Kun je je beter bij Liberland aansluiten. En er is ook nog een stukje woestijn tussen Egypte en Sudan ongeclaimd, daar is het niet zo verdomde koud.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ha, een stukje ongeclaimed. Tijd om daar lolbertaristan te stichten.
Ik heb liever kou dan een woestijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je je beter bij Liberland aansluiten. En er is ook nog een stukje woestijn tussen Egypte en Sudan ongeclaimd, daar is het niet zo verdomde koud.
Hemel, zelfs Karina vlucht hierheenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:15 schreef Karina het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Iedereen is welkom, behalve lelijke eilandbewoners.
[ afbeelding ]
Oh shit niet naar gekekenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kan een eervolle mod de OP opschonen.
Ik kan hier niet om lachen hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]meteen de lapo ik moest een beetje lachen eigenlijk.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan hier niet om lachen hoor.
Misschien als je een pic post wel
Kijk hoe chill. Deze vent woont er vast nog.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb liever kou dan een woestijn.
Ik zag toevallig de post van remlof die ik niet begreep dus ik kon het niet laten om te postenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef Euribob het volgende:
Karina in de POL-SC, wat een heugelijke dag.
35?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Karina is nog ouder dan ik...
We zitten al lang aan ons newbiequotum. Stuur haar weg.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef Euribob het volgende:
Karina in de POL-SC, wat een heugelijke dag.
Je begreep die hele post niet door één typo?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag toevallig de post van remlof die ik niet begreep dus ik kon het niet laten om te posten
Je bent zelf een newbie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
We zitten al lang aan ons newbiequotum. Stuur haar weg.
Weer eens wat anders hè. Normaal gesproken staat het hier altijd vol met posts van Drugshond en john244699946 die we niet begrijpen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag toevallig de post van remlof die ik niet begreep dus ik kon het niet laten om te posten
Volgens mij was het er meer dan 1quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je begreep die hele post niet door één typo?
Ze vragen allemaal naar jou. Dus ik weet niet wat je ze hebt beloofd ofzo.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Kaas- het volgende:
We kunnen beter een belasting op newbies heffen trouwens dan een quotum in te stellen, dat is economisch minder schadelijk.
Zolang er maar een newbievrijstelling met een safeharborbepaling in komt vind ik het prima.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Kaas- het volgende:
We kunnen beter een belasting op newbies heffen trouwens dan een quotum in te stellen, dat is economisch minder schadelijk, aangezien de marktwerking intact blijft ondanks de interventie.
Mijn beleid begint te werken. Had er helaas geen rekening mee gehouden dat het zo populair zou worden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar deze SC heeft de laatste tijd wel iets TE veel magische aantrekkingskracht op alles en iedereen op dit forum idd
Waar is de goede oude tijd dat er (bijna) niemand hier iets durfde te posten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar deze SC heeft de laatste tijd wel iets TE veel magische aantrekkingskracht op alles en iedereen op dit forum idd
Zo Is dat.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Whiskers is minimaal het dubbele.
Uh dat valt reuze mee hoor. Al ben ik verre van een newbiequote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo Is dat.
Kun je nagaan hoe oud Karina al is...
Beter maken we er een Turkijedeal van. Dat ze iedereen opvangen in de NWS-SC, en in ruil mogen ze ons dan uitmaken voor nazi's.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang er maar een newbievrijstelling met een safeharborbepaling in komt vind ik het prima.
Welk beleid?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn beleid begint te werken. Had er helaas geen rekening mee gehouden dat het zo populair zou worden.
BUILD A WALL!quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Pol SC is een sanctuary geworden, dat moeten je juist mooi vinden toch remlof.
Ze kunnen van mij allemaal de Maas in.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze vragen allemaal naar jou. Dus ik weet niet wat je ze hebt beloofd ofzo.
Zelf minder posten.quote:
WOI nog meegemaakt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo Is dat.
Kun je nagaan hoe oud Karina al is...
Pcies. Word er gewoon nostalgisch van..quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar is de goede oude tijd dat er (bijna) niemand hier iets durfde te posten.
Opvang in de digitale regio kost bakken met geld Janneke. Bovendien wordt sowieso 95% van de idioten daar al opgevangen. Die fora kunnen de druk helemaal niet aan. Op sommige plekken bestaat meer dan de helft van de bevolking uit idioten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beter maken we er een Turkijedeal van. Dat ze iedereen opvangen in de NWS-SC, en in ruil mogen ze ons dan uitmaken voor nazi's.
Ik geloof dat jouw beleid mij niet zo bevalt..quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn beleid begint te werken. Had er helaas geen rekening mee gehouden dat het zo populair zou worden.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beter maken we er een Turkijedeal van. Dat ze iedereen opvangen in de NWS-SC, en in ruil mogen ze ons dan uitmaken voor nazi's.
652 miljoen dieren werden afgelopen jaar geslacht in Nederland voor vleesconsumptie Skyquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Hmmm, nog maar even bitterballetjes uit de frituur halen, mooie afsluiter van de avond.
Is het al een record?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
652 miljoen dieren werden afgelopen jaar geslacht in Nederland voor vleesconsumptie Sky
eehh ehh ja deze komen uit die diervriendelijke boerderij bovendien zijn het tofu ballenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
652 miljoen dieren werden afgelopen jaar geslacht in Nederland voor vleesconsumptie Sky
Dat is beter dan dat ze voor de lol zouden worden geslacht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
#winning!quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet eens een kapsalon? Pff, mietjequote:
Are u sure?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:27 schreef Kaas- het volgende:
Heb nu al ruim 26 uur geen vlees gegeten.
Gay.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Zow, de oven en koffozetapparaat staan op de timer. Morgen de trap aflopen waar er beneden koffo- en afgebakkenbroodjeslucht mij tegenmoet komt.
Christus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nu een crispy penis voor me die afbreekt in een darmkanaal. Sorry.
Lekker!quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Zow, de oven en koffozetapparaat staan op de timer. Morgen de trap aflopen waar er beneden koffo- en afgebakkenbroodjeslucht mij tegenmoet komt.
:Squote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit verklaart wel het een en ander.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Wat is wasmiddel trouwens duur zeg. Heb dat vandaag voor het eerst ooit gekocht en schrok van het prijsje.
Wow. wat is dezens Disana!?!quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit verklaart wel het een en ander.
Wat voor wasmiddel heb je in Jezusnaam gekocht dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Wat is wasmiddel trouwens duur zeg. Heb dat vandaag voor het eerst ooit gekocht en schrok van het prijsje.
Tot op heden ging je nog ieder weekend met vuile was naar je moeder?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Die Jan Hans brengt alles van waarde naar de klote, met z'n neus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger was ik niet zo. Blame it on Kaas-
Bij de Makro koop ik daar altijd twee grootverpakkingen voor de prijs van één van.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Zegt iemand uit de NWS-SC...quote:
Een verderfelijke invloed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die Jan Hans brengt alles van waarde naar de klote, met z'n neus.
Weet ik veel. Maar al die dingen waren zes euro of zo? En dan had ik er drie nodig plus zo'n wasverzachter.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor wasmiddel heb je in Jezusnaam gekocht dan?
Makro? Heeft je vrouw een kapperszaak aan huis oid?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij de Makro koop ik daar altijd twee grootverpakkingen voor de prijs van één van.
Ik koop uitsluitend het waspoeder van de Jumbo zonder flauwekul erbij, en ben dan een paar euro kwijt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar al die dingen waren zes euro of zo? En dan had ik er drie nodig plus zo'n wasverzachter.
Ook niet overzichtelijk verder of zo, maar nee er moet een heel fucking gangpad aan gewijd worden met honderdmiljoen merken.
Ik kreeg altijd eens per jaar wasmiddel en dat was wel genoeg. Deze verjaardag hadden ze het overgeslagen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tot op heden ging je nog ieder weekend met vuile was naar je moeder?
En jij koopt de duurste?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar al die dingen waren zes euro of zo? En dan had ik er drie nodig plus zo'n wasverzachter.
Ook niet overzichtelijk verder of zo, maar nee er moet een heel fucking gangpad aan gewijd worden met honderdmiljoen merken.
Ik wil ook bij de Makro kunnen winkelen. En bij de Hanos. Hebben zulke chille dingen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij de Makro koop ik daar altijd twee grootverpakkingen voor de prijs van één van.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd eens per jaar wasmiddel en dat was wel genoeg. Deze verjaardag hadden ze het overgeslagen.
Man van het volk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Waspoeder mag niet van de wooncommissie, slecht voor de machines.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik koop uitsluitend het waspoeder van de Jumbo zonder flauwekul erbij, en ben dan een paar euro kwijt.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd eens per jaar wasmiddel en dat was wel genoeg. Deze verjaardag hadden ze het overgeslagen.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij krijgen hier natuurlijk nooit zo'n topshow als daar.
Tjeee neem gewoon het huismerk man. Is 2 euro of zo en ruikt naar rozen (bij de AH dan).quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met een mooie strik erom? Wat een kutcadeau.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Omo gekocht hé.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als D66'er sta je altijd met je poten in de aarde tussen het gewone volk. Ze rollen ze.quote:
Kreeg in plaats van wasmiddel twee cactussen dit keer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Met een mooie strik erom? Wat een kutcadeau.
Truequote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, maakt niks uit waar je post. Eigenlijk is het overal gewoon hetzelfde
Pijnlijk lijkt me.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kreeg in plaats van wasmiddel twee cactussen dit keer.
Je hoeft niet volks te zijn om het volk te kunnen vertegenwoordigen. Er is een verschil tussen de elite die de dienst uitmaakt en de mensen die, zoals Kaas, qua levensstijl bij de elite horen.quote:
Oh, dat heb ik nou nog nooit gehoord. Ik kan me voorstellen dat vloeibaar duurder is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waspoeder mag niet van de wooncommissie, slecht voor de machines.
Ja, een gewone buttplug lijkt mij een beter kado. Maar wellicht was het een hint.quote:
Zeker met de levensfilosofie die Kaas- aanhangt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het uitpakt in de veronderstelling dat er wasmiddel in zit wel ja.
Met vloeibaar moet je weer om de zoveel tijd heet wassen anders krijg je allemaal pluizige schimmelshizzle van dat vloeibare.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga naar de Aldi of de Lidl. Volgens de Consumentenbond uitstekend wasmiddel. Of wacht op de 1x in de 2-wekenaanbieding bij de Appie van grootverpakkingen vliebaar wasmiddel van Witte Reus of Omo of Robijn oid. Kun je meteen jaren vooruit voor 10 euroquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het maar een gedoetje allemaal. Mag de vriend mooi doen straks.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met vloeibaar moet je weer om de zoveel tijd heet wassen anders krijg je allemaal pluizige schimmelshizzle van dat vloeibare.
Elite? Sodomieten zul je bedoelen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoeft niet volks te zijn om het volk te kunnen vertegenwoordigen. Er is een verschil tussen de elite die de dienst uitmaakt en de mensen die, zoals Kaas, qua levensstijl bij de elite horen.
Owh? Hier nog niks van gemerkt. Heb het ding al een jaar of 7,5.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met vloeibaar moet je weer om de zoveel tijd heet wassen anders krijg je allemaal pluizige schimmelshizzle van dat vloeibare.
Wij hebben ook wel makkelijk praten natuurlijk. Wij hoeven niet op een krukje te gaan staan om bij het aanrecht te kunnen.quote:
Vileinquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel makkelijk praten natuurlijk. Wij hoeven niet op een krukje te gaan staan om bij het aanrecht te kunnen.
Dit was een letterlijke Baudet-quote, behalve dat ik "ik" heb vervangen door "kaas"quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elite? Sodomieten zul je bedoelen.
Volgens mij roetsjt hij met een eikenblad van de trap en zweeft zo richting het aanrecht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel makkelijk praten natuurlijk. Wij hoeven niet op een krukje te gaan staan om bij het aanrecht te kunnen.
Bart. Lang niet gezien inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik mis trouwens iemand al een tijdje, die ouwe misogyne schaker, hoe heet ie ook weer?
John post hier gewoon hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik mis trouwens iemand al een tijdje, die ouwe misogyne schaker, hoe heet ie ook weer?
Die heeft zichzelf verbannen meen ik. Maar ik weet het fijne er niet van.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Nu niet gelukkig.quote:
Wist niet dat Baudet ook Nederlands kon.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit was een letterlijke Baudet-quote, behalve dat ik "ik" heb vervangen door "kaas"
Met andere woorden ondanks dat je met je levensstijl erg graag bij de elite wil horen maak je er dan nog niet direct deel van uit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoeft niet volks te zijn om het volk te kunnen vertegenwoordigen. Er is een verschil tussen de elite die de dienst uitmaakt en de mensen die, zoals Kaas, qua levensstijl bij de elite horen.
Daarom kappen met beleid.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zeg je dit ook weleens trollend tegen je collega's?quote:
Ik gok op max 5 minuten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu niet gelukkig.
Of jinx ik het nu?![]()
Afdeling groenbeheer, ja.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zeg je dit ook weleens trollend tegen je collega's?
Nee, die is het huisorakel. Hele andere functie.quote:
Of een A-merk in de aanbieding, dat zijn er ook altijd wel een paar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tjeee neem gewoon het huismerk man. Is 2 euro of zo en ruikt naar rozen (bij de AH dan).
http://www.nporadio1.nl/d(...)ieter-derks-giro-555quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wist niet dat Baudet ook Nederlands kon.
Nee, die heeft een vergeten pasje van haar oude werkgever nog, jaaaren oud. Maar doet het nog prima.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Makro? Heeft je vrouw een kapperszaak aan huis oid?
Japie er achteraan en met een beetje gelukg verhuist KrappeAuto ook van topic.quote:
Of dat ja. Want normaal is het ook achterlijk duur.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of een A-merk in de aanbieding, dat zijn er ook altijd wel een paar.
Sweet dreams, hunk.quote:
Wat is die fixatie met trollen tich tegenwoordig? Voorstanders van Trump hebben er ook de mond van vol..quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Orakel? Gaat het wel goed met je Euri?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, die is het huisorakel. Hele andere functie.
Handigquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, die heeft een vergeten pasje van haar oude werkgever nog, jaaaren oud. Maar doet het nog prima.
Haha, ben wel altijd voor minder lastige regels. De dikste pakken papier wijk je toch als eerste van afquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb er niets te melden. Trumps anti-beleid is niet te analyseren, en alle onderzoeken naar Russische banden zijn nog niet concreet genoeg om over te discussiëren. Technisch gezien ben ik nog steeds in de rouw, dat zou ook een reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is die fixatie met trollen tich tegenwoordig? Voorstanders van Trump hebben er ook de mond van vol..
Dat gezegd hebbende: waarom zie ik je amper meer in AMV?
Nee, nee, Neeeeeee!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Japie er achteraan en met een beetje gelukg verhuist KrappeAuto ook van topic.
Klopt wel. Vorige week bij de Appie iets van Ariël oid gehaald voor een euro of vier. Dan stelt het per wasbeurt niks meer voor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat ja. Want normaal is het ook achterlijk duur.
Ik voer campagne om John de functie van fokorakel te geven. Met een leuk geel kleurtje.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Orakel? Gaat het wel goed met je Euri?
Ben je helemaal mal geworden joh koekwausquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik voer campagne om John de functie van fokorakel te geven. Met een leuk geel kleurtje.
Ik mis je daarquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb er niets te melden. Trumps anti-beleid is niet te analyseren, en alle onderzoeken naar Russische banden zijn nog niet concreet genoeg om over te discussiëren. Technisch gezien ben ik nog steeds in de rouw, dat zou ook een reden kunnen zijn.
Ik pak altijd die geconcentreerde, die flessen zijn minder zwaarquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt wel. Vorige week bij de Appie iets van Ariël oid gehaald voor een euro of vier. Dan stelt het per wasbeurt niks meer voor.
Dan weten mensen wel wat ze aan hem hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je helemaal mal geworden joh koekwaus
Iedere betalende FOK!ker heeft Sjon al lang op ignore staan joh.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik voer campagne om John de functie van fokorakel te geven. Met een leuk geel kleurtje.
WHY????quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Haha, de was moet zo nu en dan toch gedaan worden. En aangezien het recent was weet ik nog wel ongeveer wat ik uit het schap trokquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pak altijd die geconcentreerde, die flessen zijn minder zwaarEn meestal goedkoper.
Wist niet dat jij zo een huisvrouwtje was
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je helemaal mal geworden joh koekwaus
Niet echt de moeite meer waard om te volgen inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie er vooral idioten die een soort wedstrijdje goedpraten proberen te doen.
Dan kom je r niet vaak genoeg. Die zijn dik in de minderheid.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie er vooral idioten die een soort wedstrijdje goedpraten proberen te doen.
Wat doet de rest er dan nog?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan kom je r niet vaak genoeg. Die zijn dik in de minderheid.
De stem van de rede heeft november dat topic verlaten. Als die terugkomt ben ik weer actief van de partij.quote:
Huisvrouwtje? Alleenstaande mannen (denk ik dan iig) hoeven hun was niet te doen ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pak altijd die geconcentreerde, die flessen zijn minder zwaarEn meestal goedkoper.
Wist niet dat jij zo een huisvrouwtje was
Nog 3 jaar en 10 maanden wachten dus. Tegen die tijd ben je bijna volwassen joh.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
De stem van de rede heeft november dat topic verlaten. Als die terugkomt ben ik weer actief van de partij.
En bedankt. Ook namens Mono, Pom en nog wat anderenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
De stem van de rede heeft november dat topic verlaten. Als die terugkomt ben ik weer actief van de partij.
Is gevaarlijk. Er zijn mensen gestorven aan grapjes hè.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef Euribob het volgende:
Mensen ik maak verdomme een grapje. Laat me.
In 2018 al, met een beetje geluk. Of eerder, als die impeachment dus van de grond komt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog 3 jaar en 10 maanden wachten dus. Tegen die tijd ben je bijna volwassen joh.
Nee, alleen als je er ook lavendelpurfum op spuit vlak voor het inleveren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ga het woord "hagiografisch", in navolging van Baudet, gewoon in een essay gebruiken.
Stoer he?
Ik lees en stuur nog actief bij.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bedankt. Ook namens Mono, Pom en nog wat anderen
Zich amuseren, toch nog verbazen en nieuws delenquote:
Jawel, maar dat doen we in onze rol als lekker mokkel. Schortje voor, string in je spleet, hoge hakken aan. Dan zijn we niet meer onszelf zeg maar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huisvrouwtje? Alleenstaande mannen (denk ik dan iig) hoeven hun was niet te doen ofzo?
In welke zin?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ga het woord "hagiografisch", in navolging van Baudet, gewoon in een essay gebruiken.
Stoer he?
Als hij over tien jaar alleenheerser is over Groot-Nederland ben je medepichtig hèquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Stoer he?
Nouquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Stoer he?
Impeachmentprocessen duren wel even. In de tussentijd kan het dan van een idiocratie naar theocratie gaan met Pence.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
In 2018 al, met een beetje geluk. Of eerder, als die impeachment dus van de grond komt.
Whut?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, maar dat doen we in onze rol als lekker mokkel. Schortje voor, string in je spleet, hoge hakken aan. Dan zijn we niet meer onszelf zeg maar.
[..]
In welke zin?
Ja, maar dat die überhaupt al in gang wordt gezet is al genoeg bewijs voor mij dat "sanity has prevailed". En dan hopen op een lekker lange gevangenisstraf voor hem en z'n familie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Impeachmentprocessen duren wel even. In de tussentijd kan het dan van een idiocratie naar theocratie gaan met Pence.
Een impeachment in gang proberen te zetten is niet echt een zeldzaam iets.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar dat die überhaupt al in gang wordt gezet is al genoeg bewijs voor mij dat "sanity has prevailed". En dan hopen op een lekker lange gevangenisstraf voor hem en z'n familie.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, maar dat doen we in onze rol als lekker mokkel. Schortje voor, string in je spleet, hoge hakken aan. Dan zijn we niet meer onszelf zeg maar.
[..]
In welke zin?
Ja, het alternatief (en ook plaats 3 in de "troonopvolging") zijn nu ook weer niet om over te gaan juichenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Impeachmentprocessen duren wel even. In de tussentijd kan het dan van een idiocratie naar theocratie gaan met Pence.
Zolang hij maar een onafhankelijk Nedersaksen kan garanderen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als hij over tien jaar alleenheerser is over Groot-Nederland ben je medepichtig hè
Laten we het in godsnaam hopen. Met als uitkomst Trump achter de tralies wegens landverraad.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
In 2018 al, met een beetje geluk. Of eerder, als die impeachment dus van de grond komt.
Ik denk dat je een beetje een verkeerd beeld hebt bij een "huisvrouwtje"quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dan zijn we een huisvrouwtje dus.
Tegenstanders nog meer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is die fixatie met trollen tich tegenwoordig? Voorstanders van Trump hebben er ook de mond van vol..
Dat gezegd hebbende: waarom zie ik je amper meer in AMV?
Als die onderzoeken straks een beetje van de grond komen.. Hopen dat daar wat interessants bij zit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een impeachment in gang proberen te zetten is niet echt een zeldzaam iets.
Dat hangt ervan af hoe hard het bewijs is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zal er volgende keer IRONIE onder zetten zodat jij 't ook direct snapt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje een verkeerd beeld hebt bij een "huisvrouwtje"
Jij nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedere betalende FOK!ker heeft Sjon al lang op ignore staan joh.
Nee. Maar met jou wil ik het niet eens over politiek hebben, laat staan de Amerikaanse politiek.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegenstanders nog meer.
"Everyone I dont like is a Russian troll"
Echt hoor....quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal er volgende keer IRONIE onder zetten zodat jij 't ook direct snapt.
Mooi, daar moeten vrouwen dan ook vooral ver weg van blijven.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar met jou wil ik het niet eens over politiek hebben, laat staan de Amerikaanse politiek.
Maar wat als daar nu een keer onverwachts het aanrecht besproken wordt?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi, daar moeten vrouwen dan ook vooral ver weg van blijven.
Erger nog: zwangerschapsverlof?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar wat als daar nu een keer onverwachts het aanrecht besproken wordt?
Dan laten we Annabel overvliegen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar wat als daar nu een keer onverwachts het aanrecht besproken wordt?
quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erger nog: zwangerschapsverlof?
Dat is makkelijk, dat is een mannenkwestie. Dit in tegenstelling tot het aanrecht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erger nog: zwangerschapsverlof?
Gewoon de ketting iets strakker zetten komen vrouwen ook niet verder als de drempel van de keuken vandaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, dat is een mannenkwestie. Dit in tegenstelling tot het aanrecht.
Dat hebben we gezien ja, vorige weekquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, dat is een mannenkwestie. Dit in tegenstelling tot het aanrecht.
Dat is niet zo raar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja, vorige week![]()
Toch raar dat de meeste chef-koks mannen zijn overigens.
Owh, wacht. Het aanrecht is ook een mannenkwestie?quote:
Annabel? Meaning?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan laten we Annabel overvliegen.
Is de liefde over dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wacht. Het aanrecht is ook een mannenkwestie?
Mooi. Schheelt mij een hoop werk.
Welke liefde?quote:
Scheelt mij een hoop werk dus niet meer voor de liefde, maak ik eruit op.quote:
Nanninga? Nee, dat is Wilma oid. Of hoe heet ze? Dat wazige complotterige rechtse wicht?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze spionne in de vrouwenwereld.
Nanninga ja.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nanninga? Dacht ff dat je Annefleur bedoelde..
Jij bent ook wel optimistisch over het laadvermogen van moderne vliegtuigen, of niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Owh, wel Nanninga, moet niet zo aan mijn onbelangrijke feitjeskennis twijfelen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nanninga ja.
Anne Fleur moet eens een normale vent krijgen, dan kalmeert ze wel
Als Elias past past deze ook.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent ook wel optimistisch over het laadvermogen van moderne vliegtuigen, of niet?
Schijnt dat Nanninga als eerste die petitie tekende om dat slachthuis in belgie te sluiten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent ook wel optimistisch over het laadvermogen van moderne vliegtuigen, of niet?
Zulke types kalmeren niet, die worden oud, gaan yoga doen en nemen 800 katten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nanninga ja.
Anne Fleur moet eens een normale vent krijgen, dan kalmeert ze wel
Moet net kunnen met een C-130.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat een mislukte grap of?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schijnt dat Nanninga als eerste die petitie tekende omdat slachthuis in belgie te sluiten.
En de hele dag groene thee drinken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zulke types kalmeren niet, die worden oud, gaan yoga doen en nemen 800 katten.
Yogaquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zulke types kalmeren niet, die worden oud, gaan yoga doen en nemen 800 katten.
Hou opquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En af en toe even aan hun helende stenen zitten zodat ze weer kracht geven.
Vanavond eentje die een halve psychologische analyse ging doen van haar dochter in de rij bij de kassa.quote:
Conclusie: ze moet gewoon eens flink geneukt worden?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vanavond eentje die een halve psychologische analyse ging doen van haar dochter in de rij bij de kassa.
Idem. Blijf het uitstellen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben moe, maar heb geen zin om te slapen.
Flink of goed?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Conclusie: ze moet gewoon eens flink geneukt worden?
Ja en het hangende hoofd van de dochter bekent niet dat er wat diepgaands is, het betekent gewoon dat je je zweefteefsmoel moet houden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Conclusie: ze moet gewoon eens flink geneukt worden?
Wie?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is moblo als je haar nodig hebt?
Mobloquote:
Ik denk gewoon "überhaupt".quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Flink of goed?
Want dat laatste schijnt lastiger te zijn voor iig sommige heren...
Wat was het probleem?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:36 schreef Tchock het volgende:
Mijn koffiezetapparaat deed het niet meer. Hartverzakking.
Die ervaring heb ik dan weer niet. Maar ik ben dan kennelijk niet "sommige dames" .quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk gewoon "überhaupt".
Want dat schijnt al lastig te zijn voor sommige dames.
Dat zeggen sommige dames altijd.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik dan weer niet. Maar ik ben dan kennelijk niet "sommige dames" .
Ok. Je hoeft het niet te gelovenquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige dames altijd.
*Neequote:Op woensdag 29 maart 2017 23:40 schreef Tchock het volgende:
Ja, ik ben niet meer scherp. Daarom ging ik ook koffie zetten.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Je hoeft het niet te geloven![]()
Ik geniet ondertussen gewoon door.
Gatver.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Whiskers is minimaal het dubbele.
Bejaarden mogen niet meer van seks genieten ofzo?quote:
Schakel ik over, zie ik Art.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Wel interessant item over terrorisme bij pauw nu
Naar wat ik heb begrepen doen bejaarden vooral veel aan orale seks. Wel handig dat die tandjes dan uit kunnen.quote:
En is men vóór of tegen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Wel interessant item over terrorisme bij pauw nu
Verhalend uit eerste hand?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen doen bejaarden vooral veel aan orale seks. Wel handig dat die tandjes dan uit kunnen.
Knul, je bent zelf ook bejaard.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen doen bejaarden vooral veel aan orale seks. Wel handig dat die tandjes dan uit kunnen.
Vrouwen vooral.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:49 schreef gelly het volgende:
Pauw de Dominee. Snap niet dat mensen zo met hem weglopen.
Pcies, die lul is ongeveer net zo bejaard als ik. Of bejaarder..quote:
Jij bent 1 van die lui die hem natuurlijk gister een oude witte man vond die aan het mansplainen wasquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:49 schreef gelly het volgende:
Pauw de Dominee. Snap niet dat mensen zo met hem weglopen.
Ik heb nog lang niet de leeftijd van Tem.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knul, je bent zelf ook bejaard.![]()
Maar dat verklaart je kennis wel..
Verrassend, bij de NPO zijn ze meestal vóór.quote:
Niet? Ik dacht van wel hoor...quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog lang niet de leeftijd van Tem.
Alleen als het een vrouw is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is toch onbeleefd om aan een bejaarde te vragen.
/carequote:Op woensdag 29 maart 2017 23:54 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)he_partijkartel.html
Haha dit zie ik nu pas.
Het begint met een 3, dus sowieso valt het allemaal mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen als het een vrouw is.
Dus?
Dit jaar 40 dan, wij schelen bijna niks.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het begint met een 3, dus sowieso valt het allemaal mee.
Neuh, dit jaar geen 40. Daar zit ik nog even vandaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit jaar 40 dan, wij schelen bijna niks.
Echt niet...quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, dit jaar geen 40. Daar zit ik nog even vandaan.
Dementie denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt niet...
Of ik verwar je met een ander oid.
Ik denk het niet. Moet het wat jou betreft van mijn lange termijngeheugen hebben...quote:
Ben je sneller dan je denktquote:
quote:
Toch wat kwaliteit bij de SPquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Farshad Bashir, mensen. Wat een held. Geboren in Kabul, kwam op negenjarige leeftijd naar Nederland. Zette zijn studie wis- en natuurkunde stop omdat hij met amper twintig jaar het jongste Kamerlid ooit werd. Tijdens zijn Kamerlidmaatschap studeerde hij af in fiscaal recht aan de Universiteit Leiden. Is per vorige week kamerlid-af.
Nee hoor. Maar dat merk je vanzelf wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
En de leukste fase van je leven is voorbij.
Dat is net zoiets als denken dat school/je studententijd de leukste fase is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
En de leukste fase van je leven is voorbij.
Lang nog? Ik zit nu alweer een paar maanden op de 25. Van hier af aan is het alleen nog maar bergafwaarts.quote:
Robin slaapt al denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Nog filosofen/nerds aanwezig die mij kunnen helpen aan wat publicaties die het (utopisch) socialisme benaderen vanuit utili(tari)stisch perspectief?
En dat is niet zo?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als denken dat school/je studententijd de leukste fase is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |