eigenlijk ben je gewoon madquote:
Ja, niet te geloven. Absolute klasse.quote:Op zondag 2 april 2017 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Australian Open, Indian Wells en Miami winnen..![]()
Wat een baas!!!
Ja, doet me denken aan Edberg-Becker - hun H2H is 10-25.quote:Op zondag 2 april 2017 20:48 schreef HarrieKeen het volgende:
H2H nog steeds ruim in het voordeel van Nadal maar 23-14 toch al wat dragelijk er om te zien.
Ik probeer het positief te zien en jij moet het weer verknallen.quote:Op zondag 2 april 2017 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doet me denken aan Edberg-Becker - hun H2H is 10-25.
Als Federer het overslaat en Murray en Djokovic niet in vorm zijn gaat Nadal heel veel punten halen.. Die is niet top, maar wel erg goed. Ik zie een Murray of Djokovic die niet top zijn niet winnen van Nadal op gravel..quote:Op zondag 2 april 2017 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de grote vier + Wawrinka eigenlijk van plan in het gravelseizoen?
Zijn Murray en Djokovic tijdig hersteld om alle Masters toernooien te gaan spelen?
Gaan er spelers Monte Carlo skippen?
Is er nou eindelijk eens een keer een jonkie die ook mee kan doen om de prijzen in de grote toernooien?
Federer speelt alleen rgquote:Op zondag 2 april 2017 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de grote vier + Wawrinka eigenlijk van plan in het gravelseizoen?
Zijn Murray en Djokovic tijdig hersteld om alle Masters toernooien te gaan spelen?
Gaan er spelers Monte Carlo skippen?
Is er nou eindelijk eens een keer een jonkie die ook mee kan doen om de prijzen in de grote toernooien?
Dat is jammer.quote:Op zondag 2 april 2017 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Federer speelt alleen rg
Murray niet fit genoeg skipt MC waarschijnlijk
Djokovic wawrinka & Nadal spelen alle gravelmasters
haha madquote:
Nou als Djoko en Murray niet snel wat gaan doen, is het zelfs als ie het hele gravelseizoen skipt een kwestie van tijd voordat ie #1 wordt..quote:Op zondag 2 april 2017 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Met deze start van het seizoen had Fed een serieuze gooi naar de #1 positie kunnen doen.
Maar je kan het je dan niet veroorloven om drie 1000/Masters te laten lopen.
hij wil meer focussen op gras dan gravelquote:Op zondag 2 april 2017 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Met deze start van het seizoen had Fed een serieuze gooi naar de #1 positie kunnen doen.
soooowquote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk geen tennis meer zolang arroganterer blijft winnen
quote:Op zondag 2 april 2017 21:00 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ik probeer het positief te zien en jij moet het weer verknallen.
Hij speelt geen enkele gravel-Masters?quote:
nopequote:Op zondag 2 april 2017 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij speelt geen enkele gravel-Masters?
Ik zie het nu staan ja.twitter:ESPNTennis twitterde op zondag 02-04-2017 om 21:08:25Roger Federer to Brad Gilbert: "I probably won't play any clay court events except the French. I need a rest. My body needs healing." reageer retweet
zijn doel is wimbeldonquote:Op zondag 2 april 2017 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Ik zie het nu staan ja.twitter:ESPNTennis twitterde op zondag 02-04-2017 om 21:08:25Roger Federer to Brad Gilbert: "I probably won't play any clay court events except the French. I need a rest. My body needs healing." reageer retweet
Op de lange termijn misschien wel verstandig, voor een eventuele kans op plek 1 wel een tegenvaller
Met vier slams, indian wells en miami heb je de nummer 1 wel hoor.quote:Op zondag 2 april 2017 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Op de lange termijn misschien wel verstandig, voor een eventuele kans op plek 1 wel een tegenvaller
En Baselquote:Op zondag 2 april 2017 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Met vier slams, indian wells en miami heb je de nummer 1 wel hoor.
10500 puntjes. Goed jaar!quote:
En ik vraag me af of hij dan dadelijk wel én Rogers Cup, én Cincinatti én US Open doet. Of op het eind Shanghai, Basel, Parijs én de WTF. Dat zijn ook best flinke series. En dat heb toch echt wel nodig als je een gooi wilt doen naar #1..quote:Op zondag 2 april 2017 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Ik kan me niet voorstellen dat die #1 positie zijn grootste doel is. Dat was het toen hij het record van Sampras wilde verbreken, maar dat heeft hij inmiddels riant in zijn handen. Het record van het aantal gewonnen titels dat Connors heeft, lijkt me in dat opzicht interessanter, maar daarvoor moet hij er nog 18 winnen, dus ik weet niet of dat realistisch is.quote:Op zondag 2 april 2017 22:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En ik vraag me af of hij dan dadelijk wel én Rogers Cup, én Cincinatti én US Open doet. Of op het eind Shanghai, Basel, Parijs én de WTF. Dat zijn ook best flinke series. En dat heb toch echt wel nodig als je een gooi wilt doen naar #1..
Ik vind het ook een logisch besluit, hoor. Maar ik ben van de statistieken. MC en Rome zal hij dus nooit winnen en #1 wordt ook moeilijk. Maar daar kan ik prima mee leven. Begin dit jaar had ik 0 verwachting en nu heb ik in januari en maart wekenlang genoten van echt toptennis.quote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
De knie voelde vorig jaar ook instabiel op het gravel. Dat zal ook flink meespelen in de beslissing.
twitter:Rossana_Capo twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 00:33:27Djokovic, Nadal and Murray last time Federer won Miami https://t.co/CF1yl2TAvC reageer retweet
quote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk geen tennis meer zolang arroganterer blijft winnen
Jammer dat de kans klein is op een gravel ontmoeting, zou nu wel heel interessant zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 12:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Fed nu met een positieve H2H op hardcourt tegen NadalNadal alleen op gravel ruim voor, Fed nu op gras én hardcourt!
Zelfs ik vind hem nu wel wat ver gaan ja.quote:
Ow ja dat wel hoor, net zoals het presteren van Nadal in het verleden. Of de plotselinge opkomst van Soderling etc etc.quote:Op maandag 3 april 2017 18:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs ik vind hem nu wel wat ver gaan ja.
Maar het blijft suspicious
Wat zijn de voornaamste aanpassingen die Federer heeft gedaan?quote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef DeeBee het volgende:
Dat is zeker het meest interessante aan deze finale ja.
Ik vond Nadal op zich al vrij agressief spelen voor zijn doen tijdens de AO, ik denk dat hij wel iets verandert aan zijn spel zo nu en dan. Maar voorlopig lijkt hij dit jaar geen antwoord te vinden op de aanpassingen van Federer... Ik zou ook niet zo goed weten wat effectief is tegen Federer nu, ik heb de potten tegen Kyrgios en Berdych niet lang genoeg gekeken om te zien of zij aanpassingen hadden gedaan.
D-Daytwitter:TheTennisPurist twitterde op maandag 03-04-2017 om 20:57:20Little does Federer know I will release a devastating article about him tomorrow, that will be read by a handful of people. He is finished. reageer retweet
Ik denk dat Chriz de doping kaart trekt!quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
D-Daytwitter:TheTennisPurist twitterde op maandag 03-04-2017 om 20:57:20Little does Federer know I will release a devastating article about him tomorrow, that will be read by a handful of people. He is finished. reageer retweet
Groter racketblad en de stats die wim eerder postte: lager, harder, sneller z'n backhands slaan. Van z'n sliceverslaving afgestapt en in plaats van de helft van de ballen slice in het netje te deponeren nu veel meer druk zetten met z'n returns.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat zijn de voornaamste aanpassingen die Federer heeft gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |