En dan thuis nog effe een docu over kijken en dan nog vijf ratgerelateerde FOK!-posts... Dat is dus een obsessie.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sluipt een beetje in je routine. We hebben hier een paar van die valkooien staan, dus als ik op in mijn buitenverblijf ben loop ik elke dag even twee rondjes om te kijken of er wat in zit. Verder is het eerste dat ik 's ochtends doe even bij de kippen kijken of er een eitje ligt, en dan trap ik de gaten die de ratten daar hebben gegraven weer dicht. Dan ben je al zo een kwartier per dag kwijt aan die beesten.
AT5 heeft sowieso chille koppen de laatste tijd, echt genot.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:36 schreef Tchock het volgende:
Die toko bracht wel een van de leukste AT5-koppen in de recente geschiedenis
[ afbeelding ]"Avocado vergeten"
Nee dat fragment kwam ik min of meer toevallig tegen tijdens mijn zoektocht naar informatie over rattengedrag en de bestrijding van die beesten. Ken je vijand hè.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan thuis nog effe een docu over kijken en dan nog vijf ratgerelateerde FOK!-posts... Dat is dus een obsessie.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee dat fragment kwam ik min of meer toevallig tegen tijdens mijn zoektocht naar informatie over rattengedrag en de bestrijding van die beesten. Ken je vijand hè.
Ja, wachten tot ze de bekabeling van een schuur doorknagen en de hele bende in de fik vliegt zie ik niet zo zitten. Dan maar zo.quote:
Gewoon niet in zo'n ploertige omgeving wonen. Alhoewel ook hier in de dijk nu holen zijn gevondenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee dat fragment kwam ik min of meer toevallig tegen tijdens mijn zoektocht naar informatie over rattengedrag en de bestrijding van die beesten. Ken je vijand hè.
Gelukkig planten zich, zeker in deze tijd, niet zo snel voort.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, wachten tot ze de bekabeling van een schuur doorknagen en de hele bende in de fik vliegt zie ik niet zo zitten. Dan maar zo.
De ratten vluchten jouw kant op nu Denk hier de grootste is geworden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon niet in zo'n ploertige omgeving wonen. Alhoewel ook hier in de dijk nu holen zijn gevonden
Wim Voermans.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voermans en Van Dalen die samen de Nederlandse democratie redden.
#jaloers
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De ratten vluchten jouw kant op nu Denk hier de grootste is geworden.
Mocht je tips nodig hebben, dan hoor ik het wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon niet in zo'n ploertige omgeving wonen. Alhoewel ook hier in de dijk nu holen zijn gevonden
En ze weten dat het oosten van Nederland niet meer veilig is voor die beesten omdat ik daar zit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De ratten vluchten jouw kant op nu Denk hier de grootste is geworden.
Gewoon geklaagd bij de gemeente, die hebben vallen gezet ofzo. Niks meer gezien daarna.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mocht je tips nodig hebben, dan hoor ik het wel.
Ah oosten dus. Zat me net af te vragen waar jij eigenlijk vandaan kwam.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En ze weten dat het oosten van Nederland niet meer veilig is voor die beesten omdat ik daar zit.
Zorgen dat iemand het rage virus heeft uit 28 days/weeks later. Daar vluchten ratten van.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mocht je tips nodig hebben, dan hoor ik het wel.
wel een goeie filmtip om nog eens te kijken vanavond,quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zorgen dat iemand het rage virus heeft uit 28 days/weeks later. Daar vluchten ratten van.
Betaal jij al inmiddels OZB voor jouw omvang?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon geklaagd bij de gemeente, die hebben vallen gezet ofzo. Niks meer gezien daarna.
Nope. Vergeet niet je kwijtschelding aan te vragen he.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Betaal jij al inmiddels OZB voor jouw omvang?
Vond 28 days later wel een goede film. Maar weet niet meer hoe dat met ratten zat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zorgen dat iemand het rage virus heeft uit 28 days/weeks later. Daar vluchten ratten van.
Waarvoor?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope. Vergeet niet je kwijtschelding aan te vragen he.
Pas nog gezien en als ze net met hun gare bak op pad gaan en door een tunnel moeten vlucht er een onwijze shitload aan ratten van de raged ex-mensjes.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vond 28 days later wel een goede film. Maar weet niet meer hoe dat met ratten zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |