Er stond een lid van de eilandraad van Sint Eustatius kandidaat voor het CDA.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:13 schreef skysherrif het volgende:
Ook wel interessant, D66 bij buitenlandse stemmers het grootst net als op saba en bonaire terwijl ongeveer 95 procent van de stemmen op st eustatius CDA zijn.
Erg seculier hier.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Drenthe is ook wel een vreemde eend in de bijt, omringd door CDA provincies en een SP bolwerkje, maar zelf vrijwel volledig VVD
Voor Noord-Nederland had het DvhN even terug al een overzicht per bureau met aantal stemmen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:03 schreef freako het volgende:
[..]
De proces-verbalen van de stembureaus, want die liggen enige tijd ter inzage bij de gemeente. Dat is wettelijk verplicht.
Freako weet allesquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:41 schreef freako het volgende:
[..]
Er stond een lid van de eilandraad van Sint Eustatius kandidaat voor het CDA.
Eiland van beschaving.quote:
Je filmpjes zijn nooit grappig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef skysherrif het volgende:
Sorry remlof, maar dit was te politiek beladen en grappig om het even niet te delen
http://www.dumpert.nl/med(...)p_de_voorzitter.html
Hard deze.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je filmpjes zijn nooit grappig.
welquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je filmpjes zijn nooit grappig.
Kuzu is sowieso niet interessant. Zoveel mogelijk negeren die flapdrol, anders gaat ie zichzelf veel te belangrijk vinden.quote:
Vond de reactie van Verhoeven wel geinig, daar ging het meer omquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kuzu is sowieso niet interessant. Zoveel mogelijk negeren die flapdrol, anders gaat ie zichzelf veel te belangrijk vinden.
Ik klik sowieso niet op linkjes.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
Zijn er überhaupt mensen die op die dagelijkse dumpertspam van Sky klikken?
Met je linkermiddelvinger naar omhoog gestrekt?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meestal wel, soms ga ik op mijn linkerhand zi- mja gewoon rechts idd.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:10 schreef skysherrif het volgende:
Dan laat ik alvast het Braziliaanse bodypaint modelfilmpje achterwege
Cool. Lijkt erop dat het DvhN parallel aan de Politieke Academie aan het verzamelen is geslagen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor Noord-Nederland had het DvhN even terug al een overzicht per bureau met aantal stemmen.
Nee, nee dat is niet waar ik naar toe wildequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met je linkermiddelvinger naar omhoog gestrekt?
lol @ edit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, nee dat is niet waar ik naar toe wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |