Als het bewijs duidelijk is, een speler inderdaad iemand een bewust koekie geeft (zie: Zlatan), dan is het vrij makkelijk rond de breien en komt het nog geeneens voor. Maar KNVB wil de grote jongen uithangen om Tonny uit de Arena te houden, dan verdien je het om op je bek te gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is toch gewoon vermoeiend. Al dat gezever. Maar eigenlijk is het gewoon sneu gedoe van de aanklager dat ze iets standaards als een elleboogstoot niet gewoon goed formeel voor kunnen laten komen zodat er eigenlijk amper verweer mogelijk is.
Echte aanslagen? Londen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:20 schreef Klummie het volgende:
Spreek 'm vrij en pak je verlies en ga eens echte aanslagen zwaar bestraffen.
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:21:01We naderen het einde. Van Benthem is vol vertrouwen na getuige Makkelie en kraakt de woorden van de aanklager. reageer retweet
Dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan moet de KNVB maar zorgen dat ze hun huiswerk beter op orde hebben.
Zonde, ik had Van Noortwijk ook wel wat gegundtwitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:21:59Bijna klaar nu: Vilhena mag laatste woord: het is goed zo. Van Noortwijk dit keer geen zegje in Zeist. 10:00 uitspraak, donderdagochtend reageer retweet
Volgens mij morgen om 10.00quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgt er bij zulke beroepszaken direct uitspraak?
Nou ja, Boer kreeg wel eens in de JL eens een paar wedstrijden erbij toen hij in hoger beroep ging. Het kan dus wel. Geen idee hoe groot de kans is dat het gaat gebeuren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:16 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:16:04Van Benthem: 'Aanklager heeft straf tuchtcommissie aanvaard (drie plus een) dus kan nu niet weer vier wedstrijden schorsing eisen.' reageer retweet
Uiteraardquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
zou die aanklager ook zo fel geweest zijn als nelom een elleboog had uitgedeeld....
Dat waarnemer hem geel adviseerde, en hij dat zelf ook vond na het terugzien van de beelden. Niet elke elleboog zou rood moeten zijn volgens Makkelie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Makkalie precies gezegd heeft?
Zowel Makkelie als de waarnemer vonden de overtreding geel waard, absoluut geen rood.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:28:19Makkelie: is overtreding, maar raakmoment niet voldoende voor rood, zou geel hebben gegeven. reageer retweet
twitter:RijnmondSport twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:26:45Makkelie: incident niet gezien, anders gefloten voor overtreding. Op basis van beelden gele kaart. Gebruik arm, niet buitensporig. Geel dus. reageer retweet
hij deed so naar rené en al ze andere mattiesquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
Makkalie???quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
Moet ook wel lachen om al die reacties van Ajacieden van "kut KNVB, blablabla". Het is juist de KNVB die hier een zaak van heeft gemaakt en straks een juridische poffer op de neus krijgt. Maar ook in de hoofdstad is enige intelligentie soms ver te zoeken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:29 schreef satecl het volgende:
Mooi man al die Ajacieden die graag willen dat Vilhena er niet bij is zondag. Want tegen de sterkste 11 van de Rotterdammers zijn ze niet opgewassen. Snap ik ook wel.
Vreugdenhil fluit dan zondag.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:34 schreef Scrummie het volgende:
Als beroepsomissie aanklager gelijk geeft, zeggen ze ook dat Makkelie er geen reet van kan.
Haha ja, dan is hij er thuis tegen Go Ahead niet bij, en heeft dan tot het einde van het seizoen geen last meer van die gele kaarten. Kampioensgenot.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
Het mooie is dat als Tonny wordt vrijgesproken hij sowieso geel gaat pakken zondag
Die is dit hele circus begonnen. De enige die een elleboog gezien heeft die een zware schorsing rechtvaardigt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:37 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Waarom zou die fluiten? Die had niks te maken met deze zaak voor de beroepscommissie
Deze beroepszaakquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
Het mooie is dat als Tonny wordt vrijgesproken hij sowieso geel gaat pakken zondag
hopelijk schopt hij dan klaasen dan doormiddenquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
Voorbode voor zondag 16:30.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer van dit morgenochtend...
Toch wel grappig dat ze direct Klaassen en Kluivert al vergeten zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer van dit morgenochtend...
Die denken nog dat ze zelf kampioen kunnen wordenquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:39 schreef macca728 het volgende:
Hahaha PSV supporters willen liever derde worden soms, Ajax kunnen ze nog achterhalen.
Wat een partij aanname's in één post.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:31 schreef tompsv18 het volgende:
Makkelie is als politieagent werkzaam in Rotterdam, die is dus flink bedreigd. Die aanklaagster trouwens ook volgens Joep Schreuder in Nieuwsuur, wat een volk
Alleen dat Makkelie bedreigd zou zijn inderdaad, de rest zijn gewoon feiten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een partij aanname's in één post.
Oh, ik dacht dat de aanklager een man wasquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen dat Makkelie bedreigd zou zijn inderdaad, de rest zijn gewoon feiten.
Ik ben niet de enigequote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zag net beelden van de NOS waarop te zien was dat zij met Bas, Tonny en Joris naar de auto liep. De aanklager is trouwens gewoon een kerel.
Jammer dat de aanklager toch geen vrouw bleek te zijn maar gewoon een man. Naam onbekend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:31 schreef tompsv18 het volgende:
Makkelie is als politieagent werkzaam in Rotterdam, die is dus flink bedreigd. Die aanklaagster trouwens ook volgens Joep Schreuder in Nieuwsuur, wat een volk
Treintje pakken?quote:
Hoe werkt dat? Vanuit wie kan de aanklacht komen? En is het dan toevallig degene die als eerste aanklaagt degene die wordt behandeld?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat de aanklager toch geen vrouw bleek te zijn maar gewoon een man. Naam onbekend.
Ik snap je vraag niet echt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Vanuit wie kan de aanklacht komen? En is het dan toevallig degene die als eerste aanklaagt degene die wordt behandeld?
De KNVB klaagt aan, en stelt een aanklager aanquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Vanuit wie kan de aanklacht komen? En is het dan toevallig degene die als eerste aanklaagt degene die wordt behandeld?
Dat de aanklager onbekend is. Van welke partij kan deze komen dan? Of in principe gewoon iedereen?quote:
Oké dank. Vandaar dat er zo'n gepruts is dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De KNVB klaagt aan, en stelt een aanklager aan
Wat ace zegtquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat de aanklager onbekend is. Van welke partij kan deze komen dan? Of in principe gewoon iedereen?
Ik weet ook niet of die bij de uitspraak aanwezig mogen zijn, lijkt me wel, maar dan verwacht je idd wel updates...quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:10 schreef onlogisch het volgende:
Die Gouka of krabby tweet ook helemaal niet met een update over de laatste stand van zaken
Volgens mij is de uitspraak gewoon een mailtje naar Joris.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of die bij de uitspraak aanwezig mogen zijn, lijkt me wel, maar dan verwacht je idd wel updates...
Juan Perea y Monsuwé @juantarctica 8m8 minutes agoquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef Brammess het volgende:
Jongens?
https://twitter.com/hendrikshelene/status/847356973922230272
quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:15 schreef Caland het volgende:
Nog niet officieel, maar Vilhena mist klassieker
Het is krabby. Die tweets geloof je toch niet?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:17 schreef Brammess het volgende:
Hahahahahaha hoe de fuck kan je hem niet niet vrijspreken na gisteren
't Is een Joods complot, ik zeg het je.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:17 schreef Brammess het volgende:
Hahahahahaha hoe de fuck kan je hem niet niet vrijspreken na gisteren
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:17:53Vilhena ontbreekt zondag in de Klassieker. Beroepscommissie schorst speler Feyenoord voor 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk. #ajafey reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |