Openstaande rekening?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:15 schreef Tchock het volgende:
Mijn huisgenoot is vertrokken zonder überhaupt gedag te zeggen. Hoe asociaal kun je zijn hey tering.
vertrokken als verhuizen naar een andere kamer of?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:15 schreef Tchock het volgende:
Mijn huisgenoot is vertrokken zonder überhaupt gedag te zeggen. Hoe asociaal kun je zijn hey tering.
Ik wist dat ze maar twee maanden zou blijven maar verder was er geen contact mee te maken. Negeerde je straal in huis en als je wat zei kwam er nooit meer dan één woord terug. Nu dus verhuisd, ze moest zelfs langs mijn open kamerdeur lopen om bij de voordeur te komen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vertrokken als verhuizen naar een andere kamer of?
Voermans en Van Dalen die samen de Nederlandse democratie redden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is nogal een dingetje.
http://www.volkskrant.nl/(...)r-zichzelf~a4480116/
Ah, het huisspookje, gelukkig maar 2 maanden dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist dat ze maar twee maanden zou blijven maar verder was er geen contact mee te maken. Negeerde je straal in huis en als je wat zei kwam er nooit meer dan één woord terug. Nu dus verhuisd, ze moest zelfs langs mijn open kamerdeur lopen om bij de voordeur te komen.
Huis is inclusief meisje?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:55 schreef GSbrder het volgende:
Mooi filmpje weer opgenomen, vandaag.
http://www.dumpert.nl/med(...)kopen_doe_je_zo.html
We hebben wel eerder huisspookjes gehad maar dit slaat wel echt alles.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, het huisspookje, gelukkig maar 2 maanden dus.
Was ze wel een beetje knap of dat ook niet
Mooi toch dat ze is opgeflikkerd dan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist dat ze maar twee maanden zou blijven maar verder was er geen contact mee te maken. Negeerde je straal in huis en als je wat zei kwam er nooit meer dan één woord terug. Nu dus verhuisd, ze moest zelfs langs mijn open kamerdeur lopen om bij de voordeur te komen.
Opgeruimd staat netjes ja. Ik geloof dat ze naar Nigeria zou gaan of zo, veel plezier en tot nooit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mooi toch dat ze is opgeflikkerd dan.
wat moet je daar dan, nouja niet dat jij dat weet dus beetje overbodige vraagquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes ja. Ik geloof dat ze naar Nigeria zou gaan of zo, veel plezier en tot nooit.
Toch één seksueel getint grapje teveel gemaakt, vrees ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:15 schreef Tchock het volgende:
Boko Haram weet daar wel raad mee.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes ja. Ik geloof dat ze naar Nigeria zou gaan of zo, veel plezier en tot nooit.
Ze zal je binnenkort wel mailen dat je nog geld van haar tegoed hebt, maar dat je wel eerst 100 euro over moet maken voordat je het krijgt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zal je binnenkort wel mailen dat je nog geld van haar tegoed hebt, maar dat je wel eerst 100 euro over moet maken voordat je het krijgt.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zal je binnenkort wel mailen dat je nog geld van haar tegoed hebt, maar dat je wel eerst 100 euro over moet maken voordat je het krijgt.
Ja, dat zal te maken hebben met het verdienmodel van die stichting. Partijen kunnen dat bestand kopen van hun. Handig voor de campagne.quote:
Ik vond dit grappig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Keihard besluieren dat mens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Boko Haram weet daar wel raad mee.
Nou, jemig, zeker.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:34 schreef skysherrif het volgende:
http://www.nsmbl.nl/nsmbl(...)cado-show-amsterdam/
Lijkt me dat we met de recente kennis dit restaurantje maar eens flink moeten boycotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |