Die laat het voorlopig vast ook wel om eens op de POL-SC te klikken, met de vieze praat van het moment.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Saai hier..
Maar gelukkig is Freako er
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:15 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel er eens wat meer over.
Welnee, freako is de SC in de loop van de vele jaren wel wat gewend, dunkt mij zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die laat het voorlopig vast ook wel om eens op de POL-SC te klikken, met de vieze praat van het moment.
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op donderdag 30-03-2017 om 18:41:19Valt op aan zongebruinde look president: gebied rond zijn ogen is opvallend wit. Zonnebril? Geen make-up daar? Geen… https://t.co/1B0CS2TNv9 reageer retweet
Spraytan. Is dit een verrassing? Hij wordt al tien jaar oranje genoemd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Erik Mouthaan zegt het nu ook:twitter:erikmouthaanRTL twitterde op donderdag 30-03-2017 om 18:41:19Valt op aan zongebruinde look president: gebied rond zijn ogen is opvallend wit. Zonnebril? Geen make-up daar? Geen… https://t.co/1B0CS2TNv9 reageer retweet
Maar eerder was hij wat "egaler". Nu is het gebied rond z'n ogen opvallend wit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spraytan. Is dit een verrassing? Hij wordt al tien jaar oranje genoemd.
Dit zegt erik ook:quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Erik Mouthaan zegt het nu ook:twitter:erikmouthaanRTL twitterde op donderdag 30-03-2017 om 18:41:19Valt op aan zongebruinde look president: gebied rond zijn ogen is opvallend wit. Zonnebril? Geen make-up daar? Geen… https://t.co/1B0CS2TNv9 reageer retweet
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:25:58Rattenplaag in New York: nu zetten mensen hun hond in om die beesten te verscheuren. https://t.co/EaFj92XExz onze repo reageer retweet
Ik ben wel wat gewend, ik loop hier al een jaar of 15 rond.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die laat het voorlopig vast ook wel om eens op de POL-SC te klikken, met de vieze praat van het moment.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar eerder was hij wat "egaler". Nu is het gebied rond z'n ogen opvallend wit.
Ik heb laatst een stuk van een documentaire daarover gezienquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zegt erik ook:twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:25:58Rattenplaag in New York: nu zetten mensen hun hond in om die beesten te verscheuren. https://t.co/EaFj92XExz onze repo reageer retweet
Begint op een obsessie te lijken nu, die ratten van je.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb laatst een stuk van een documentaire daarover gezien. Van die mensen die met een clubje op avontuur gaan en dan met van die terriërs ratten aan stukken scheuren. Pakken er zo 60 in een half uurtje.
60 op een populatie van 8 miljoen in new yorkquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb laatst een stuk van een documentaire daarover gezien. Van die mensen die met een clubje op avontuur gaan en dan met van die terriërs ratten aan stukken scheuren. Pakken er zo 60 in een half uurtje.
Ah, de Nina Brink-look.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn. Weet niet hoe vaak zoiets ververst dient te worden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
[ afbeelding ]
Foto uit 2015. Hooguit is het de ene dag (of week? Maand? Hoe vaak doe je zoiets) wat beter gedaan dan de andere.
Sluipt een beetje in je routine. We hebben hier een paar van die valkooien staan, dus als ik op in mijn buitenverblijf ben loop ik elke dag even twee rondjes om te kijken of er wat in zit. Verder is het eerste dat ik 's ochtends doe even bij de kippen kijken of er een eitje ligt, en dan trap ik de gaten die de ratten daar hebben gegraven weer dicht. Dan ben je al zo een kwartier per dag kwijt aan die beesten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begint op een obsessie te lijken nu, die ratten van je.
Overduidelijk spraytan, inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
[ afbeelding ]
Foto uit 2015. Hooguit is het de ene dag (of week? Maand? Hoe vaak doe je zoiets) wat beter gedaan dan de andere.
Tering.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef freako het volgende:
[..]
Ah, de Nina Brink-look.
[ afbeelding ]
En dan thuis nog effe een docu over kijken en dan nog vijf ratgerelateerde FOK!-posts... Dat is dus een obsessie.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sluipt een beetje in je routine. We hebben hier een paar van die valkooien staan, dus als ik op in mijn buitenverblijf ben loop ik elke dag even twee rondjes om te kijken of er wat in zit. Verder is het eerste dat ik 's ochtends doe even bij de kippen kijken of er een eitje ligt, en dan trap ik de gaten die de ratten daar hebben gegraven weer dicht. Dan ben je al zo een kwartier per dag kwijt aan die beesten.
AT5 heeft sowieso chille koppen de laatste tijd, echt genot.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:36 schreef Tchock het volgende:
Die toko bracht wel een van de leukste AT5-koppen in de recente geschiedenis
[ afbeelding ]"Avocado vergeten"
Nee dat fragment kwam ik min of meer toevallig tegen tijdens mijn zoektocht naar informatie over rattengedrag en de bestrijding van die beesten. Ken je vijand hè.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan thuis nog effe een docu over kijken en dan nog vijf ratgerelateerde FOK!-posts... Dat is dus een obsessie.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee dat fragment kwam ik min of meer toevallig tegen tijdens mijn zoektocht naar informatie over rattengedrag en de bestrijding van die beesten. Ken je vijand hè.
Ja, wachten tot ze de bekabeling van een schuur doorknagen en de hele bende in de fik vliegt zie ik niet zo zitten. Dan maar zo.quote:
Gewoon niet in zo'n ploertige omgeving wonen. Alhoewel ook hier in de dijk nu holen zijn gevondenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee dat fragment kwam ik min of meer toevallig tegen tijdens mijn zoektocht naar informatie over rattengedrag en de bestrijding van die beesten. Ken je vijand hè.
Gelukkig planten zich, zeker in deze tijd, niet zo snel voort.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, wachten tot ze de bekabeling van een schuur doorknagen en de hele bende in de fik vliegt zie ik niet zo zitten. Dan maar zo.
De ratten vluchten jouw kant op nu Denk hier de grootste is geworden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon niet in zo'n ploertige omgeving wonen. Alhoewel ook hier in de dijk nu holen zijn gevonden
Wim Voermans.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voermans en Van Dalen die samen de Nederlandse democratie redden.
#jaloers
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De ratten vluchten jouw kant op nu Denk hier de grootste is geworden.
Mocht je tips nodig hebben, dan hoor ik het wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon niet in zo'n ploertige omgeving wonen. Alhoewel ook hier in de dijk nu holen zijn gevonden
En ze weten dat het oosten van Nederland niet meer veilig is voor die beesten omdat ik daar zit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De ratten vluchten jouw kant op nu Denk hier de grootste is geworden.
Gewoon geklaagd bij de gemeente, die hebben vallen gezet ofzo. Niks meer gezien daarna.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mocht je tips nodig hebben, dan hoor ik het wel.
Ah oosten dus. Zat me net af te vragen waar jij eigenlijk vandaan kwam.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En ze weten dat het oosten van Nederland niet meer veilig is voor die beesten omdat ik daar zit.
Zorgen dat iemand het rage virus heeft uit 28 days/weeks later. Daar vluchten ratten van.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mocht je tips nodig hebben, dan hoor ik het wel.
wel een goeie filmtip om nog eens te kijken vanavond,quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zorgen dat iemand het rage virus heeft uit 28 days/weeks later. Daar vluchten ratten van.
Betaal jij al inmiddels OZB voor jouw omvang?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon geklaagd bij de gemeente, die hebben vallen gezet ofzo. Niks meer gezien daarna.
Nope. Vergeet niet je kwijtschelding aan te vragen he.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Betaal jij al inmiddels OZB voor jouw omvang?
Vond 28 days later wel een goede film. Maar weet niet meer hoe dat met ratten zat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zorgen dat iemand het rage virus heeft uit 28 days/weeks later. Daar vluchten ratten van.
Waarvoor?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope. Vergeet niet je kwijtschelding aan te vragen he.
Pas nog gezien en als ze net met hun gare bak op pad gaan en door een tunnel moeten vlucht er een onwijze shitload aan ratten van de raged ex-mensjes.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vond 28 days later wel een goede film. Maar weet niet meer hoe dat met ratten zat.
oja die scene in de metro is datquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pas nog gezien en als ze net met hun gare bak op pad gaan en door een tunnel moeten vlucht er een onwijze shitload aan ratten van de raged ex-mensjes.
Wat de fuck staat hierquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pas nog gezien en als ze net met hun gare bak op pad gaan en door een tunnel moeten vlucht er een onwijze shitload aan ratten van de raged ex-mensjes.
quote:
quote:Pas nog gezien en als ze net met hun gare bak op pad gaan en door een tunnel moeten vlucht er een onwijze shitload aan ratten van de raged ex-mensjes.
Misschien maar eens aanmelden, met een beetje geluk over 8 jaar de kamer in.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
JFvD heeft al meer dan 1000 leden.
Baudet doet het goed bij de <28 jarigen.
Iemand is jong als die <28 is?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien maar eens aanmelden, met een beetje geluk over 8 jaar de kamer in.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef freako het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend, ik loop hier al een jaar of 15 rond..
Oh God, ik voel me nu echt oud..
Oooh wat leuk. Gefeliciteerd nog!quote:
Nee ik ga beginnen met bestuurskunde volgend jaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
gratz. Studeer je? Ben benaderd om jongerenbeweging te vormen in Roosendaal.
Hahahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben benaderd om jongerenbeweging te vormen in Roosendaal.
Geniaal..quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:00 schreef Tchock het volgende:
V&A / 1000 euro over voor apparaat, dringend
Wat een topic.
Wut, hebben we meer overeen dan gedacht. Waar ga je studeren en wat deed je hiervoor? Vriend van me voerde campagne en wil nu gemeenteraad in in 020, bood aan me aan om zelfde te doen in Roosendaal alhoewel dat niet realistisch is omdat Baude niet popu is in Roosendaal. Overigens eveneens bod gehad van den omdat voorzitter van locale afdeling voormalig collega is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ik ga beginnen met bestuurskunde volgend jaar
las het ja, hoe zit dat?
Zit je nu alweer te vissen?quote:
Hahaha ik hoop zo dat je het wordtquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:13 schreef LA_niner het volgende:
[..]
?. Eveneens bod van den, geen grap.
Wie niet tegenwoordig?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef freako het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend, ik loop hier al een jaar of 15 rond..
Oh God, ik voel me nu echt oud..
Je woont in Breda.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
gratz. Studeer je? Ben benaderd om jongerenbeweging te vormen in Roosendaal.
hihiquote:
Tering, je had net een nieuwe toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hihi
mn mobiel is vanochtend voor de zoveelste keer kapot gevallen dus moet hier wat contactjes leggen
Is dat de nieuwe concurrent van de Spar?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:13 schreef LA_niner het volgende:
[..]
?. Eveneens bod van den, geen grap.
Ja, mjah wel verzekerd met eigen risico van 50 euro. Nu wordt het 120 euro.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tering, je had net een nieuwe toch?
Hoe je op 2 posts antwoord geeft in 1 postquote:
Hahaha.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:13 schreef Pokkelmans het volgende:
SES / Opleiding volgen zonder presentie.
Wehe, Ketchup heeft ook weer even een momentje.
Ik had je ouder geschat. Dacht "die kerel heeft gewoon alles meegemaakt en kan daarom alle feitjes opdreunen". Blijk je toch gewoon een nerd te zijn.quote:
Dat zijn muskusratten. Schijn je goed te kunnen etenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat hem aub daar. Dank alvast.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha.
Waarom komt ie niet hier
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:13 schreef Pokkelmans het volgende:
SES / Opleiding volgen zonder presentie.
Wehe, Ketchup heeft ook weer even een momentje.
Roosendaalquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Weinig intellectuelen in Roosendaal dus niet realistisch. Vanwaar dat gelach?
Hoe zijn ze nou bij je gekomen dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Weinig intellectuelen in Roosendaal dus niet realistisch. Vanwaar dat gelach?
FvD.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, dat laatste klopt wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had je ouder geschat. Dacht "die kerel heeft gewoon alles meegemaakt en kan daarom alle feitjes opdreunen". Blijk je toch gewoon een nerd te zijn.
Dat heeft hij al uitgelegd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe zijn ze nou bij je gekomen dan?
Hoe oud ben jij eigenlijk en wat studeer je ook weer
Politieke nerd, het ergste soort nerd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had je ouder geschat. Dacht "die kerel heeft gewoon alles meegemaakt en kan daarom alle feitjes opdreunen". Blijk je toch gewoon een nerd te zijn.
Samen met Reya in een duoscootmobiel als de lamme en de blinde.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Loop jij inmiddels al met een wandelstok?
Volgend jaar allemaal van die pseudo-intellectuelen die in potjeslatijn met een zachte g de gemeenteraad toespreken, en burgemeesters met een slappe lach. Lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Brabant lijkt me wel een interessant gebied voor dat type minkukels.
Want ners lopen met een wandelstok?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Loop jij inmiddels al met een wandelstok?
Straks is ie ook nog ITer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Politieke nerd, het ergste soort nerd.
Nou nou, dat is hij toch nog steeds?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Godsamne zeg, vroeger was php de oerdomme vaste gast. Maar men wil hem kennelijk in grote getale concurrentie aandoen tegenwoordig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |