Kun je je beter bij Liberland aansluiten. En er is ook nog een stukje woestijn tussen Egypte en Sudan ongeclaimd, daar is het niet zo verdomde koud.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ha, een stukje ongeclaimed. Tijd om daar lolbertaristan te stichten.
Ik heb liever kou dan een woestijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je je beter bij Liberland aansluiten. En er is ook nog een stukje woestijn tussen Egypte en Sudan ongeclaimd, daar is het niet zo verdomde koud.
Hemel, zelfs Karina vlucht hierheenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:15 schreef Karina het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Iedereen is welkom, behalve lelijke eilandbewoners.
[ afbeelding ]
Oh shit niet naar gekekenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kan een eervolle mod de OP opschonen.
Ik kan hier niet om lachen hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]meteen de lapo ik moest een beetje lachen eigenlijk.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan hier niet om lachen hoor.
Misschien als je een pic post wel
Kijk hoe chill. Deze vent woont er vast nog.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb liever kou dan een woestijn.
Ik zag toevallig de post van remlof die ik niet begreep dus ik kon het niet laten om te postenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef Euribob het volgende:
Karina in de POL-SC, wat een heugelijke dag.
35?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Karina is nog ouder dan ik...
We zitten al lang aan ons newbiequotum. Stuur haar weg.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef Euribob het volgende:
Karina in de POL-SC, wat een heugelijke dag.
Je begreep die hele post niet door één typo?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag toevallig de post van remlof die ik niet begreep dus ik kon het niet laten om te posten
Je bent zelf een newbie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
We zitten al lang aan ons newbiequotum. Stuur haar weg.
Weer eens wat anders hè. Normaal gesproken staat het hier altijd vol met posts van Drugshond en john244699946 die we niet begrijpen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag toevallig de post van remlof die ik niet begreep dus ik kon het niet laten om te posten
Volgens mij was het er meer dan 1quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je begreep die hele post niet door één typo?
Ze vragen allemaal naar jou. Dus ik weet niet wat je ze hebt beloofd ofzo.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Kaas- het volgende:
We kunnen beter een belasting op newbies heffen trouwens dan een quotum in te stellen, dat is economisch minder schadelijk.
Zolang er maar een newbievrijstelling met een safeharborbepaling in komt vind ik het prima.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Kaas- het volgende:
We kunnen beter een belasting op newbies heffen trouwens dan een quotum in te stellen, dat is economisch minder schadelijk, aangezien de marktwerking intact blijft ondanks de interventie.
Mijn beleid begint te werken. Had er helaas geen rekening mee gehouden dat het zo populair zou worden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar deze SC heeft de laatste tijd wel iets TE veel magische aantrekkingskracht op alles en iedereen op dit forum idd
Waar is de goede oude tijd dat er (bijna) niemand hier iets durfde te posten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar deze SC heeft de laatste tijd wel iets TE veel magische aantrekkingskracht op alles en iedereen op dit forum idd
Zo Is dat.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Whiskers is minimaal het dubbele.
Uh dat valt reuze mee hoor. Al ben ik verre van een newbiequote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo Is dat.
Kun je nagaan hoe oud Karina al is...
Beter maken we er een Turkijedeal van. Dat ze iedereen opvangen in de NWS-SC, en in ruil mogen ze ons dan uitmaken voor nazi's.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang er maar een newbievrijstelling met een safeharborbepaling in komt vind ik het prima.
Welk beleid?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn beleid begint te werken. Had er helaas geen rekening mee gehouden dat het zo populair zou worden.
BUILD A WALL!quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Pol SC is een sanctuary geworden, dat moeten je juist mooi vinden toch remlof.
Ze kunnen van mij allemaal de Maas in.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze vragen allemaal naar jou. Dus ik weet niet wat je ze hebt beloofd ofzo.
Zelf minder posten.quote:
WOI nog meegemaakt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo Is dat.
Kun je nagaan hoe oud Karina al is...
Pcies. Word er gewoon nostalgisch van..quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar is de goede oude tijd dat er (bijna) niemand hier iets durfde te posten.
Opvang in de digitale regio kost bakken met geld Janneke. Bovendien wordt sowieso 95% van de idioten daar al opgevangen. Die fora kunnen de druk helemaal niet aan. Op sommige plekken bestaat meer dan de helft van de bevolking uit idioten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beter maken we er een Turkijedeal van. Dat ze iedereen opvangen in de NWS-SC, en in ruil mogen ze ons dan uitmaken voor nazi's.
Ik geloof dat jouw beleid mij niet zo bevalt..quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn beleid begint te werken. Had er helaas geen rekening mee gehouden dat het zo populair zou worden.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beter maken we er een Turkijedeal van. Dat ze iedereen opvangen in de NWS-SC, en in ruil mogen ze ons dan uitmaken voor nazi's.
652 miljoen dieren werden afgelopen jaar geslacht in Nederland voor vleesconsumptie Skyquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Hmmm, nog maar even bitterballetjes uit de frituur halen, mooie afsluiter van de avond.
Is het al een record?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
652 miljoen dieren werden afgelopen jaar geslacht in Nederland voor vleesconsumptie Sky
eehh ehh ja deze komen uit die diervriendelijke boerderij bovendien zijn het tofu ballenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
652 miljoen dieren werden afgelopen jaar geslacht in Nederland voor vleesconsumptie Sky
Dat is beter dan dat ze voor de lol zouden worden geslacht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
#winning!quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet eens een kapsalon? Pff, mietjequote:
Are u sure?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:27 schreef Kaas- het volgende:
Heb nu al ruim 26 uur geen vlees gegeten.
Gay.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Zow, de oven en koffozetapparaat staan op de timer. Morgen de trap aflopen waar er beneden koffo- en afgebakkenbroodjeslucht mij tegenmoet komt.
Christus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nu een crispy penis voor me die afbreekt in een darmkanaal. Sorry.
Lekker!quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Zow, de oven en koffozetapparaat staan op de timer. Morgen de trap aflopen waar er beneden koffo- en afgebakkenbroodjeslucht mij tegenmoet komt.
:Squote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit verklaart wel het een en ander.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Wat is wasmiddel trouwens duur zeg. Heb dat vandaag voor het eerst ooit gekocht en schrok van het prijsje.
Wow. wat is dezens Disana!?!quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit verklaart wel het een en ander.
Wat voor wasmiddel heb je in Jezusnaam gekocht dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Wat is wasmiddel trouwens duur zeg. Heb dat vandaag voor het eerst ooit gekocht en schrok van het prijsje.
Tot op heden ging je nog ieder weekend met vuile was naar je moeder?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Die Jan Hans brengt alles van waarde naar de klote, met z'n neus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger was ik niet zo. Blame it on Kaas-
Bij de Makro koop ik daar altijd twee grootverpakkingen voor de prijs van één van.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Zegt iemand uit de NWS-SC...quote:
Een verderfelijke invloed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die Jan Hans brengt alles van waarde naar de klote, met z'n neus.
Weet ik veel. Maar al die dingen waren zes euro of zo? En dan had ik er drie nodig plus zo'n wasverzachter.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor wasmiddel heb je in Jezusnaam gekocht dan?
Makro? Heeft je vrouw een kapperszaak aan huis oid?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij de Makro koop ik daar altijd twee grootverpakkingen voor de prijs van één van.
Ik koop uitsluitend het waspoeder van de Jumbo zonder flauwekul erbij, en ben dan een paar euro kwijt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar al die dingen waren zes euro of zo? En dan had ik er drie nodig plus zo'n wasverzachter.
Ook niet overzichtelijk verder of zo, maar nee er moet een heel fucking gangpad aan gewijd worden met honderdmiljoen merken.
Ik kreeg altijd eens per jaar wasmiddel en dat was wel genoeg. Deze verjaardag hadden ze het overgeslagen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tot op heden ging je nog ieder weekend met vuile was naar je moeder?
En jij koopt de duurste?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar al die dingen waren zes euro of zo? En dan had ik er drie nodig plus zo'n wasverzachter.
Ook niet overzichtelijk verder of zo, maar nee er moet een heel fucking gangpad aan gewijd worden met honderdmiljoen merken.
Ik wil ook bij de Makro kunnen winkelen. En bij de Hanos. Hebben zulke chille dingen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij de Makro koop ik daar altijd twee grootverpakkingen voor de prijs van één van.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd eens per jaar wasmiddel en dat was wel genoeg. Deze verjaardag hadden ze het overgeslagen.
Man van het volk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Waspoeder mag niet van de wooncommissie, slecht voor de machines.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik koop uitsluitend het waspoeder van de Jumbo zonder flauwekul erbij, en ben dan een paar euro kwijt.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd eens per jaar wasmiddel en dat was wel genoeg. Deze verjaardag hadden ze het overgeslagen.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij krijgen hier natuurlijk nooit zo'n topshow als daar.
Tjeee neem gewoon het huismerk man. Is 2 euro of zo en ruikt naar rozen (bij de AH dan).quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |