hihiquote:
Tering, je had net een nieuwe toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hihi
mn mobiel is vanochtend voor de zoveelste keer kapot gevallen dus moet hier wat contactjes leggen
Is dat de nieuwe concurrent van de Spar?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:13 schreef LA_niner het volgende:
[..]
?. Eveneens bod van den, geen grap.
Ja, mjah wel verzekerd met eigen risico van 50 euro. Nu wordt het 120 euro.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tering, je had net een nieuwe toch?
Hoe je op 2 posts antwoord geeft in 1 postquote:
Hahaha.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:13 schreef Pokkelmans het volgende:
SES / Opleiding volgen zonder presentie.
Wehe, Ketchup heeft ook weer even een momentje.
Ik had je ouder geschat. Dacht "die kerel heeft gewoon alles meegemaakt en kan daarom alle feitjes opdreunen". Blijk je toch gewoon een nerd te zijn.quote:
Dat zijn muskusratten. Schijn je goed te kunnen etenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon niet in zo'n ploertige omgeving wonen. Alhoewel ook hier in de dijk nu holen zijn gevonden
Laat hem aub daar. Dank alvast.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha.
Waarom komt ie niet hier
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:13 schreef Pokkelmans het volgende:
SES / Opleiding volgen zonder presentie.
Wehe, Ketchup heeft ook weer even een momentje.
Roosendaalquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Weinig intellectuelen in Roosendaal dus niet realistisch. Vanwaar dat gelach?
Hoe zijn ze nou bij je gekomen dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Weinig intellectuelen in Roosendaal dus niet realistisch. Vanwaar dat gelach?
FvD.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
JFvD heeft al meer dan 1000 leden.
Baudet doet het goed bij de <28 jarigen.
Ja, dat laatste klopt wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had je ouder geschat. Dacht "die kerel heeft gewoon alles meegemaakt en kan daarom alle feitjes opdreunen". Blijk je toch gewoon een nerd te zijn.
Dat heeft hij al uitgelegd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe zijn ze nou bij je gekomen dan?
Hoe oud ben jij eigenlijk en wat studeer je ook weer
Politieke nerd, het ergste soort nerd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had je ouder geschat. Dacht "die kerel heeft gewoon alles meegemaakt en kan daarom alle feitjes opdreunen". Blijk je toch gewoon een nerd te zijn.
Samen met Reya in een duoscootmobiel als de lamme en de blinde.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Loop jij inmiddels al met een wandelstok?
Volgend jaar allemaal van die pseudo-intellectuelen die in potjeslatijn met een zachte g de gemeenteraad toespreken, en burgemeesters met een slappe lach. Lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Brabant lijkt me wel een interessant gebied voor dat type minkukels.
Want ners lopen met een wandelstok?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Loop jij inmiddels al met een wandelstok?
Straks is ie ook nog ITer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Politieke nerd, het ergste soort nerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |