nopequote:Op zondag 2 april 2017 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij speelt geen enkele gravel-Masters?
Ik zie het nu staan ja.twitter:ESPNTennis twitterde op zondag 02-04-2017 om 21:08:25Roger Federer to Brad Gilbert: "I probably won't play any clay court events except the French. I need a rest. My body needs healing." reageer retweet
zijn doel is wimbeldonquote:Op zondag 2 april 2017 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Ik zie het nu staan ja.twitter:ESPNTennis twitterde op zondag 02-04-2017 om 21:08:25Roger Federer to Brad Gilbert: "I probably won't play any clay court events except the French. I need a rest. My body needs healing." reageer retweet
Op de lange termijn misschien wel verstandig, voor een eventuele kans op plek 1 wel een tegenvaller
Met vier slams, indian wells en miami heb je de nummer 1 wel hoor.quote:Op zondag 2 april 2017 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Op de lange termijn misschien wel verstandig, voor een eventuele kans op plek 1 wel een tegenvaller
En Baselquote:Op zondag 2 april 2017 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Met vier slams, indian wells en miami heb je de nummer 1 wel hoor.
10500 puntjes. Goed jaar!quote:
En ik vraag me af of hij dan dadelijk wel én Rogers Cup, én Cincinatti én US Open doet. Of op het eind Shanghai, Basel, Parijs én de WTF. Dat zijn ook best flinke series. En dat heb toch echt wel nodig als je een gooi wilt doen naar #1..quote:Op zondag 2 april 2017 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Met deze start van het seizoen had Fed een serieuze gooi naar de #1 positie kunnen doen.
Maar je kan het je dan niet veroorloven om drie 1000/Masters te laten lopen.
Ik kan me niet voorstellen dat die #1 positie zijn grootste doel is. Dat was het toen hij het record van Sampras wilde verbreken, maar dat heeft hij inmiddels riant in zijn handen. Het record van het aantal gewonnen titels dat Connors heeft, lijkt me in dat opzicht interessanter, maar daarvoor moet hij er nog 18 winnen, dus ik weet niet of dat realistisch is.quote:Op zondag 2 april 2017 22:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En ik vraag me af of hij dan dadelijk wel én Rogers Cup, én Cincinatti én US Open doet. Of op het eind Shanghai, Basel, Parijs én de WTF. Dat zijn ook best flinke series. En dat heb toch echt wel nodig als je een gooi wilt doen naar #1..
Ik vind het ook een logisch besluit, hoor. Maar ik ben van de statistieken. MC en Rome zal hij dus nooit winnen en #1 wordt ook moeilijk. Maar daar kan ik prima mee leven. Begin dit jaar had ik 0 verwachting en nu heb ik in januari en maart wekenlang genoten van echt toptennis.quote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
De knie voelde vorig jaar ook instabiel op het gravel. Dat zal ook flink meespelen in de beslissing.
twitter:Rossana_Capo twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 00:33:27Djokovic, Nadal and Murray last time Federer won Miami https://t.co/CF1yl2TAvC reageer retweet
quote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk geen tennis meer zolang arroganterer blijft winnen
Jammer dat de kans klein is op een gravel ontmoeting, zou nu wel heel interessant zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 12:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Fed nu met een positieve H2H op hardcourt tegen NadalNadal alleen op gravel ruim voor, Fed nu op gras én hardcourt!
Zelfs ik vind hem nu wel wat ver gaan ja.quote:
Ow ja dat wel hoor, net zoals het presteren van Nadal in het verleden. Of de plotselinge opkomst van Soderling etc etc.quote:Op maandag 3 april 2017 18:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs ik vind hem nu wel wat ver gaan ja.
Maar het blijft suspicious
Wat zijn de voornaamste aanpassingen die Federer heeft gedaan?quote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef DeeBee het volgende:
Dat is zeker het meest interessante aan deze finale ja.
Ik vond Nadal op zich al vrij agressief spelen voor zijn doen tijdens de AO, ik denk dat hij wel iets verandert aan zijn spel zo nu en dan. Maar voorlopig lijkt hij dit jaar geen antwoord te vinden op de aanpassingen van Federer... Ik zou ook niet zo goed weten wat effectief is tegen Federer nu, ik heb de potten tegen Kyrgios en Berdych niet lang genoeg gekeken om te zien of zij aanpassingen hadden gedaan.
D-Daytwitter:TheTennisPurist twitterde op maandag 03-04-2017 om 20:57:20Little does Federer know I will release a devastating article about him tomorrow, that will be read by a handful of people. He is finished. reageer retweet
Ik denk dat Chriz de doping kaart trekt!quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
D-Daytwitter:TheTennisPurist twitterde op maandag 03-04-2017 om 20:57:20Little does Federer know I will release a devastating article about him tomorrow, that will be read by a handful of people. He is finished. reageer retweet
Groter racketblad en de stats die wim eerder postte: lager, harder, sneller z'n backhands slaan. Van z'n sliceverslaving afgestapt en in plaats van de helft van de ballen slice in het netje te deponeren nu veel meer druk zetten met z'n returns.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat zijn de voornaamste aanpassingen die Federer heeft gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |