Joden gaan eraan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:43 schreef Caland het volgende:
http://m.metronieuws.nl/x(...)elijk-met-die-schaal
Ik weet al welk artikel op een kleedkamerdeur geplakt is zondag.
quote:Hoe denken de supporters eigenlijk over de rivaliserende club? Arco Gnocchi, Ajax-supporter en programmaontwikkelaar bij BNN, en Eus Roovers, Feyenoord-supporter en kinderboekenschrijver, komen iedere dag tot de Klassieker aan het woord.
Zeg eens, Arco. Welke Feyenoorder mag best naar Ajax komen?
"Die Nicolai Jörgensen heeft bij aankomst zijn jas opgehangen, is begonnen met doelpunten maken en is daar niet meer mee opgehouden. Erg handig om te hebben, zo'n no-nonsense spits. Maar dan juich ik uiteindelijk toch liever voor de jonge, minder stabiele, maar o zo veelbelovende Kasper Dolberg.
"Zo'n Jens Toornstra en Eric Botteghin, zo belachelijk degelijk. Af en toe ben ik echt jaloers op hoe stabiel die Opel Astra Station-selectie van ze naar de eindstreep tuft. Karim El Ahmadi zouden we goed kunnen gebruiken als ons middenveld weer eens zonder benzine naar de vluchtstrook sputtert. Maar nee, het is allemaal niks voor mij. Ik ga dan maar voor de verhuurde Warner Hahn. Hij zou een goede opvolger zijn van Diederik Boer of een concurrent voor André Onana."
En jij Eus? Welke Ajacied zou jij naar De Kuip halen?
"De trainer, Peter Bosz. Hij weet wat het is om kampioen te worden met Feyenoord. En diep in zijn hart is en blijft hij voor altijd Feyenoorder. Niet voor niets deed hij in het verleden uitspraken als: 'Na Feyenoord is alles minder' en 'Als ik dan toch moet verliezen, dan maar van Feyenoord.'"
Eus, wie is volgens jou de minst sympathieke speler van Ajax?
"Haben Sie eine Stunde? Ajacieden zijn per definitie onsympathiek, zelfs als ze wel sympathiek zouden zijn. Oh wacht, ik ken toevallig wel één sympathieke Ajacied. Bernhard Lindeman Mogot, heet hij. Al vele jaren Ajax-fan. Prima kerel.
"Maar om op de vraag terug te komen: ik denk dat Joël Veltman dan toch wel de kroon spant. Matennaaiertje, zeikerdje, hockeyhoofd, arrogant, last van zelfoverschatting. Kortom, hij past wel goed bij die club. Al moet ik erbij zeggen: dat eigen doelpunt in blessuretijd in de bekerwedstrijd, dat deed 'ie dan wel weer knap. haha."
En wie is de minst sympathieke Feyenoord-speler, Arco?
"Als ik Dirk Kuyt zie word ik letterlijk onpasselijk. Zo'n intens vermoeiende vent, echt niet te doen. De Donald Trump onder de voetballers. Geen twijfel over mogelijk."
Morgen: welke speler van jouw club zou je aan de aartsrivaal verkopen?
Gio over interview Schøne, die zegt dat Feyenoord mentaal in elkaar gaat storten. "Niet nodig om mijn spelers daarmee extra te motiveren."quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:43 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:49 schreef Stien_Struis het volgende:
Tong voorspelt de uitslag al: 2 -3.
Het zijn gewoon ja, mietjes.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist.
gr gr, de hamerman.
Die wedstrijd was echt pure aids van beide kanten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:31 schreef Vasion het volgende:
De laatste jaren dat we een bezoek brachten aan de Arena, was Feyenoord behoorlijk uit vorm. De keer dat we normaal voor de dag kwamen, speelde we een dijk van een wedstrijd en behaalde meteen resultaat (0-0). Ik ben benieuwd zondag. Al jaren een klote uitwedstrijd voor Feyenoord. Ik gok op 2-2. Ofzo..
8-2quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt pure aids van beide kanten.
Haal dan die 1-1 aan.
Ik stond achter de zaadbal.quote:
Ongelooflijk dat we die niet wonnen idd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt pure aids van beide kanten.
Haal dan die 1-1 aan.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:23 schreef Caland het volgende:
Ik hoop op een 1-1
[ afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt door Peter Boszgod.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:43 schreef Caland het volgende:
quote:
Ben je langs de kapper geweest?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gio over interview Schøne, die zegt dat Feyenoord mentaal in elkaar gaat storten. "Niet nodig om mijn spelers daarmee extra te motiveren."
Wiel Coerver.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ben je langs de kapper geweest?
#Werkenbijdenos #Neukenmethumbertoquote:Op zondag 2 april 2017 11:46 schreef Syntix het volgende:
Hebben ze bij de NOS een filmpje gemaakt van Dolberg en Jorgensen en dan doet Dolberg niet eens meeWat een ongelofelijke kutkneuzen zijn het ook bij de NOS
![]()
Ik heb echt geen ideequote:
Waar je maar boos om kan wordenquote:Op zondag 2 april 2017 11:46 schreef Syntix het volgende:
Hebben ze bij de NOS een filmpje gemaakt van Dolberg en Jorgensen en dan doet Dolberg niet eens meeWat een ongelofelijke kutkneuzen zijn het ook bij de NOS
![]()
Hoezo ben je ze zat? Heb je voorbeelden?quote:Op zondag 2 april 2017 13:24 schreef Bolasie het volgende:
Doe maar 5-0
Ben die Feyenoorders wel een beetje zat inmiddels
In mijn omgeving doen ze een beetje leuk.quote:Op zondag 2 april 2017 13:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo ben je ze zat? Heb je voorbeelden?
Iedereen is een goede voorhoede speler als hij tegenover Nelom staatquote:
Ja dan kan De Ligt ook nog wel een goede wedstrijd spelen ja.quote:Op zondag 2 april 2017 13:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Iedereen is een goede voorhoede speler als hij tegenover Nelom staat
Aww.quote:Op zondag 2 april 2017 13:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In mijn omgeving doen ze een beetje leuk.
Niveau Klaas/quote:Op zondag 2 april 2017 13:42 schreef Bolasie het volgende:
Die Sjaak Swart nu ook bij de NOSDe Harry Mens van Ajax
Het volleybal topic is ergens anders!quote:Op zondag 2 april 2017 13:46 schreef Piebe het volgende:
8-5 of 3-6.
Hangt er vanaf wie de score opent.
Geweldig toch ?quote:Op zondag 2 april 2017 13:42 schreef Bolasie het volgende:
Die Sjaak Swart nu ook bij de NOSDe Harry Mens van Ajax
Zou je Gerard Cox willen horen ?quote:
Man man manquote:
Foxie 5quote:Op zondag 2 april 2017 13:59 schreef Razor21 het volgende:
Waarom is er geen uitgebreide voorbeschouwing van de klassieker op Fox Sport?
Beter dan een dooie lulquote:Op zondag 2 april 2017 14:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat dat betreft zitten jullie op één lijn.
Oh om zeker verkeerd gekeken net. Thnx.quote:
www.foxsports.nlquote:
Zulen we later vandaag Peter of Gio mad zien? Ik ben benieuwd.quote:
Ik heb er gewoon recht op aangezien ik betaal en in Frankrijk zitquote:Op zondag 2 april 2017 14:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
VBL / belangrijk bericht mbt livestreams!
Genoeg streams hier
gebruik holaquote:Op zondag 2 april 2017 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon recht op aangezien ik betaal en in Frankrijk zit![]()
Jan-Jood.quote:Op zondag 2 april 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost heeft wel in recordtempo al zijn stokpaardjes erdoorheen gejast. Applaus voor die man.
Ik kijk SkySports.quote:Op zondag 2 april 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost heeft wel in recordtempo al zijn stokpaardjes erdoorheen gejast. Applaus voor die man.
Ik denk dat hij live op TV gaat tongzoenen met Kuyt.quote:Op zondag 2 april 2017 14:29 schreef tompsv18 het volgende:
Zal Jan-Jood ook bij Feyenoord in bad springen als ze kampioen worden?
quote:Op zondag 2 april 2017 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij live op TV gaat tongzoenen met Kuyt.
Jaloers dat Luuk de Jong vnv droog staat?quote:Op zondag 2 april 2017 14:29 schreef tompsv18 het volgende:
Zal Jan-Jood ook bij Feyenoord in bad springen als ze kampioen worden?
Watte?quote:Op zondag 2 april 2017 14:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jaloers dat Luuk de Jong vnv droog staat?
Wordt PSV toch nog kampioenquote:
Dat was het ook gewoon oprecht nietquote:Op zondag 2 april 2017 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was natuurlijk geen vrije trap volgens de Feyenoorders.
Uitstekende postquote:Op zondag 2 april 2017 14:34 schreef Tagliano het volgende:
Verzoekjes voor streams graag hier
VBL / Live wedstrijden via internet streams #54 Midweekse topwedstrijd
Ach, c'est ça. Foutjes worden altijd gemaakt & deze was enkel cruciaal door die fenomenale vrije trap (en minder goed keepen)quote:
Vond jij het wel een vrije trap dan?quote:Op zondag 2 april 2017 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was natuurlijk geen vrije trap volgens de Feyenoorders.
Uh, als Ajax hier niet wint wordt PSV zeker geen kampioen.quote:Op zondag 2 april 2017 14:35 schreef bascross het volgende:
Waarom zijn PSV'ers blij? Dit is nadelig voor PSV.
Ligt er aan of er nog debielen zijn die geloven in een kampioenschap voor PSV.quote:Op zondag 2 april 2017 14:35 schreef bascross het volgende:
Waarom zijn PSV'ers blij? Dit is nadelig voor PSV.
Dat worden ze sowieso niet.quote:Op zondag 2 april 2017 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, als Ajax hier niet wint wordt PSV zeker geen kampioen.
Ik heb de aanleiding niet gezien dus ik geef geen mening.quote:Op zondag 2 april 2017 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond jij het wel een vrije trap dan?
Hebben na de winter anders maar 1x punten verspeeld.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen mensen die PSV nog als titelkandidaat beschouwen niet een keer keihard van een trap afdonderen?
Ik zie PSV geen kampioen worden hoor, maar een mens mag hopen.quote:
Zelfde voor die thuiswedstrijdquote:Op zondag 2 april 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie PSV geen kampioen worden hoor, maar een mens mag hopen.
Je had gewoon niet in Rotterdam moeten verliezen.
Hoezo, eens met wat je zegt, behalve dat stukje trap afdonderen.quote:
kutzoetquote:Op zondag 2 april 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah dat is zo vroeg in het seizoen dat je daar niets over kunt zeggenquote:
Ik bedoel meer te zeggen dat PSV die makkelijk had kunnen winnenquote:Op zondag 2 april 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah dat is zo vroeg in het seizoen dat je daar niets over kunt zeggen
Kans is klein, maar als Feyenoord verliest gaan die keihard choken de komende weken. En dan hebben PSV en Ajax nog alle kans.quote:Op zondag 2 april 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen dat PSV die makkelijk had kunnen winnen
Ik meen me toch te herinneren dat PSV voldoende kansen had, Feyenoord min of meer uit het niks scoorde en daarna wel beter was. Margoed, is ook even geledenquote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor.
Daar maakte PSV echt geen aanspraak op. Feyenoord ook niet overigens.
quote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kans is klein, maar als Feyenoord verliest gaan die keihard choken de komende weken. En dan hebben PSV en Ajax nog alle kans.
Feyenoord scoorde pas in de laatste 10 minuten ofzo.quote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat PSV voldoende kansen had, Feyenoord min of meer uit het niks scoorde en daarna wel beter was. Margoed, is ook even geleden
Kloptquote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat PSV voldoende kansen had, Feyenoord min of meer uit het niks scoorde en daarna wel beter was. Margoed, is ook even geleden
Tegen Sparta en Heerenveen zag het er allemaal niet denderend uit.quote:Op zondag 2 april 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..], dat wordt al 20 speelrondes geroepen, tot nu toe nog niet gebeurt
Wacht maar af. Subtoppers met titelkansen zijn koorddansers. Als het vandaag verkeerd valt gaat Feyenoord gewoon een hele lastige tijd tegemoet.quote:Op zondag 2 april 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
Egeltjes ook niet, maar in een seizoen van 34 wedstrijden, noem ik 3 wedstrijden al voorbeeld niet echt "choken"...quote:Op zondag 2 april 2017 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Sparta en Heerenveen zag het er allemaal niet denderend uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
*gebeurdquote:Op zondag 2 april 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2017 14:40 schreef Coco. het volgende:
Er is in de rust ook een klassieker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn wel recente potjes he.quote:Op zondag 2 april 2017 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Egeltjes ook niet, maar in een seizoen van 34 wedstrijden, noem ik 3 wedstrijden al voorbeeld niet echt "choken"...
Wel tekenend trouwens dat als jij er bent er direct gescoord wordt. Doe je vaker, doe je goed.quote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen wacht Zipportal tot Kopsterk eindelijk online komt.
#RekenenMetRikkerttwitter:RikElfrink twitterde op zondag 02-04-2017 om 14:40:19#PSV stond 11 en 6 punten achter op Feyenoord en Ajax, nu virtueel 5 en 2. reageer retweet
quote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
#RekenenMetRikkerttwitter:RikElfrink twitterde op zondag 02-04-2017 om 14:40:19#PSV stond 11 en 6 punten achter op Feyenoord en Ajax, nu virtueel 5 en 2. reageer retweet
PSV kampioenquote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in ieder geval een heleboel "als Feyenoord kampioen wordt, dan.." posts gezien dit jaarquote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Coco. het volgende:
Zijn er nog wedjes gemaakt door bepaalde users omtrent deze wedstrijd?
Ik vind het best een leuke wedstrijd anders.quote:
Als Ajax verloor zou jeecee voor de trein springenquote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Coco. het volgende:
Het touw hangt al.quote:Op zondag 2 april 2017 14:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een heleboel "als Feyenoord kampioen wordt, dan.." posts gezien dit jaar
met 0-3quote:Op zondag 2 april 2017 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als Ajax verloor zou jeecee voor de trein springen
Ik schat Ajax toch wel wat hoger in dan die clubsquote:Op zondag 2 april 2017 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kramer maakte de 3-3 in Utrecht en twee goals in Nijmegen.
Ik ook, maar ik ben een voorzichtig mens.quote:Op zondag 2 april 2017 14:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik schat Ajax toch wel wat hoger in dan die clubs
Het treinverkeer zal gewoon rijden rondom Enkhuizen morgenquote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Coco. het volgende:
Rekenen met Aad was meer genieton.quote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dus. De enige tactiek is overleven nu bij dit zeer matige Feyenoord.quote:
Omdat Schone meer talent heeft dan Jones en Vermeer bijelkaar op dit punt.quote:Op zondag 2 april 2017 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Waarom scoort Ajax zo vaak met vrije trappen tegen Feyenoord? #dtv
lol calimeroquote:Op zondag 2 april 2017 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Typisch Feyenoord, niet voetballen maar appelleren.
Uiteindelijk is winst Ajax toch beter.quote:Op zondag 2 april 2017 14:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat zou een leuke uitslag zijn voor PSV.
In dat kader is het makkelijker voetballen als je echt moetquote:
Wie claimt er Ajacied te zijn dan?quote:Op zondag 2 april 2017 14:46 schreef Pino0 het volgende:
De echte Ajacied hier zit natuurlijk op FOK ipv in het stadion. Zo kennen we de Ajax supporters weer.
Het is uitverkocht Hans, geen plek meerquote:Op zondag 2 april 2017 14:46 schreef Pino0 het volgende:
De echte Ajacied hier zit natuurlijk op FOK ipv in het stadion. Zo kennen we de Ajax supporters weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |