"met een lange v", zeg maar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me nu pas realiseer dat driekwart van de FVD stemmers waarschijnlijk gewoon dyslectische VVDers zijn.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)smeregister-a1418794quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Naming and shaming obv partijlidmaatschap is toch een FvD puntje?
aanbod gehad om jongerenbeweging vorm te geven in Roosendaal.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:31 schreef Ryon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de move om de Baudetjugend JFVD te noemen wel erg kan waarderen. Ben benieuwd wie er allemaal gaan overstappen.
Iran had een democratisch geozen premier die door vs-coup werd omver geworpen omdat ie oliehandel nationaliseerde.quote:
Oh interessant, dankjequote:Op donderdag 30 maart 2017 19:49 schreef freako het volgende:
Voor de liefhebbers: de uitslagen van de Kamerverkiezingen van eerder deze maand, per stembureau, voor heel Nederland: https://maps.nrc.nl/tk2017dev/tk2017sb.php
Overal waar veel Denk-stemmers zitten, zitten veel PVV-stemmers.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:49 schreef freako het volgende:
Voor de liefhebbers: de uitslagen van de Kamerverkiezingen van eerder deze maand, per stembureau, voor heel Nederland: https://maps.nrc.nl/tk2017dev/tk2017sb.php
Ik had hem al gezien. Vond de kleurstelling wel vrij beroerd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:49 schreef freako het volgende:
Viel me ook op idd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien. Vond de kleurstelling wel vrij beroerd.
Haar beste kans op eerbaar betaald werk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:54 schreef Rezania het volgende:
Dusssss, Ivanka Trump is nu assistent van de president. Wtf.
Monica Lewinsky was ook assistent van de presidentquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:54 schreef Rezania het volgende:
Dusssss, Ivanka Trump is nu assistent van de president. Wtf.
Nogal ranzige insinuatie.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Monica Lewinsky was ook assistent van de president
Alles in en rond het centrum D66 en GL, de arbeiderswijken aan de rand SP, de Kwakkenberg VVD en Lindenholt PVV. Herkenbaar beeld hier. Valt me nog mee dat Denk in Hatert niet aan een meerderheid komt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:49 schreef freako het volgende:
Heb je ooit Trump over z'n dochter horen praten? Zo'n gek idee is het niet.quote:
Nice.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:49 schreef freako het volgende:
Trump heeft al vaker opmerkingen gemaakt dat hij zijn dochter zou doen.quote:
Ik werk lekker tussen de Denk-wijken. Man man man, ik laat m'n baard maar een paar jaartjes staan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overal waar veel Denk-stemmers zitten, zitten veel PVV-stemmers.
Dat stembureau in Zeddam waar de PvdA het grootste is, is denk ik een verschrijving, in 2012 scoorde de PvdA daar even hoog als nu. In het andere stembureau in hetzelfde dorp komt de PvdA op 3%.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik tel maar 2 stembureaus in heel Nederland waar PvdA de grootste is
Oh als je inzoomed op steden, worden het er wat meer.
Ja, dat is traditie. De VVD is van oudsher behoorlijk sterk in Drenthe, terwijl het CDA maar vrij matig scoort. Als dan ook de PvdA (vroeger veruit het grootste in Drenthe) instort, blijft de VVD als grootste over.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Drenthe is ook wel een vreemde eend in de bijt, omringd door CDA provincies en een SP bolwerkje, maar zelf vrijwel volledig VVD
Heb je op verkiezingsnacht ook die livestream van de voogd en de hont gevolgd toevallig?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:47 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dat is traditie. De VVD is van oudsher behoorlijk sterk in Drenthe, terwijl het CDA maar vrij matig scoort. Als dan ook de PvdA (vroeger veruit het grootste in Drenthe) instort, blijft de VVD als grootste over.
Toen heb ik stemmen zitten tellen tot na 1 uur 's nachts, was ik thuis om 01:45, en om 7:00 uur ging de wekker weer om naar mijn werk te gaan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je op verkiezingsnacht ook die livestream van de voogd en de hont gevolgd toevallig?
Is ook ergens te vinden hoeveel stemmen er per stembureau zijn uitgebracht?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:53 schreef freako het volgende:
[..]
Toen heb ik stemmen zitten tellen tot na 1 uur 's nachts, was ik thuis om 01:45, en om 7:00 uur ging de wekker weer om naar mijn werk te gaan... Dus nee. Is er een linkje?
Ja, dat is wel een omissie. 'Probleem' is dat deze data niet echt vrij verkrijgbaar is, die is door de Politieke Academie verzameld met een hele hoop uitzendkrachten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is ook ergens te vinden hoeveel stemmen er per stembureau zijn uitgebracht?
http://fastmovingtargets.(...)duitslag-van-tk2017/quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:53 schreef freako het volgende:
[..]
Toen heb ik stemmen zitten tellen tot na 1 uur 's nachts, was ik thuis om 01:45, en om 7:00 uur ging de wekker weer om naar mijn werk te gaan... Dus nee. Is er een linkje?
Nee, dat is nogal een dingetje.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is ook ergens te vinden hoeveel stemmen er per stembureau zijn uitgebracht?
Ja, die had ik wel gelezen. Maar hoe komt dehet NRC of de Politieke Academie dan aan deze gegevens? Wat hebben al die uitzendkrachten dan over zitten typen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is nogal een dingetje.
http://www.volkskrant.nl/(...)r-zichzelf~a4480116/
Als je het artikel hebt gelezen, dan weet je dat toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, die had ik wel gelezen. Maar hoe komt dehet NRC of de Politieke Academie dan aan deze gegevens? Wat hebben al die uitzendkrachten dan over zitten typen?
quote:De Politieke Academie - een bureau dat voor politieke partijen in kaart brengt waar hun kiezers wonen - zag dat aankomen en investeerde tienduizenden euro's in uitzendkrachten. Die moesten langs de 300 Nederlandse gemeenten die de uitslagen niet zelf publiceerden om de processen-verbaal over te schrijven.
Ik heb wel iets gezien waar je elk stembureau kon opzoeken, maar ik weet niet meer waar het was. Daar stond mijn stembureau wel op de kaart, hier niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:58 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een omissie. 'Probleem' is dat deze data niet echt vrij verkrijgbaar is, die is door de Politieke Academie verzameld met een hele hoop uitzendkrachten.
De proces-verbalen van de stembureaus, want die liggen enige tijd ter inzage bij de gemeente. Dat is wettelijk verplicht.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, die had ik wel gelezen. Maar hoe komt dehet NRC of de Politieke Academie dan aan deze gegevens? Wat hebben al die uitzendkrachten dan over zitten typen?
Excuus. Ik had een artikel bij een andere bron gelezen, daar stond minder in. Maar bedankt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het artikel hebt gelezen, dan weet je dat toch?
[..]
Daar staat het totaal aan uitgebrachte stemmen wel in, toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:03 schreef freako het volgende:
[..]
De proces-verbalen van de stembureaus, want die liggen enige tijd ter inzage bij de gemeente. Dat is wettelijk verplicht.
Het is wel heel raar dat het zo gaat. En dat de suggestie wordt gewekt dat zelfs de Kiesraad niet bij de uitslagen kan (wat al helemaal krankzinnig zou zijn uiteraard want dat is de toezichthouder):quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Excuus. Ik had een artikel bij een andere bron gelezen, daar stond minder in. Maar bedankt.
quote:De Kiesraad gaat contact opnemen met alle gemeenten om de uitslagen per stembureau te achterhalen, zo laat een woordvoerder weten. 'We kijken of dat in drie maanden lukt.'
Jazeker.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar staat het totaal aan uitgebrachte stemmen wel in, toch?
Ook al geen stemaantallen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:11 schreef Tchock het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)k-hier-de-kaart.html
Inmiddels heeft ook de NOS de hele kaart op basis van bovengenoemde cijfers van de Politieke Academie.
Die suggestie klopt denk ik wel. De Kiesraad is geen toezichthouder op de afzonderlijke stembureaus, dat is de gemeente en misschien in tweede aanleg het hoofdstembureau in de kieskring. In het verleden werden de uitslagen per gemeente niet door de Kiesraad vastgelegd of gepubliceerd. De gegevens die nu op verkiezingsuitslagen.nl staan komen ook niet bij de Kiesraad vandaan maar bij het CBS.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel heel raar dat het zo gaat. En dat de suggestie wordt gewekt dat zelfs de Kiesraad niet bij de uitslagen kan (wat al helemaal krankzinnig zou zijn uiteraard want dat is de toezichthouder):
[..]
Openstaande rekening?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:15 schreef Tchock het volgende:
Mijn huisgenoot is vertrokken zonder überhaupt gedag te zeggen. Hoe asociaal kun je zijn hey tering.
vertrokken als verhuizen naar een andere kamer of?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:15 schreef Tchock het volgende:
Mijn huisgenoot is vertrokken zonder überhaupt gedag te zeggen. Hoe asociaal kun je zijn hey tering.
Ik wist dat ze maar twee maanden zou blijven maar verder was er geen contact mee te maken. Negeerde je straal in huis en als je wat zei kwam er nooit meer dan één woord terug. Nu dus verhuisd, ze moest zelfs langs mijn open kamerdeur lopen om bij de voordeur te komen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vertrokken als verhuizen naar een andere kamer of?
Voermans en Van Dalen die samen de Nederlandse democratie redden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is nogal een dingetje.
http://www.volkskrant.nl/(...)r-zichzelf~a4480116/
Ah, het huisspookje, gelukkig maar 2 maanden dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist dat ze maar twee maanden zou blijven maar verder was er geen contact mee te maken. Negeerde je straal in huis en als je wat zei kwam er nooit meer dan één woord terug. Nu dus verhuisd, ze moest zelfs langs mijn open kamerdeur lopen om bij de voordeur te komen.
Huis is inclusief meisje?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:55 schreef GSbrder het volgende:
Mooi filmpje weer opgenomen, vandaag.
http://www.dumpert.nl/med(...)kopen_doe_je_zo.html
We hebben wel eerder huisspookjes gehad maar dit slaat wel echt alles.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, het huisspookje, gelukkig maar 2 maanden dus.
Was ze wel een beetje knap of dat ook niet
Mooi toch dat ze is opgeflikkerd dan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist dat ze maar twee maanden zou blijven maar verder was er geen contact mee te maken. Negeerde je straal in huis en als je wat zei kwam er nooit meer dan één woord terug. Nu dus verhuisd, ze moest zelfs langs mijn open kamerdeur lopen om bij de voordeur te komen.
Opgeruimd staat netjes ja. Ik geloof dat ze naar Nigeria zou gaan of zo, veel plezier en tot nooit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mooi toch dat ze is opgeflikkerd dan.
wat moet je daar dan, nouja niet dat jij dat weet dus beetje overbodige vraagquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes ja. Ik geloof dat ze naar Nigeria zou gaan of zo, veel plezier en tot nooit.
Toch één seksueel getint grapje teveel gemaakt, vrees ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:15 schreef Tchock het volgende:
Boko Haram weet daar wel raad mee.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes ja. Ik geloof dat ze naar Nigeria zou gaan of zo, veel plezier en tot nooit.
Ze zal je binnenkort wel mailen dat je nog geld van haar tegoed hebt, maar dat je wel eerst 100 euro over moet maken voordat je het krijgt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zal je binnenkort wel mailen dat je nog geld van haar tegoed hebt, maar dat je wel eerst 100 euro over moet maken voordat je het krijgt.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zal je binnenkort wel mailen dat je nog geld van haar tegoed hebt, maar dat je wel eerst 100 euro over moet maken voordat je het krijgt.
Ja, dat zal te maken hebben met het verdienmodel van die stichting. Partijen kunnen dat bestand kopen van hun. Handig voor de campagne.quote:
Ik vond dit grappig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Keihard besluieren dat mens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Boko Haram weet daar wel raad mee.
Nou, jemig, zeker.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:34 schreef skysherrif het volgende:
http://www.nsmbl.nl/nsmbl(...)cado-show-amsterdam/
Lijkt me dat we met de recente kennis dit restaurantje maar eens flink moeten boycotten.
Er stond een lid van de eilandraad van Sint Eustatius kandidaat voor het CDA.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:13 schreef skysherrif het volgende:
Ook wel interessant, D66 bij buitenlandse stemmers het grootst net als op saba en bonaire terwijl ongeveer 95 procent van de stemmen op st eustatius CDA zijn.
Erg seculier hier.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Drenthe is ook wel een vreemde eend in de bijt, omringd door CDA provincies en een SP bolwerkje, maar zelf vrijwel volledig VVD
Voor Noord-Nederland had het DvhN even terug al een overzicht per bureau met aantal stemmen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:03 schreef freako het volgende:
[..]
De proces-verbalen van de stembureaus, want die liggen enige tijd ter inzage bij de gemeente. Dat is wettelijk verplicht.
Freako weet allesquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:41 schreef freako het volgende:
[..]
Er stond een lid van de eilandraad van Sint Eustatius kandidaat voor het CDA.
Eiland van beschaving.quote:
Je filmpjes zijn nooit grappig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef skysherrif het volgende:
Sorry remlof, maar dit was te politiek beladen en grappig om het even niet te delen
http://www.dumpert.nl/med(...)p_de_voorzitter.html
Hard deze.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je filmpjes zijn nooit grappig.
welquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je filmpjes zijn nooit grappig.
Kuzu is sowieso niet interessant. Zoveel mogelijk negeren die flapdrol, anders gaat ie zichzelf veel te belangrijk vinden.quote:
Vond de reactie van Verhoeven wel geinig, daar ging het meer omquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kuzu is sowieso niet interessant. Zoveel mogelijk negeren die flapdrol, anders gaat ie zichzelf veel te belangrijk vinden.
Ik klik sowieso niet op linkjes.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
Zijn er überhaupt mensen die op die dagelijkse dumpertspam van Sky klikken?
Met je linkermiddelvinger naar omhoog gestrekt?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meestal wel, soms ga ik op mijn linkerhand zi- mja gewoon rechts idd.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:10 schreef skysherrif het volgende:
Dan laat ik alvast het Braziliaanse bodypaint modelfilmpje achterwege
Cool. Lijkt erop dat het DvhN parallel aan de Politieke Academie aan het verzamelen is geslagen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor Noord-Nederland had het DvhN even terug al een overzicht per bureau met aantal stemmen.
Nee, nee dat is niet waar ik naar toe wildequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met je linkermiddelvinger naar omhoog gestrekt?
lol @ edit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, nee dat is niet waar ik naar toe wilde
Hahah gezien.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, nee dat is niet waar ik naar toe wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |