quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:23 schreef Caland het volgende:
Ik hoop op een 1-1
[ afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt door Peter Boszgod.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:43 schreef Caland het volgende:
http://m.metronieuws.nl/x(...)elijk-met-die-schaal
Ik weet al welk artikel op een kleedkamerdeur geplakt is zondag.
quote:
Ben je langs de kapper geweest?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gio over interview Schřne, die zegt dat Feyenoord mentaal in elkaar gaat storten. "Niet nodig om mijn spelers daarmee extra te motiveren."
Wiel Coerver.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ben je langs de kapper geweest?
#Werkenbijdenos #Neukenmethumbertoquote:Op zondag 2 april 2017 11:46 schreef Syntix het volgende:
Hebben ze bij de NOS een filmpje gemaakt van Dolberg en Jorgensen en dan doet Dolberg niet eens meeWat een ongelofelijke kutkneuzen zijn het ook bij de NOS
![]()
Ik heb echt geen ideequote:
Waar je maar boos om kan wordenquote:Op zondag 2 april 2017 11:46 schreef Syntix het volgende:
Hebben ze bij de NOS een filmpje gemaakt van Dolberg en Jorgensen en dan doet Dolberg niet eens meeWat een ongelofelijke kutkneuzen zijn het ook bij de NOS
![]()
Hoezo ben je ze zat? Heb je voorbeelden?quote:Op zondag 2 april 2017 13:24 schreef Bolasie het volgende:
Doe maar 5-0
Ben die Feyenoorders wel een beetje zat inmiddels
In mijn omgeving doen ze een beetje leuk.quote:Op zondag 2 april 2017 13:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo ben je ze zat? Heb je voorbeelden?
Iedereen is een goede voorhoede speler als hij tegenover Nelom staatquote:
Ja dan kan De Ligt ook nog wel een goede wedstrijd spelen ja.quote:Op zondag 2 april 2017 13:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Iedereen is een goede voorhoede speler als hij tegenover Nelom staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |