Hij serveert voor mijn gevoel < 60% eerste service vandaag. Bij een normale 70 zou het verschil veel groter zijnquote:Op zondag 2 april 2017 20:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tegen Rafa ja...
Fed lijkt ook sneller te bewegen, beter te serveren, beter te volleren, beter stamina te hebben, beter dan ooit te zijn. Best knap
Al vind ik hem vandaag nog niet eens zo heel goed, Rafa is ook niet echt best. Kwestie van clutchness vandaag vooralsnog.
Rafa is niet best nee....quote:
Nee, vandaag is niet helemaal representatief ja. En die pot tegen Berdych misschien ook niet. Maar het is allemaal zo makkelijk en het oogt bijna nonchalant. Fed zit gewoon lekker in zijn vel en alles gaat vanzelfquote:Op zondag 2 april 2017 20:16 schreef XL het volgende:
[..]
Hij serveert voor mijn gevoel < 60% eerste service vandaag. Bij een normale 70 zou het verschil veel groter zijn
Wat doping al niet kan doenquote:Op zondag 2 april 2017 20:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, vandaag is niet helemaal representatief ja. En die pot tegen Berdych misschien ook niet. Maar het is allemaal zo makkelijk en het oogt bijna nonchalant. Fed zit gewoon lekker in zijn vel en alles gaat vanzelf
Begon wel goed maar lijkt alsof Rafa wat onzekerder aan het worden is na het verlies van die 1e set.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2017 19:15 schreef XL het volgende:
[..]
Dit zei Federer zelf. Wat mij vooral opvalt is dat hij er punten mee zoekt, waar hij voorheen de bal vooral terugbracht. Veel agressiever met de backhand nu.
Dank je wel, interessant.quote:Op zondag 2 april 2017 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
In ieder geval dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is hoe Martin het zou doen. We hebben het hier slechts over Federer he.quote:Op zondag 2 april 2017 20:23 schreef HarrieKeen het volgende:
Denk dat het duidelijk is dat Federer durende Nadal zijn topperiode op 50% speelde. Misschien wel minder, ik denk bewust. Hij wou anderen natuurlijk ook een kans geven. In de herfst/winter van zijn carrière nog even laten zien wie de GOAT is. Geweldige man en sporter.
die viesdikke Ronaldo?quote:
im sorryquote:
#ripnadalquote:
quote:
eigenlijk ben je gewoon madquote:
Ja, niet te geloven. Absolute klasse.quote:Op zondag 2 april 2017 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Australian Open, Indian Wells en Miami winnen..![]()
Wat een baas!!!
Ja, doet me denken aan Edberg-Becker - hun H2H is 10-25.quote:Op zondag 2 april 2017 20:48 schreef HarrieKeen het volgende:
H2H nog steeds ruim in het voordeel van Nadal maar 23-14 toch al wat dragelijk er om te zien.
Ik probeer het positief te zien en jij moet het weer verknallen.quote:Op zondag 2 april 2017 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doet me denken aan Edberg-Becker - hun H2H is 10-25.
Als Federer het overslaat en Murray en Djokovic niet in vorm zijn gaat Nadal heel veel punten halen.. Die is niet top, maar wel erg goed. Ik zie een Murray of Djokovic die niet top zijn niet winnen van Nadal op gravel..quote:Op zondag 2 april 2017 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de grote vier + Wawrinka eigenlijk van plan in het gravelseizoen?
Zijn Murray en Djokovic tijdig hersteld om alle Masters toernooien te gaan spelen?
Gaan er spelers Monte Carlo skippen?
Is er nou eindelijk eens een keer een jonkie die ook mee kan doen om de prijzen in de grote toernooien?
Federer speelt alleen rgquote:Op zondag 2 april 2017 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de grote vier + Wawrinka eigenlijk van plan in het gravelseizoen?
Zijn Murray en Djokovic tijdig hersteld om alle Masters toernooien te gaan spelen?
Gaan er spelers Monte Carlo skippen?
Is er nou eindelijk eens een keer een jonkie die ook mee kan doen om de prijzen in de grote toernooien?
Dat is jammer.quote:Op zondag 2 april 2017 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Federer speelt alleen rg
Murray niet fit genoeg skipt MC waarschijnlijk
Djokovic wawrinka & Nadal spelen alle gravelmasters
haha madquote:
Nou als Djoko en Murray niet snel wat gaan doen, is het zelfs als ie het hele gravelseizoen skipt een kwestie van tijd voordat ie #1 wordt..quote:Op zondag 2 april 2017 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Met deze start van het seizoen had Fed een serieuze gooi naar de #1 positie kunnen doen.
Maar je kan het je dan niet veroorloven om drie 1000/Masters te laten lopen.
hij wil meer focussen op gras dan gravelquote:Op zondag 2 april 2017 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Met deze start van het seizoen had Fed een serieuze gooi naar de #1 positie kunnen doen.
Maar je kan het je dan niet veroorloven om drie 1000/Masters te laten lopen.
soooowquote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk geen tennis meer zolang arroganterer blijft winnen
quote:Op zondag 2 april 2017 21:00 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ik probeer het positief te zien en jij moet het weer verknallen.
Hij speelt geen enkele gravel-Masters?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |